visitor analyticsvisitor analytics

19. ULUSAL KİRAZ – VİŞNE TOPLANTISI ISPARTA’DA YAPILDI

19. ULUSAL KİRAZ – VİŞNE TOPLANTISI ISPARTA’DA YAPILDI
16 Haziran 2015 Salı 16:33

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Isparta’da ulusal nitelikte düzenlediği programlara bir yenisi daha eklendi. Bu yıl 19. düzenlenen Ulusal Kiraz Vişne Çalışma Grubu Toplantısı İlimizde gerçekleştirdi.

Ispartaö nemli bir organizasyona daha ev sahipliği yaptı.  Gıda Tarım ve Hayvancılık bakanlığı  tarafından  bu yıl 19.su düzenlenen Ulusal Kiraz - Vişne Çalışma Grubu Toplantısı İlimizde yapıldı.


2 gün süren   çalışma toplantısının açılışına Isparta Valisi Vahdettin Özkan Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı. Bahçe Bitkileri Araştırmaları Daire Başkanı  Dr. Necdet Kaplan, Kaymakamlar, Sektör Temsilcileri ve üreticiler yoğun katılım gösterdi.


Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı. Bahçe Bitkileri Araştırmaları Daire Başkanı  Dr. Necdet Kaplan, toplantının her gecen yıl, çiftçilerimize yararının biraz daha artığını kaydederek hedeflenen amaca ulaştıklarını söyledi.


Böyle toplantıların Memleketimiz açısında bir zenginlik olduğunu belirten Isparta Valisi Vahdettin Özkan, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı  tarafından hukuki alt yapı çalışmaları ile geliştirilen Ürün Bazlı Organizasyonun önemine değindi.


19. Ulusal Kiraz Vişne Çalışma Grubu Toplantısı kapsamında sahada teknik gezilerin yanı sıra köylerde üretici ile de yüz yüze paneller yapıldı. 

SAYIN VALİM

vali Bey'e
29 Haziran 2015 Pazartesi 13:51

27.06.2015 Saat 17:20'de Atabey Kiraz Alım Merkezinde 0.900 seçilmiş ihracatlık kirazın kasasında 1-2 tane çatlak kiraz buldu diye PİA almadı, BALCI kasada arada ufak 1-2 kiraz buldu, kiraz 26 kalibrenin altında olanlar var diye almadı. Başka ihracatlık kiraz alan olmayınca ben de kilosu 1 TL den GÖL kiraza iç piyasaya vermek zorunda kaldım. Bırakın kiraz parasını işçi yevmiyelerini kurtarmadı, cebimden ödedim. (Yevmiyeler 55 TL) İhracat yetersiz. ihracatlık alan 1-2 komisyoncu anlaşmış vatandaş

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAYIN VALİM

vali Bey'e
29 Haziran 2015 Pazartesi 13:51

27.06.2015 Saat 17:20'de Atabey Kiraz Alım Merkezinde 0.900 seçilmiş ihracatlık kirazın kasasında 1-2 tane çatlak kiraz buldu diye PİA almadı, BALCI kasada arada ufak 1-2 kiraz buldu, kiraz 26 kalibrenin altında olanlar var diye almadı. Başka ihracatlık kiraz alan olmayınca ben de kilosu 1 TL den GÖL kiraza iç piyasaya vermek zorunda kaldım. Bırakın kiraz parasını işçi yevmiyelerini kurtarmadı, cebimden ödedim. (Yevmiyeler 55 TL) İhracat yetersiz. ihracatlık alan 1-2 komisyoncu anlaşmış vatandaş

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEŞEKKÜR

MEHMET BOYACI serıiş
16 Haziran 2015 Salı 23:06

sayın valimize teşekkür sayın valim gercekten ıspartamız cok şansli valimizdendolayı halkın icinden bırı insanlarla icice saygılarımla

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Valimizin sayesine

16 Haziran 2015 Salı 16:45

Bizler Uluborlulu Kiraz üreticileri olarak Vali beye Teşekkür eder Allah Razı Olsun deriz. Bahçelerimizi Don vurdu Allah Razı Olsun Sayın Valimiz Ve milletvekillerimizin desteği Bir nebzede olsa zararımız karşılandı.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok Aktif Bir Yönetici

16 Haziran 2015 Salı 16:42

Sayın valimiz Çok aktif ve Gerçekten nerede ne zaman nasıl davranılması gerektiğini bilen bir insan.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla