visitor analyticsvisitor analytics

BUGÜNDEN İTİBAREN FİLMLERDEKİ GİBİ

 BUGÜNDEN İTİBAREN FİLMLERDEKİ GİBİ
08 Eylül 2016 Perşembe 10:59

BUGÜNDEN İTİBAREN FİLMLERDEKİ GİBİ

 Uluborlu Belediye Başkanı Mehmet Ünverdi İlçe Halkına Müjdeyi Sosyal Medyadan verdi, Ünverdi ''Belediyemiz ait ulutepe restorant Uluborlu Belediyesi sosyal tesislerine,çevresi rehabilite edilerek piknik alanına çevrilmiş bugünden itiberen halkımızın hizmetine açılmıştır..'' dedi.

 

  Ünverdi'nin Bu Müjdeli Haberine eklediği kareler ise adeta Film sahnelerindeki gibiydi..


 









Insan

Vatan daş
08 Eylül 2016 Perşembe 13:09

Böyle yerlere insan(!) Sokmamak lazım yoksa mahfederler.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlçenin En Büyük Eksikliği Buydu

Q7
08 Eylül 2016 Perşembe 12:11

Şükür Uluborlu'nunda bi piknik alanı oldu...

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

.
08 Eylül 2016 Perşembe 11:34

Çok iyi olmuş da başkan çıkta bi esnafının kapısını çal bi sıkıntısı bi derdi varmı sor yoksa gitmeye yüzün mü yok.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şaşırmadık

Objektif
08 Eylül 2016 Perşembe 11:33

Uluborluluların gelen misafirlerini ****ürebileceği güzel bir yer, inşallah güzel günlerde kullanılır. Sayın Ünverdi oradaki kullanılmadığı için paslanmış olan Su şişeleme tesisinide görüp hatırladıysa ne mutlu. Gerçi son zamanlarda aklında bir İmar değişikliği ve akabinde Kentsel dönüşüm ile Uluborlu çarşısında ciddi bir değişiklik yapacak halkı 20 yıl borçlandıracak bir proje peşinde. Kendisine tekrar söylüyorum mülk sahipleri istemiyor. Yeni spor tesiside yakışmış bizi hiç şaşırtmadın.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla