visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 19:50

SOBADAN ZEHİRLENEREK HAYATA GÖZLERİNİ YUMDU

 Sobadan Zehirlenerek Hayata Gözlerini Yumdu
31 Ocak 2015 Cumartesi 14:09

Isparta'da bir eczanede çalışan 19 yaşındaki Emine Uysal, gece yarısı sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitirdi.

Olay sabaha karşı İstiklal Mahallesi'nde meydana geldi.Ailesiyle birlikte oturduğu evde odasındaki sobayı yakan Emine Uysal bir süresonra uykuya daldı. Sabaha karşı kokuya uyanarak kızlarının odasına giren anneve babası, Emine Uysal'ı hareketsiz yatarken buldu. Olay yerine gelen sağlıkekipleri Emine Uysal'ın karbonmonoksit gazı zehirlenmesi sonucu yaşamınıyitirdiğini belirledi.

Genç kızın cenazesi Süleyman Demirel Üniversitesi TıpFakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ndeki otopsinin ardından KaraağaçMezarlığı'nda toprağa verildi. Isparta'da bir eczanede çalıştığı belirtilenEmine Uysal'ın ölümü sevenlerini üzdü.

başsağlıgı

osman başpınar
01 Şubat 2015 Pazar 17:00

mekanın cennet olsun.mehmet kardeşime ve tüm uysal ailesine allah sabırlar versin.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

alah geride kalanlara sabırlar versin

tan
31 Ocak 2015 Cumartesi 22:47

allah mekanını cennet eylesin uğur eczanesinde çalışan kardeşimiz sanırsam.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

LODOSA DİKKAT EDELİM.

İSMAİL ÖZDOĞMUŞ
31 Ocak 2015 Cumartesi 18:32

ALLAH RAHMET EYLESİN AİLESİNE SABIRLAR DİLERİM...

4 Beğendim
4 Beğenmedim