visitor analyticsvisitor analytics

18 ŞÜPHELİ MAHKEMEYE SEVK EDİLDİ

18 ŞÜPHELİ MAHKEMEYE SEVK EDİLDİ
16 Mart 2016 Çarşamba 11:22

Isparta merkezli 6 ilde düzenlenen FETÖ/PDY operasyonu kapsamında gözaltına alınan 51 şüpheliden 2 şüpheli serbest kalırken diğer şüpheliler ise mahkemeye sevk edildi

Bugün ise 18 şüpheli ifadelerinin ardından mahkemeye sevk edildi. 

Süleyman Demirel Üniversitesi'nin eski rektör yardımcısı Prof. Dr. Cengiz Kayacan ile birlikte okutman Aslıhan Hatır serbest kalırken diğer 16 kişi tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edildi.

BOMBA 32 HABER EKİBİ AN VE AN TAKİPTE OLACAK

 

üniversite çiftliği

doğruya doğru
17 Mart 2016 Perşembe 11:44

Üniversitede makam sahibi olup haksız bir şekilde oğullarını, kızlarını, yakınlarını v.s. Üniversiteye işe yerleştiren kişilerde araştırılsın. Kişiye özel madde yazılarak asistan, uzman alınıyor. Bakıyorsun alınacak kişi bir tek O’nu işaret ediyor. Böylece hocalık babadan oğula, babadan kıza geçiyor. Örnekler çok fazla, örnek mi yukarıda! Allah sizleri bildiği gibi yapsın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müfteri

M.ali
16 Mart 2016 Çarşamba 12:24

Bu gruba atmiş olduğunuz çamurların izi dahi kalmayacak.müfterisiniz.

1 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

mahkeme

kamil
16 Mart 2016 Çarşamba 12:15

mahkemeye sevk edilenleride bi yazsanız çok iyi olur

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şakirt

şakirdan
16 Mart 2016 Çarşamba 11:40

SEN EY ŞAKİRT :BU DAVAYA BAĞLILIĞIN DEVLETİN , MİLLETİN , ŞAHSIN , DAVANIN VELHASILI BÜTÜN BİR KUTSAL DEĞERLERİN MAHREMİYETİNE GİRİP NE KADAR HAİN DÜŞMANLARIMIZ VARSA ONLARA SERVİS YAPMAK İÇİNMİ İDİ ? HALADAHA BU HAİN ÖRGÜTÜN İÇERSİNDE BUNLARI GÖRDÜKTEN ,YAŞADIKTAN SONRA DURABİLİYORMUSUN.BÜTÜN BU HAİNLİKLER İSLAMIN NERESİNDE VAR DEYİP ,EYVAH BİZ NE YAPMIŞIZ DİYEBİLİYORMUSUN .VAKİT GEÇMİŞ DEĞİL ,YOL YAKINKEN NADİM OL KURTUL . HEM DÜNYADA HEM UKBADA BELKİ KURTULMANA VESİLE OLUR PİŞMANLIĞIN.

21 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aslihan??

Feridun
16 Mart 2016 Çarşamba 11:32

Aslihan az mı dalavere yaptı sks nin başındayken nasıl serbest kalıyor ? Karakoçun bilgisayarını aradığınız gibi aslihaninkinide bir arayın guzel seyler çıkacaktır :)

22 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

SORU İŞARETLERİ

SORU İŞARETLERİ
16 Mart 2016 Çarşamba 10:48

Ülkede tüm güzel işleri hükümetimiz yapıyor. Buna gücü yetiyor. Tüm kötü şeyleri de bu paralelci denilen kişiler yapıyor. Acaba tutuklanan esnaflar devlet yönetiminde hangi zafiyete sebep oluyor. Güneydoğuda şehit olan asker ve polislerimizin ölmesi için hangi valiye PKK'ya eylem yapmayın emri veriyor. Devleti nasıl zafiyete düşürüyor. Eğer bunlar doğru ise ülkeyi yönetenler bunca yıl niye ses çıkarmamışlar. Hiç suçları yok mu? Devlet böyle mi yönetilir.BİR DE ÖBÜR TARAFTA HESAP VAR.

14 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla