visitor analyticsvisitor analytics

10 KADIN AYNI ANDA TUTUKLANDI

10 KADIN AYNI ANDA TUTUKLANDI
30 Ağustos 2016 Salı 14:37

10 KADIN AYNI ANDA TUTUKLANDI

Isparta'da FETÖ-PDY soruşturması kapsamında dün tutuklanan 10 kişinin hepsinin de kadın olduğu öğrenildi. Süleyman Demirel Üniversitesi(SDÜ) personeli olan 10 kadının aynı anda tutuklanması ise Isparta tarihinde bir ilk olarak değerlendirildi.

Isparta Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince FETÖ'nün darbe girişimine yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınan 35 kişiden 10'u çıkarıldığı mahkemece 'FETÖ üyesi olmak' suçlamasıyla tutuklanmıştı. Tutuklananların çoğu araştırma görevlisi ve Yrd. Doç. olduğu öğrenildi.

Tutuklananların ise hepsinin kadın olduğu öğrenilirken ve bir operasyonda en fazla tutuklanan kadın sayısına ilk kez ulaşılmış oldu. Daha öncede terör operasyonunda 6 kadın gözaltına alındıktan sonra tutuklanmıştı.

10 kişi tutuklanırken, 3'ü adli kontrol şartıyla olmak üzere serbest bırakıldı. 

Araştırma görevlisi Derya Yörük

Araştırma görevlisi Duygu Gök

Yrd. Doçent Ezgi Cevher

Araştırma Görevlisi Gülistan Avcı

Araştırma Görevlisi Hatice Karakuş Kaya

Araştırma görevlisi Havva Koca

Araştırma görevlisi Hikmet Zeynep Gündüz

Araştırma görevlisi Nuran Alkan

Araştırma görevlisi Safiye Tüzün

Araştırma görevlisi Tuğba Güler 

ADLİ KONTROL ŞARTIYLA SERBEST KALANLAR

Şube Müdürü Hülya Uysal

Yrd. Doçent Seher Derya Kula

Araştırma görevlisi Begüm Akça


 

INSAN HIC KIMSENIN PESINDEN GITMEMELI!

ALLAHIN KULU!
31 Ağustos 2016 Çarşamba 15:41

DEMEKKI NEYMIS ALTIN SEMER TAKMAKLA ESSEKLIKTEN KURTULUNMUYORMUS! EGER OKUMAK CAHILLIGI ALSAYDI; BUNLARDAKI CAHILLIK BAKI KALMAZDI! ILKOLKUL MEZUNU YADA ADIL ÖKSÜZ ILAHIYAT PROFÖSÖRÜ NE OLACAK, PESINDENMI GIDILECEK? KIMSENIN PESINDEN GITMEZ INSAN OLAN! ALLAH INSANA AKIL VERMIS BIRDE REHBER KURAN PEYGAMBER GÖNDERMIS, ALLAH KITABINI BÜTÜN KULLARINA OKUYUP ÖGRENMELERI ICIN GÖNDERMIS NE ILAHIYAT MEZUNUNA, NE DIYANETE, NE SUNA NE BUNA KIMSENIN PESINDEN GITME! YOKSA YOLUN SONU NEREYE CIKACAGI MECHUL!

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIRA GELEMIYOR GALIBA!!!!

O KADAR COKLARKI!
31 Ağustos 2016 Çarşamba 15:33

BIZDE MAHALLELERDEKI HIMMETCI ZEKATCI FITRECI MUHASEBECI ABLALAR ZANNETMISTIK!!!!!!!!!

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bak sen

ahmet
31 Ağustos 2016 Çarşamba 09:24

sümüklü ilkokul mezunu birinin arkasından gidip, o kişiye biat etmek okumuş yazmış adama göre değildir. Bu tipleri kamuya kimler almıştır. alanların derhal soruşturulması gerekmez mi? İki dünyada da hakkımız haram olsun hepinize.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Lütfen
30 Ağustos 2016 Salı 23:59

Haber için kullanılan fotoğrafın temsili olduğu kanaatindeyim. Adı geçen tutuklular içerisinde kapalı olmayan, modern giyimli hanımlar var. Yorumlarımıza mümkün mertebe dikkat edelim arkadaşlar.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Adalet
30 Ağustos 2016 Salı 23:40

Allah'ın adaleti tecelli edecek, suç işleyenler de, iftira atanlarda karşılığını mutlaka bulacak.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cumhur'um için

Mert
30 Ağustos 2016 Salı 23:33

Adli kontrol şartıyla serbest bırakılanlardan biri İbicinin sekteri değilmiydi neden serbet kaldı. İnşallah bir bildikleri vardır ama benim bildiğim bu kişi ve kocası çok kısa bir süre içerisinde 300 bin lira civarında bir daire ve 80 bin civarında da bir arabaya sahipler.. Bunlar kaç yıllık bir memur ki bu kadar paraları oldu..! Anlamakta zorlanıyorum..?

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hainlik

öğretmen
30 Ağustos 2016 Salı 23:05

Yaptığınız vatan hainliğini, yediğiniz kul haklarını türbanınızla kapatamazsınız. Yaşasın ATATÜRKÇÜ TÜRK CUMHURİYETİ

17 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha var mı acaba?

Kara Murat
30 Ağustos 2016 Salı 21:44

Ne daireymiş be.. Personel Dairesinde fetöden tutuklananların sayısı 5'e çıktı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haşere sümüklü

Hasan
30 Ağustos 2016 Salı 19:11

Pensilvanyadaki sümüklü çetebaşı fetö.Senin ve çeten yüzünden,başörtüsüne ve dine saldıran şerefsiz yaratıklar türedi.Dine faydan olmadığı gibi,bütün müslümanlara zararın oldu.Tez zamanda gebermesi dualarımla.

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Örgütü bine feto

Sn
30 Ağustos 2016 Salı 18:57

Tanıdığım var bunların içinde.çurusun içeride.Reise bayrak acanlarin bedeli budur.fetoşlar a...za kym

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş'a

......
30 Ağustos 2016 Salı 18:52

Tek kelime: helal

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ohhh diyen zavallı

vatandaş
30 Ağustos 2016 Salı 17:18

yorumundan dolayı erkek olduğunu düşündüğüm zavallı kişi bu bayanlar fa... yaparken başındamıydın? Kendi gözlerinle mi gördün? Nasıl müslümansınız ya? Burdaki suçlular cezalarını en ağır şekilde çeksin ama suçsuzlara kimse laf etmesin. Genelleme yaparak kaliteyi ve seviyeyi düşürüyorsunuz. Senin ailen için de aynı şey söylense ne yapardın? Herkesi bir çuvala koymamak gerek!!!

10 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüloğcu

hüloğ
30 Ağustos 2016 Salı 16:47

din elden gidiyor,benim türbanlı bacıma yaptıklarını gördünüzmüüü,yaptılar bunuuu,hülooğğ,bu cehape zihniyeti varyaaaa,camileri ahır yaptıııı,hocaları astııı,,hülooooğğğ.

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ohhhhhhhh

harika
30 Ağustos 2016 Salı 16:11

daha beter olun türbanlı dinsizler.yobaz aşağılık soru çalan hak yiyen adiler.sokak fa....leri sizden daha onurludur bunuda bilin vatan hainleri.

28 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla