visitor analyticsvisitor analytics

13 YAŞINDA HAYATINI KAYBETTİ

13 Yaşında Hayatını Kaybetti
21 Ağustos 2014 Perşembe 02:53

13 Yaşında Hayatını Kaybetti

Davraz Mahallesinde meydana gelen trafik kazasında 13 yaşındaki Engincan Akbay hayatını kaybetti.

 

Geçtiğimiz Gün  Davraz Mahallesinde meydana gelen kazada 07 PY 755 plakalı araç elektirikli bisiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle ağır yaralanan Engincan Akbay (13) kaldırıldığı Devlet Hastaneside hayatını kaybetti.

 

Gözaltına alınan araç sürücüsünün 1 gün sonra serbest bırakıldığı öğrenildi.

kanunsuzluk

ibrahim
22 Ağustos 2014 Cuma 15:33

emniyet bunlara cözüm bulmalı rabbim korusun böyle giderse cok kişinin canı yanıcak ve karşı tarafında canı yanıcak cunkü cocuklar aralardan kırmızı ışıklardan ansızın aracların yayaların önlerine cıkıyorlar kurallara uymuyorlar en cokta ışıklarda hic durmadan yola cıkıyorlar

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vicdanı rahatmı

alex
22 Ağustos 2014 Cuma 02:12

ne söylesek bos

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tehlike

spartans
21 Ağustos 2014 Perşembe 21:24

Ailesine allah sabır versin...Bu elektrikli bisikletler tehlike saçıyor ne bir ışık ne polis ne kaldırım nede yaya dinliyorlar.biran önce önlem alınmazsa her geçen sene kaza sayısı artıyor.yaş sınırı v.s önlemler alınmalı.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

NEYE YARAR

BİR ANNE
21 Ağustos 2014 Perşembe 16:08

ANNE BABASINA SEVDİKLERİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLİYODRUM AMA ÜZÜCÜ OLAN ŞUKİ AYLARDIR ANNE VE KARDEŞİNDEN AYRIYDI ENGİNCAN AİLELER AYRILIYOR BİRİ ANNEYE BİRİ BABAYA VERİLİYOR ENGİNCAN BABADA KARDEŞİ ANNEDE ANNE EVLADININ AYLAR SONRA ANCAK CENAZEDE BULUŞTU PEKİ VİCDANINIZ RAHATMI

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üzücü

Papatya
21 Ağustos 2014 Perşembe 12:28

Sokaklar elektrikli bisikleri küçücük çocuklarla dolu,asıl bu çocukların ailelerine ceza verilmeli ve kullanıma da yasal düzenleme getirilmeli;Kask yok dizlik yok...Sonra çocuk öldü,13 yaşında kasksız elektrikli bisiklet kullanan çocuk küçük bir darbede tabii ölecek...Bilinçlenmek,eğitilmek hepsi şart!

17 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BURASI TÜRKİYE

YOK YAA
21 Ağustos 2014 Perşembe 11:31

ÖNCELKLE ACILI AİLE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM. BURASI TÜRKİYE DEMEMDEKİ AMAÇ KAZADA BİR ÇOCUK ÖLÜYOR SÜRÜCÜ SERBEST BIRAKILIYOR. YAZIK.

11 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla