visitor analyticsvisitor analytics

10 MİLYON TL GELDİ

10 MİLYON TL GELDİ
19 Şubat 2015 Perşembe 17:53

Isparta’da kamu hizmetlerinde kullanılmak üzere daha önce gelen ödeneklere ek olarak 10 milyon liralık bir ödenek daha İl Özel İdare'nin cari hesabına gönderildi.

Isparta Süreyya Sadi Bilgiç’in ve   Recep özel'in   girişimleri ile Isparta il özel idaresine,kişi başı nüfus oranlarına göre gönderilen paraya ek olarak,(Melikler Köprüsü,Barla Kalkınma projesi ve Çağrı Merkezi” gibi projelerde kullanılmak üzere) ilaveten Başbakan Prof.Dr. Ahmet Davutoğlu verdiği bir talimat ile Isparta’ya 10  milyon liralık daha ödenek hesaba yattı.

Isparta Valisi Vahdettin Özkan Yaptığı açıklamada 10Milyon liralık ek ödeneğin Isparta’ya aktarılmasını sağlayan“Başbakanımız,Hükümetimiz ve TBMM Plan Bütçe Komisyonuna teşekkür ederek, bupara Isparta'da ne ihtiyaçsa oralarda kullanılacak. 

yok yok

ISPARTALI OLMAK
21 Şubat 2015 Cumartesi 19:03

13 yıldır vergi indirimi yok teşvik yatırım yok fabrika yok kısaca yok oğlu yok seçim olunca 10 milyon gelmiş ne işe yarar birileri kandırılmasın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eskidiniz artık. bit pazarına kaldınız. kısmetiniz olsaydı nur yağardı, şimdi yağsa PARALEL olursunuz.

gerçek olsaydı?
21 Şubat 2015 Cumartesi 09:49

Sayın vekil bende ak partiliyim sen Şarkikarağaçlıyım diyorsun fakat şarkikarağaç bbp 30KM Yalvaç mhp 50km eğirdir dyp aklıma gelenler dur dur Ispartalıyım dedin Isparta mhp yahu ben başbakan olsam bu adamlar güzel çalımamış derim sizlerle görüşmem büyük ilçeler ve merkez Isparta kayıp ne diyeyimmm...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YORUMCULAR

SERDAL
20 Şubat 2015 Cuma 12:51

YORUMCULAR KUSURA BAKMAYIN AMA ISPARTAMA ÖDENEK GELDİYSE BAŞIM ÜSTÜNE. TEŞEKKÜRLER SÜREYYA VEKİLİM.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yandaş cebine girer

kimin olabilir
20 Şubat 2015 Cuma 10:31

bal tutan parmağını yalar sözünü yalancı fetva verenler ayet diye hadis diye size yutturmaya çalışırlar. Mehmet Metiner hıyarının yaptığı gibi akrabayı gözettiğini şerefsizce söylerler, bakara makara diyen bakanların olduğu akp nasıl zengin oldu sanıyorsunuz?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kimin

vatandaş
20 Şubat 2015 Cuma 06:53

Kimin cebine inecek bakalım o para,burası karanlık işte

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

80 diğer il ne kadar kopardığına bakmak lazım.

Ahmet YÜCEL
20 Şubat 2015 Cuma 01:52

bu bağlamla seçim dolasıyla tüm illere tablo olarak hangi ile kaç tl aktarıltını gösteren bir liste yayınlar iseniz bu harçlık değeri dahada önem kazanır.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla