visitor analyticsvisitor analytics

12 KİŞİ TUTUKLANDI!

12 KİŞİ TUTUKLANDI!
13 Mart 2015 Cuma 23:22

Isparta Emniyet Müdürlüğü'nün Isparta merkezli 5 ilde düzenlediği operasyonda, yaklaşık 11.5 milyon lirayı zimmete geçirmek suçundan gözaltına alınan 6'sı Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) personeli ile diğer illerde yakalanan toplam 23 kişi Isparta'ya getirilerek ifadelerinin ardından bugün mahkemeye çıkarıldı. Mahkemeye çıkartılan 23 şüpheliden 12 kişi tutuklandı.

Isparta Emniyet Müdürlüğü'nün Isparta merkezli 5 ilde düzenlediği operasyonda, yaklaşık 11.5 milyon lirayı zimmete geçirmek suçundan gözaltına alınan 6'sı Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) personeli ile diğer illerde yakalanan toplam 23 kişi Isparta'ya getirilerek ifadelerinin ardından bugün mahkemeye çıkarıldı. Mahkemeye çıkartılan 23 şüpheliden 12 kişi tutuklandı. 

Tutuklananlar ise Ö.A, İ.S.F, H.Ö, F.U, T.A, S.Ç, Ö.Y, M.K, C.P, A.A, A. E, A.M cezaevine gönderildi. 

M.O, İ.H.İ, S.Y, O.Ö, M.E.A, F.U, C. D, B.Ö, F.U, ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.  

uyan ıspartalı!!!

athenaios naucratis
17 Mart 2015 Salı 13:10

eğer ıspartalı söz konusu yolsuzluğun mevcut rektörle hiçbir ilişkisinin olmadığını düşünüyor ve hala hiçbir şey yapmıyor ise kendilerine yazıklar olsun. rektörün üniversiteyi sıradan bir ortaokul kalitesine düşürdüğünü, ünideki akademisyenlerin yayınlarının uluslararası yayınlarda atıf almıyor olmasını ve en önemlisi sdü'nün paralel yapıdan transfer ettiği hocaların hiçbirinde zerre kadar akademik kaygı olmadığını bu kent ne zaman idrak edecek!!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

pes doğrusu

paralel çıkar
15 Mart 2015 Pazar 20:03

paralel hala biz yapmadık diyor. güneş balçıkla sıvanmaz. hem milleti soy, çal, her türlüsünü hizmet adına yap ve şimdi de inkar et. evet devleti dolandıran, ülkeyi israil ve amerikaya peşkeh çeken, islamı ılımlılaştıran amerikan projeleri sizlersiniz. sizler eğitimli dahi olsanız alkıl etmeyenlersiniz. inkarcılığa devam edin, yerinizi sağlam tutun! bu yaptıklarınız sizin hem kendinizden ve hem de çoluk çocuklarınızdan fitil fitil çıkacak. beyleyin bakalım.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

görmek ayrı

bakmak ayrı
15 Mart 2015 Pazar 16:02

bu memlekette hırsıza hırsız diyemiyorsanız sorun sizdedir. hırsızın patron olmasında el birliği yapmışsınız demektir. halk benim arkamda diyerek yoluna rahatça devam ediyorsa suç sizindir. hata birinci defada belli olur. ısrar ediyorsanız hata da ısrar etmek ise suça dönüşmüş olmaktır. suçlular er yada geç cezasını çekecektir. inancımıza göre ya dünyada ya da ahirette. Allah hepimizi affetsin, bizi suçlardan arındırsın, ahirete intikal etmeden helalleşme fırsatı versin.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

devleti dolandıranlar paralel dedklerinizmi?

ayakkabı kutusu bartisi
15 Mart 2015 Pazar 15:51

bir tane deliliniz yok. ayrıca paralel yapı tanımlaması bizim yıllar önce terör uzmanlarımızca yapılmış bir tanımlamadır. KCK diye isim verilmiş ve bu yapı ile mücadele edilmiştir. PKK ise AKP sayesinde siyasallaşmasını tamamlayıp şimdi hem siyasi hem mali özgürlük içinde olup vergi toplamaya vali atamaya mahkeme kurup yargılamaya kısacası çok yakında tanıyacağınız bir devlet olmaya başlamıştır. günaydın uyuyan kardeşlerim bizi birbirimize düşürdüler bile, sen anladığında içine düşmüş olacaksın

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel Koku Geliyor.

14 Mart 2015 Cumartesi 14:01

Bu Yolsuzluğun sonu galiba Paralel'e Çıkacak... biraz daha araştırılırsa bulunur bu paranın akıbeti.

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla