16 Ağustos 2017 Çarşamba 18:30

1 MİLYON TL MÜJDESİ!

1 MİLYON TL MÜJDESİ!
09 Mart 2015 Pazartesi 18:24

Isparta Valisi Vahtettin Özkan, AK PARTİ Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel'in söz verdiği 1 milyon TL dün OSB’de arsa kamulaştırması için hesaba aktarıldı.

Yalvaç ilçesi bugün önemli bir olaya sahne oldu. Organize Sanayi Bölgesi’nde kullanılmak üzere ayrılan 1 milyon liralık ödenek, düzenlenen protokol töreniyle Yalvaç Organize Sanayi Bölgesi hesabına aktarıldı. Protokole imzayı koyan isimler ise Isparta İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu ile Yalvaç Ticaret Odası Başkanı Nuri Dirik oldu. Artık, yöre ve bölge kalkınması için yatırımcılar davet edilebilecek.


 

hadi oradan

hasan yalvaç
10 Mart 2015 Salı 11:09

RÜYA DEVAM EDİYOR. paranın yatması falan yok, bu durum belgelenmiş. lakin birçok haber sitelerinde mv leri için algı operasyonu tamgaz gidiyor. flash flash para yattı.. para yattı. YALVAÇ OSB HESABINA YATAN BİR KURUŞ YOK.... milleti kandırnlara alt olmayn.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seçim ve Geçim Durumu

Yalaveçli
10 Mart 2015 Salı 09:23

Seçim yaklaştı ya. Yıllardır taleplerimize neden cevap vermediler. Şimdi seçim uğruna 1 milyoncuk ile kandırmaya çalışıyorlar. Arkadaşlar sıkıya gelince son 3 ayda çalışmaya başladılar. Şimdiye kadar neredelerdi. Tabi o zamanlarda kendilerine rakip bürokratların canına okumakla meşgullerdi. Artık gerçekleri Hak da biliyor halk da.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla