visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİNDEN BİR İLK.

  SDÜ Diş Hekimliği Fakültesinden bir ilk.
19 Ekim 2015 Pazartesi 19:56

SDÜ Diş Hekimliği Fakültesinden bir ilk.

  Ağız DişÇene Radyolojisi bölümünde Yardımcı Doçent olarak görev yapan Derya YILDIRIM bugün Ankara’da girdiği sınavları başarıyla tamamlayarak Doçent ünvanını aldı.Süleyman Demirel Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ağız Diş Çene Radyolojisi Bölümünün ilk doçenti ünvanını da alan Derya YILDIRIM   S.D.Ü Diş Hekimliği Fakültesinden mezun ve akademisyenliğinin tamamını S.D.Ü Diş Hekimliği Fakültesinde tamamladı. Şarkikaraağaç/ISPARTA nüfusuna kayıtlı YILDIRIM’a hayırlı olsun der başarılar dileriz.





ne olacak bu diş fakültesinin hali?

dişte mağdur edilen hocalar
01 Kasım 2015 Pazar 00:19

hocam, sayın rektör hocam şu diş hekimliği fakültesiyle bir ilgilenseniz. Asistanları, hocaları biz öğretim üyelerini makaraya alıyorlar. dişe gitmeye vallahi tırstık, bu mu bizim haysiyetimiz?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok enteresan

Pil Bitik
20 Ekim 2015 Salı 22:38

Bunun nesi ilk her gün pek çok akademisyen doçentlik sınavını başarıyla tamamlıyor.. Gazeteye haber yaptıran mı demek istediniz..

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

diş kaybı

ne olacak bu SDÜ Diş'in hali
20 Ekim 2015 Salı 20:43

Asistan tarafından k**** tedavisi yapılan bir seansta asistan aynen şöyle: Altında tekerlekli iskemle, elinde frez, oturduğu yerden hastaya mesafeli bir şekilde dişi habire oyuyor. Çürük, temiz ne varsa dişi kazan gibi açıyor, yan çeperler zayıf, dişe basıyor dolguyu, dolgu genişliyor, üç ay sonra diş ikiye ayrılıyor. İşte diş kaybı. Rektörüm sen babanı, anneni, hanımını, çoçuğunu bunlara emanet eder misin?

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

evet tebrikler

diş deme bana
20 Ekim 2015 Salı 20:41

Beyaz önlük giydirilmiş öğrenciler aralarında anlaşmışlar, birbirlerine "doktorum" diye hitap ediyorlar, ta ki saf anadolu insanı anlamasın öğrenci olduklarını. Asistanlar ise tam bir felaket. Hasta soru soramaz, tedavi aşamalarında bilgilendirme yok, otur koltuğa aç ağzını, kalk git.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

SDÜ Diş'in Hali
20 Ekim 2015 Salı 20:39

SDÜ Diş Hekimliği fakültesi gittikçe kalitesizleşiyor. Öğrenci ve asistanlar poliklinklerde hatalı işler yapıyorlar. Başlarında hoca yok, hocalar mı, odalarında oturuyor. Başında hocası olmayan asistanların yaptıkları işler diş kaybıyla sonuçlanıyor, 6 ay içerisinde aynı dişten diş hekimliğine gelindiğinde ücret alınıyor. Yani önce hatalı tedavi yapılıyor sonra hastanın kısa bir süre içerisinde hastaneye yeniden gelmesi sağlanarak döner sermayeyi güçlendirme politikası uygulanıyor.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

süperrr

123
20 Ekim 2015 Salı 15:26

gerçekten tadir edilesi bir durum. bir ilk olması da ayrıca süper. :)

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrik

Murat
20 Ekim 2015 Salı 14:50

Başarılarının devamını diliyorum

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

diş kıran asistanlar

freze hüseyin
20 Ekim 2015 Salı 14:31

doçent olanı bırak da, SDÜ diş hekimliğinde k**** tedavisi yaparken diş kökünü kıran asistanlara bak.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

doçent

doçent
19 Ekim 2015 Pazartesi 21:39

Hadi ya. Bak sen ben de ne zaman doçent olacak diye bekliyordum Sağolun haber verdiğiniz için.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla