visitor analyticsvisitor analytics

OKULLAR TATİL DEĞİL AMA SADECE ..

 OKULLAR TATİL DEĞİL AMA SADECE ..
30 Aralık 2016 Cuma 07:13

OKULLAR TATİL DEĞİL AMA SADECE ..

Karar açıklandı. Isparta'da sadece TAŞIMALI eğitim tatil edildi. 

Okullar tatil değil. 30 Aralık Cuma günü okullar tatil değil.

muzip
01 Ocak 2017 Pazar 23:23

Acaba yarın okullar tatil olacakmış? Çünkü bizim valimiz iyi gün dostu

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biraz Empati Kurmak Çok mu Zor?

Kardan Çocuk
30 Aralık 2016 Cuma 20:39

Okulların bugün tatil edilmemesi nedeniyle:Kimileri kolunu kırdı, kimileri kaza yaptı, kimileri küreme ve tuzlama yapılmayan sokaklardan aracını çıkaramadı, duraklara yığılan onca öğrenci saatlerce otobüs bekledi, otobüsler duraklara gelmedi,gelenler de durmadı. Birileri sıcacık yatağında yatarken bizim arkadaşlarımız saatlerce duraklarda üşüdü. Bu gün okula gelebildik belki ama haftaya, yeni yıla muhtemelen hasta olarak gireceğiz.Belki de bir hafta okula gelemeyeceğiz.Vali bolca DUA! aldı.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

IRMAK
30 Aralık 2016 Cuma 18:27

TATİL YAPILMAMASINA ÇOK ŞAŞIRDIM. DÜNDEN DAHA FAZLAYDI KAR. 20 CM GEÇTİ. ÜSTELİK YAĞMAYA DA DEVAM ETTİ. BEN OKULA GİTMEDİM. SINIFTA 4 KİŞİ VARMIŞ

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenci
30 Aralık 2016 Cuma 16:58

Asıl bugün tatil yapılması lazımdı bence hem taşımalı lara tatil diyorsunuz okula otobüsle gidenler ne olaca

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ad soyad
30 Aralık 2016 Cuma 12:57

Allah bu valiyi bildiği gibi yapsın

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sülo sülo
30 Aralık 2016 Cuma 11:11

Birader bizim başımız kelmi bu nedir ya

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akkent Toki'ye Neden Hizmet Verilmiyor ?

Akkent Sakini
30 Aralık 2016 Cuma 11:00

Hepimiz artık çok iyi biliyoruz ki, bu mahalle yalnızca adından kaybediyor. Çünkü adında ''AK'' ifadesi bulunuyor. Çünkü bu mahalleden yıllardır, hem belediye hem de genel seçimlerde AK PARTİ ye oy çıkıyor. Ve Isparta Belediyesi yalnızca bu yüzden AKKENT'e hizmet vermiyor. Yazıklar olsun diyorum sadece. Utanmalısınız.

17 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akkent Toki'ye Neden Hizmet Verilmiyor ?

Akkent Sakini
30 Aralık 2016 Cuma 10:55

Akkent Toki Mahallesi, Isparta Belediyesine ait değil mi yoksa ? Köylerde bile çalışma yapılırken neden özellikle Akkent Mahallesi mağdur ediliyor ? Zaten yıllardır bu mahalle de bir tek taşı bile taş üzerine koymayan Belediye, böyle bir durumda nasılda Akkent'i görmezden gelerek yolları temizlemiyor ? Belediye otobüsleri cadde üstünde çocukları indirip, mahalleye girmiyorlar bile. Çocuklar karın altında düşe kalka gitmeye çalışıyorlar okullarına. Yazıktır günahtır. Bu nasıl bir Belediyecilik ?

15 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mileti düşünen kalmamış.

Ali Mıhçı
30 Aralık 2016 Cuma 10:44

Yok arkadaş milleti düşünen kalmamış. Arabalarla yayalar aynı yoldan gitmek zorunda kalıyorlar. Az kalsın insanlar ezilecek. İnanın millet rezil oldu yollarda. Tatil bugün değilse ne zaman

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatil
30 Aralık 2016 Cuma 10:36

Ben okula gidemedim servisler hep kaydı yol alamadık bende gidemedim

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

okul

öğrenci
30 Aralık 2016 Cuma 10:36

tebrikler sayın valim tabii Batmanda pek kar yağmayınca alışkın değilsiniz

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsimsiz
30 Aralık 2016 Cuma 10:23

Sayın valim öğrenciler sınav olmayacak yoklama alınmayacak diyorsunuz.ogrenciler okula gelmiyor istesrlerde gelrmezler zaten.yollar çok kötü belediyeler mahallelerin girişinde birakiyo.hetkesin arabası yok maalesef bu insanlar nasıl gidecek okula

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağlık meslek toki
30 Aralık 2016 Cuma 10:08

Akkent tokideki öğrencileri neden kimse düşünmüyor. O rampayi araçlar çıkamıyor servis en alt yolda bırakıyor öğrenciler yürüyerek o rampayi çıkmak zorunda düşen öğrenciler öğretmenler kolunu bacağını inciltenler neden ilgilenilmiyor bu konuyla keyfe keder tatil olsun demiyoruz ama bari zorunlu olan yerlerde ya servisler okula girsin die yol acma çalışması yapılsın ya tatil edilsin insanlara eziyet etmekmi idarecilik anlayışı...

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİNALİ YILDIRIM
30 Aralık 2016 Cuma 10:06

Şehmus dayı ne demek sınav yok MEB ne demek sınav yok boşuna mi geldik ya...

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

liseligenc
30 Aralık 2016 Cuma 10:03

sayın valim cuma cuma büsürü beddua aldın durduk yere haberin olsun

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Unal karadas
30 Aralık 2016 Cuma 09:52

Neden vali neden

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazıklar olsun

Ali Polat
30 Aralık 2016 Cuma 09:41

Yorumlarımızı yayınlamadınız çoluk çocuk yollarda perişan olduk.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

uykudan uyanınca öğlen okulları tatil edersiniz

vatandaş
30 Aralık 2016 Cuma 09:36

çocuklarun can sağlığı vatandaşın can ve mal sağlığı için okullar tatil edilmeliydi .insanlar yollarda rezil olduktan sonra öğlen tatil etsen neye yarar.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birisi
30 Aralık 2016 Cuma 09:35

Valiliğe gidelim

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birisi
30 Aralık 2016 Cuma 09:35

Valilik önüne çıkalımmm öğrenci kardeşlerim

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

3232
30 Aralık 2016 Cuma 09:27

Bu havada birini başına birşey gelirse vebali sizin üstünüzedir

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

birsen
30 Aralık 2016 Cuma 09:26

Hala tatili hak ettigimizi dusunuyoruz okulda dersler bos geciyor lutfen.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

isimsiz
30 Aralık 2016 Cuma 09:24

Sayın vali şu anda tüm ısparta öğrencileri tarafından beddua yağmuruna tutuluyorsun.bi haber vereyim dedim de

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Recep Tayyip Erdoğan
30 Aralık 2016 Cuma 09:18

Okulları tatil et yiğidim biz ferhatız okullar da şirin

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İ.U
30 Aralık 2016 Cuma 09:16

Sayın valim yapacağınız iş iş değil.Bu yaptığınız mantıksız bir iştir.herkes yolda kaydı belediye yatıyor.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla