visitor analyticsvisitor analytics

Zulmun ulastigi yere bakin

Abdullah Abdullayew
03 Şubat 2017 Cuma 17:26

Asil tutuklanmasi gereken insanlar devletin basinda, devlet bir avuc hirsiz tarafindan ele gecirildi, sonra heder saptirmak icin siradan insanlarla ugrasiyorlar, ve isin acinacak tarafi buna canakcilik yapan gonullu yalakalar var, para gelsin ama nereden gelirse gelsin hesabiyla yasayan parazit insanlar var, Allah masumlara camur atanlara, buna goz yumanlari islah etsin, etmeyecekse de kahretsin.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

elbet dosyalar kapanmadı

vatandaş
01 Şubat 2017 Çarşamba 01:04

bu dosyalar kapanmaz azizim. emniyet bir ip ucu bulduysa muhakkak ta fizandan döner bu hesaplar. suçu olan çeksin olmayan aklansın madem.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETTÖÖÖ

VATANDAŞ
30 Ocak 2017 Pazartesi 19:27

ACABA BU MÜTAHHHA,İT SDÜ DE NE KADDAR İHALE ALMIŞ İNCELENSİNŞ, BU ZAT PENSİİVANYYA GİDİP FETÖNÜN ELİNİ ÖPMÜŞMÜ ?? BU HAİNLER SEBEST BIRAKILACAK İNSAN DEYİLLER ??

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

emniyet boşa çalışmaz

ateş olmayan yerden duman çıkmıyor
25 Ekim 2016 Salı 17:18

neden herkes gözaltına alınmıyorda son yıllarda birden zenginleşen daha düne kadar ne iş yaptığı belli olmayıp birden iş adamı sıfatı alanlar nerden buluyor bu güven zehirlenmesini. iş adamı olanlar nasıl bir anda bu kadar büyüyorlar. bu işleri elbette emniyet takip edecek suçu olan varsa allah onların ocaklarına ateşler salsın....

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğretmen
20 Ekim 2016 Perşembe 22:03

Adil Öksüz de bir öğretmendi.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

Ne kadar garip
20 Ekim 2016 Perşembe 16:53

Öğretmenler patır patır tutuklanırken iş adamlarının yarısı serbest kaldı.Soruyorum size bir öğretmenin örgüte sağladığı fayda bir iş adamının sağladığı faydanın %1'i kadar olabilir mi?Bu işte bir mantıksızlık var.Ya öğretmenleri bırakın ya da iş adamlarını tutuklayın.

17 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla