visitor analyticsvisitor analytics

1 KASIM BİR DÖNÜM NOKTASI OLACAK

1 Kasım bir dönüm noktası olacak
08 Ekim 2015 Perşembe 13:07

1 Kasım bir dönüm noktası olacak

AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ilçe ve köyleri ziyaret etmeye devam ediyor. Keçiborlu’nun Kozluçay, Gülköy, Kaplanlı,Aydoğmuş ve İncesu köylerini ziyaret eden Milletvekili Bilgiç vatandaşların sorunlarını dinledi. Milletvekili Bilgiç yaptığı konuşmada, “1 Kasım bir dönüm noktası olacak” dedi.

AK Parti seçim çalışmalarına son sürat devam ediyor.Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, 1 Kasım’da yapılacak Milletvekili seçimlerini bir dönüm noktası olarak niteleyerek, “Ülkemiz çeşitli mihraklar tarafından karıştırılmaya çalışılıyor. Bölgede güçlü bir Türkiye istemeyenlerin rahatsızlığından kaynaklanıyor bütün bu olanlar. 1 Kasım’da Türkiye’de yeniden istikrarın sağlanması için büyük bir adım atılacak Allah’ın izniyle” diye konuştu.  Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, “Türkiye’de istikrarın sürmesi ve güçlü bir ülke olarak hayatiyetini devam ettirmesi için AK Parti iktidarına ihtiyaç var. Ben sizlere güveniyorum. İnanıyorumki sizler eskisinden daha güçlü destek vererek bu oyunları bozacaksınız”diyerek vatandaşlardan destek istedi.


‘ISPARTA‘DA YAPTIKLARIMIZ ORTADA‘

AK Parti’nin Isparta’da birinci parti olduğunu belirten Milletvekili Bilgiç, kendilerinin yaptıklarına karşı, diğerlerinin bir çivi bile çakmadıklarının ortada olduğunu söyledi. Bilgiç: “Isparta’ya hastaneleri getirdik, teşviği getirdik. Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA)’nı getirdik.Kırsal Kalkınma Teşkilatı’nı getirdik. Kara Havacılık Okulu‘nu getirdik. Darıderesi Barajı‘nı yaptık. ‘Biz bunları söylüyoruz. Diğerleri ne yaptı?” diye sordu.

Milletvekili Bilgiç, “AK Parti sağlık, sosyal güvenlik,turizm, enerji, ulaştırma ve devletin bütün mekanizmalarına kadar ciddi çalışmalar yaptı” şeklinde konuştu. 





baskan

ibrahim
09 Ekim 2015 Cuma 08:02

Varsa yoksa yusuf başkanın çabası. Gerisi boş. Yanlız ekip berbat. Acilen ilçe yönetimi değişmeli. Adamlar selam vermiyor. İktidar partisini temsil eden bir kişi biraz mutavazi olur.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biraz insaf

Halk
09 Ekim 2015 Cuma 01:05

Kimseyi kafanıza takmayın vay ilçe Başkan'ı vay kardeşi vay Meclis üyeleri çamur üstüne çamur saydığınız insanlar keçiborluda işleri en iyi olan esnaflar sevilen insanlar adamlar sevilmese kendi işlerinde başarısız olur

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

meclis üyeleri

halk
08 Ekim 2015 Perşembe 23:29

başkan parlak çok iyi ama meclis üyelerinin maşallahı var kendilerine çeki düzen vermezlerse başkana çok fazla zararları dokunacak onların tavır ve hareketleri başkanın yapmış oldu başarıları gölgede bırakıyor adeta başkan yapıyor onlar yıkıyor . siyasi olarak başkanımı daha ileri noktalarda göreceğimize inanıyoruz kendisini seviyoruz destekliyoruz .

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kanağlıyor

Esnaf
08 Ekim 2015 Perşembe 21:19

Memleketin numuneleri remZiler simpalar üstündağlar kadro iyi lütfen bunlarla tekrar aday ol bakalım kac kişi yanında olacak ilçe başkanın ve o sağlam dediğiniz ekibi bile olmayacak herkesi kandırabilirsiniz ama suskun halkı asla

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşkilat

Keçiborlu
08 Ekim 2015 Perşembe 16:16

Sayın vekilim, memleketimize hoş geldiniz. Bizim, Ak Parti seçmenleri olarak ricamız, Belediye Reisinin kardeşinin teşkilattan ve belediyeden uzak durması. Sağolsun, kendisi konuştu mu, sanki Keçiborlu'nun tamamı Parlak sülalesininmiş gibi konuşuyor, İlçe Başkanını sallamıyor, bu tavırlar yüzünden çok zor durumda kalıyoruz, sizden ricamız Yusuf Reisi uyarmanız.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlçe

Selime
08 Ekim 2015 Perşembe 16:08

Ne o ağrasın koltugunda gözünmü var şekerim

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YUH BE

GELENDOSTLU
08 Ekim 2015 Perşembe 15:28

Valla ben onca il ve ilçe başkanı gördüm ve de hepsini yakınen tanıyorum. Keçiborlu ilçe başkanı kadar dürüst ve çalışkan görmedim. En azından davasının adamı. Eleştir yaparken biraz Allah'dan korkun be. Ben yalan konuşuyorsam da Allah benim cezamı versin. İnsanlara çamur atmak ne kadar kolay be. Ayıp be.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilçe başkanı

selim
08 Ekim 2015 Perşembe 13:34

sayın vekilim herşey iyi. tek yapılacak şey ilçe başkanını değiştirmek. herşey yusuf parlağın omuzlarında. ilçe başkanı çok pasif. vatandaşa yüksekten bakıyor. yakışmıyor. oyumuz yinede ak partiye.

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla