visitor analyticsvisitor analytics

12 KİŞİ DAHA AÇIĞA ALINDI

12 Kişi Daha Açığa Alındı
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:16

12 Kişi Daha Açığa Alındı

Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğünden 11 kişi daha açığa alındı. Aynı kurumdan daha önce de 4 kamu görevlisi FETÖ ile örgütlü olduğu için açığa alınmıştı. Kurumda toplam alınan kişi sayısı 15 oldu.

ÇOK YAŞA AK PARTİ !!!

imbat.
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:41

ısparta merkezindeki her okulda 10-15-20- tane fetöcü öğretmn var ,bu fetöcüler ihbar edilmediği sürece; vatanımız için,milletimiz için,devletimiz için ve AK PARTİ için çok büyük tehlike!!!bu fetöcüleri telefonla 140-147-150 veya155nolu telefonlara ihbar ediniz!!! çocuğumuzu fetöcü öğretmenlerde okutmayalım!!!

16 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

isim

isim
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:27

İsimleri nedir

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

acele meslekten atılsınlar...

temizlensinler.
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:26

ısparta devlet hastanesinde fetocuların elebaşısı-militan olan hemşireler var.bu hemşireleri doktorlar,sağlık memurları,hasta personeli ve tüm hemşireler biliyor.bu elebaşısı olan fetocu hemşireler listede yok,bunları koruyan mı var??? bu elebaşları sohbet düzenliyor,himmet topluyor,zekat,fitre topluyor, milletin parasına ortakçı oluyordu.bu hemşireleri hastanede herkes bildiği halde listede isimleri yok!!!Bu elebaşı -militan fetocu hemşireleri tlf.la 140 a-150 ye 155 e , EMNİYET MD.ne bildirin

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocular temizlensin...

temizlik yapılsın.
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:18

ısparta devlet hastanesinde fetocuların elebaşısı-militan olan hemşireler var.bu hemşireleri doktorlar,sağlık memurları,hasta personeli ve tüm hemşireler biliyor.bu elebaşısı olan fetocu hemşireler listede yok,bunları koruyan mı var??? bu elebaşları sohbet düzenliyor,himmet topluyor,zekat,fitre topluyor, milletin parasına ortakçı oluyordu.bu hemşireleri hastanede herkes bildiği halde listede isimleri yok!!!Bu elebaşı -militan fetocu hemşireleri tlf.la 140 a-150 ye 155 e , EMNİYET MD.ne bildirin

14 Beğendim
7 Beğenmedim