visitor analyticsvisitor analytics

14 GÜN SONRA BULUNDU !

14 GÜN SONRA BULUNDU !
06 Aralık 2016 Salı 10:45

14 GÜN SONRA BULUNDU !

14 gündür kayıp olan Gözde Tuncay Mersin'de bulundu. Ve ailesine kavuştu.

Gözde'nin ailesinin mutluluğu sözlere yansıdı. İşte osözlerden bazıları

KEMAL TUNCAY:

Torunum canımız Gözde miz çok şükür bulundu. Kaybolduğugünden bu güne kadar yardımlarla tlf larıyla mesajlarıyla dua vepaylaşımlarıyla yanımızda olan dostlarımıza arkaşlarımıza kardeşlerimizeekmekleri geçen polislerimize çok çok teşekkür ediyorum hepinizden ALLAH razıolsun haklarınızı helal edin mutlu günler hayırlı Yarınlar diliyorum sevgi veselamlar

AHMET HAYRETTİN TUNCAY

Gözdemiz bulundu çok şükür.

Dualarını esirgemeyen, tüm imkanlarını seferber edendostlarımıza ve tüm Emniyet Teşkilatına teşekkür ederim.

Sağolun, varolun....

Allah hepinizden razı olsun

NERMİN TUNCAY

Gözdem gözbebeğime yavrumuza kavuştuk.Allah'ıma binlerceşükürler olsun.Öncelikle emniyet müdürlüğüne buradan paylaşım yaparak sesimiduyuran dualarını esirgemeyen herkese çok teşekkür ediyorum.Allah razı olsun vekimseye böyle bir acı göstermesin Allah herkesi sevindirsin.Tekrar sevincimipaylaşmanızı sesimi duyurmanızı rica ediyorum.herkese sonsuz teşekkürler...

GÖZÜNÜZ AYDIN OLSUN. GEÇMİŞ OLSUN.

Aslı YEŞİLDERE
09 Aralık 2016 Cuma 16:24

Başta anne babaları olmak üzere tüm Ispartalı hemşehrilerimize geçmiş olsun. Kayıplar bulunmuş ama sır perdesi kapalı haaalaaa... Eğer kaçırılmış ise Ispartalı halaaa tedirgin ve korku içinde. Bulundu bulunmasına ama neden saklıyorsunuz olanları?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman
07 Aralık 2016 Çarşamba 08:05

Yaw kardeşim niye kaybolmuş asıl sebebi merak konusu ama açıklamak istemediğiniz belli.Açıklayında ders alacaklar alsın, ört bas etmeyin.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok şükür

osman döner
06 Aralık 2016 Salı 23:22

çok şükür sevindik küçük kızımızın bulunduguna allah kötuluklerden esırgesın

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gökhan YILDIZ
06 Aralık 2016 Salı 21:25

Çok şükür ne kadar sevindim anlatamam,Allah kayıbı olan herkezi kavuştursun kimsenin başına böyle badireler vermesin..

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aile önemli
06 Aralık 2016 Salı 19:10

Ailesinin gözü aydın olsun darısı diğer kayıp çocukların başına inşallah onlarda sağ salim ailelerine kavuşurlar

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok şükür
06 Aralık 2016 Salı 16:29

BENDE BIR BABAYIM ALLAHA ŞÜKÜR.SAĞ SALIM BULUNDU RABBIM HIÇ BIR BABAYA ANAYA BÖYLE BIR ŞEY YAŞATMASIN

25 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

14 gün nerelerde

Ispartalı
06 Aralık 2016 Salı 16:28

cocuk bulunmus güzel haberde, 14 gündür neredeymiş mersinde ne işi varmış, kaç mış mı kaçırılmış mı onemli olan bunlar

54 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

kara cahil

üstteki cahil
06 Aralık 2016 Salı 12:10

hormon çocuk ne oluyor kardeşim?

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

cahiliye dönemi

anticahil
06 Aralık 2016 Salı 11:09

ah bu ergen ve hormon çocuklar.

20 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla