visitor analyticsvisitor analytics

BU FOTOĞRAFIN YORUMUNU SİZLERE BIRAKIYORUZ İŞTE O FOTOĞRAF

 BU FOTOĞRAFIN YORUMUNU SİZLERE BIRAKIYORUZ İŞTE O FOTOĞRAF
15 Ağustos 2016 Pazartesi 14:00

BU FOTOĞRAFIN YORUMUNU SİZLERE BIRAKIYORUZ İŞTE O FOTOĞRAF

    51 tutuklu bulunan FETÖ/PDY davasında ilk celse bugünbaşladı. Operasyon kapsamında tutuklanan FETÖ'nün Isparta eski il imamı olan eski Altınbaşak Eğitim Kurumları Genel Müdürü Osman Demirhan adliyeye getirilirken neşesi oldukça yerindeydi. Binlerce vatandaşı kandırıp halen daha gülücükler saçması tepkilere yol açtı.

    Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülenFETÖ/PDY soruşturması kapsamında, Isparta eski il imamı olan eski Altınbaşak Eğitim Kurumları Genel Müdürü Osman Demirhan İstanbul Atatürk Havalimanı’nda Isparta KOM şube ekipleri tarafından gözaltına alınmıştı.

Isparta’ya getirilen Demirhan çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderilmişti.

Demirhan bugün ise davanın ilk celsesi için adliyeye getirildi. Mahkeme girişinde ise gazetecilere gülerek poz verdi.

Oldukça rahat gözüken Demirhan, sanki bu kadar insanın ahına giren kendisi değilmiş gibi rahat ve neşeliydi.

BU FOTOĞRAFIN YORUMUNU SİZLERE BIRAKIYORUZ



bukelemumlar

zeyno
16 Ağustos 2016 Salı 07:52

ıslak ve yüzsüzler.sen gibi imam bozuntusu bukelemun olmakla çok iyi biliniyorsunuz. amerikan ve yahudi yalakaları şerefsizler. sizden insanın midesi bulanıyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hainler

Mehmet Ali aslan
15 Ağustos 2016 Pazartesi 17:22

Şerefsiz lik kanlarına işlemiş yağlı urgan olsa böyle sırıtamazdı

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehdi

Adalet
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:44

Adam mehdinin askeri güler tabi!!!

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

o.ç

o.ç
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:27

ben senin varya taaaaa yeter yeter ağzından çıktı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

v

v
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:26

bunları varya yakacaksın.hiçde günah olmaz.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ads

ads
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:25

ads sigorta şirketi ve et..s tur.benim bildiğim bunlar...ak...kaş kuyumcu zarraf..bilen varsa cihat olur.yazın.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

arsız

adıyamanlı
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:19

bizim ****arda bi ata sözü vardır derlerki arsızın üstüne i....... ohh yağmur yağdı demiş

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

asas

asas
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:09

buna giren girmiş acısın dan gülüyor.zenci misali.gah..b ço...ğu

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

anadolu

anadolu
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:07

kitap kırtasiye de iyi para var.yapsak çalışırmı.fetö bağlantılı kırtasiyeler var.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

..
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:05

lütfen fetöcü esnaflara desteği kesin.alışveriş yapmayın bunlardan.vebali büyük arkadaş.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

değil

ciddi
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:56

Ağlamamak için sahde gülücük bence

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hangi yüzle

osmanlı
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:55

benim cennet vatanımı anadolu insanını mahvetdiniz...insanların yuvalarına kan sürdünüz...paralarını çaldınız...toplumda bir fitne çıkardınız hala sırıtıyorsun...aklı sıra m****im yerinde yapıyorsun...YAKTINIZ TÜRKİYEYİ YAKTINIZ...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞEREFSİZ

VATAN HAİNİ
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:41

BU ŞEREFSİZİ HÜKÜMET MEYDANINDA ASALIM YADA DERİSİNİ YÜZELİM KARPUZ KABUĞU GÖRMÜŞ EŞEK GİBİ SIRITIYOR

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

ali
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:30

bu hain köpekle aynı masada oturmak için yarışanlar vardı şimdi hala dışardalar sanırım onlarıda alırlar.3.sınıf zavallı eğitimsiz bu yobaz gibilere nasıl kandınız be

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:04

şerefsiz yavşak ve karakyersiz vatan haini böyle güler işte.aldığı cezadan sonra bakalım gülecek mi adi pezevenk

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şerefsizler

B.y
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:04

Bunların hepsinin yapısı aynı ortak özellikleri hepsi yavşak kılıklı, ukala,kibirli millete tepeden bakan,korkak ama sahte gülücükler ile korkaklığıdır gizlemeye çalışan,solculara özenen adiler. Altınbaşak eski yeni bütün mütevellileri acımayın bunlara ihbar edin gülmeye devam etsinler

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüküm

osman
15 Ağustos 2016 Pazartesi 15:03

Bunu yapan vatan hainleri mutlaka cezasını çekecektir.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla