visitor analyticsvisitor analytics

BU ADAM NEREYE BAKIYOR

 BU ADAM NEREYE BAKIYOR
04 Aralık 2014 Perşembe 10:55

BU ADAM NEREYE BAKIYOR

Ak Parti İl Genel Meclis Üyesini Fevzi  Özdemir’i eski Çarşamba Pazarı yerine yapılan  ITKM inşaatına bakarken  yakaladık. Dalgın bir  vaziyete  ITKM İnşaatını  inceleyen Özdemir son  günlerde   yeniden alevlenen  ITKM inşaatının  bitirilmesi tartışmalarını  hatırlatarak   “ Burası da kesinlikle hiç bitmeyecek  çünkü bir sürü yasal sorumluluk var yasal hata var  işlenmiş  bir günah var”dedi.

 

 ITKM inşaatı ileilgili Ak parti   il genel meclis üyesi Özdemir Bunlara sebep olanlara çok  kızıyorum burayı bitirmedikleri için de Allah  bir çok şeyi nasip etmesin  istiyorum  ben buradan bakıyorum da ,Ispartalı  Hemşerilerimizin  hepsinin buraya bakması lazım dedi


VER MAHKEMEYE

salih sarı
05 Aralık 2014 Cuma 10:03

Sayın Özdemir hiç bakma git adliyeye ver savcıya 3 satır dilekçe bak neler oluyor neler sen bunu yapacak cesarette bir adamsın senide tanıyorum

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başka gündem.....

Ziya
04 Aralık 2014 Perşembe 22:48

Ziya veya Hasan ,hiç farketmez.Zararı Ispartaya.Tek bir soru var İnşaatı bitiremeyene ne yapılır.Üzerine gidilir.Ceza kesilir,yani herşey yapılır.Peki niye yapılmıyor,üzerine gidilmiyor.Gebelikmi var yoksa,hesap neden sorulmuyor.Tapular neden verildi,şerh niye konulmadı,Ispartalı da bunun üzerine neden gitmiyor.Gebeliği falan yok vatandaşın,ama neden bu konu örtbas ediliyor.Tekrar ediyorum HASAN VEYA ZİYA,suçlulara neden hesap soran yok.Sayın Vali neden bu konuyu hiç araştırmıyor.Neden...?

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHHHHHH

ISPARTA HALKI
04 Aralık 2014 Perşembe 22:07

CARSAMBA PAZARI HALKINDI , BIR KERE HALKIN AHINI ALDINIZ ! YETMEZMI ? HALKIN EN GÜZEL PAZAR YERINI KOSKOCAMAN BIR SEHIR MEYDANI YAPMALIYDINIZ , VE AVRUPA DAKI MARKT DEDIKLERI SEKILDE DÜZGÜN TEMIZ PAZAR KURULMASINI SAGLAMALIYDINIZ ! ISTE HALKIN PAZAR YERINI ZENGINLERI DÜKKAN SAHIBI YAPMAK ICIN YOLA CIKARSANIZ ; ALIN SIZE SONUC!

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DUY BUNLARI

HAAAASAAAAN BAAAALAAAMAAAN
04 Aralık 2014 Perşembe 17:58

LAA HASAN! SANA SÖYLÜYORUM, DUYDUNMU. TANIŞMAN TÜP SATIŞLARININ İYİ OLDUĞU ISPARTADA DOĞALGAZ OLMADIĞI ZAMANLAR BAŞLADI BU BİNA. AYBATILI BAŞLATTI. AYBATILININ TORUNLARI BABA OLDU, HASAN BALAMANIN VERDİĞİ HASAR ISPARTADA HALA GİDERİLEMEDİ.

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

20 yildir bakıyorum

HASAN HÜSEYİN ÇELİKNALÇA
04 Aralık 2014 Perşembe 16:13

Yıkıldığında doğan erkek çocukları askerliklerini yaptılar.Maalesef kaybeden Isparta oluyor Fevzi Bey.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Melih bagana sorun...

Mürtaza
04 Aralık 2014 Perşembe 14:55

Sayın AKP meclis üyesi arkadaşımız niye kara kara düşünüyor bi zahmet Angaraya gitsin 20 yıldır belediye başkanlığı yapıp bir metre metroyu bitiremeyen her seferinde de önceki dönemdeki borçlardan dolayı bitiremedim diyerek yakaran sonunda bütün borçlarıyla birlikte Devlete devreden Melih basgandna taktik alsın bitirsinler. yani AKP bu konuda tecrübeli. Belediye başkanıda Melihin Taktiğini uygulasın ne yapayım bitirmek için uğraşıyorum ama bende önceki belediye başkanının borçları desin :)))

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kamu zararı

Vatandaş
04 Aralık 2014 Perşembe 14:12

KİK'e göre yüklenicinin sözleşmeye göre görevini yapmadığı takdirde İdarenin yetkileri bellidir.İdare burada ağırdan alıyorsa Kamu zararı söz konusu olup,Valilik/Savcılık olaya el koymalıdır.Sadece Belediyeye yüklenmek topu taca atmaktır.Devlet yetkililerimiz gereğini yapmalı.Vebal herkesin.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

boşa harcanan yıllar

irfan
04 Aralık 2014 Perşembe 12:43

12 yıllık iktidar döneminde ıspartanın güzide şehirlerden biri iken 5. sınıf il durumuna kendilerine bile hayrı olmayan iktidar milletvekilleri ile bu duruma nasıl getirdiklerinin hesabını yapmaya çalışıyor izlenimini aldım.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla