visitor analyticsvisitor analytics

BİR ACI HABER DAHA !

 BİR ACI HABER DAHA !
23 Eylül 2014 Salı 22:03

KENDİNİ ASARAK İNTİHAR ETTİ !

Isparta'da yaşanan intihar vakıalarına bir tane daha eklendi. Son 1 hafta içinde 4.intihar vakıası ve 4 ünün de bayan olması dikkatlerden kaçmadı.

Yedişehitler Mahallesinde ikamet eden Z.G.isimli bayan bu akşam saatlerinde kendini iple asarak intihar etti.

40 yaşında olan Z.G haber merkezimize gelen bilgilere göre  ruhi bunalım neticesinde kendini astığı ifade edilidi.

 Son bir haftadır yaşanan bu intiharlar,  manevi çöküşümüzü de sorgulamamız gerektiğini hatırlatıyor.

Polis Olayla ilgili adli tahkikat da başlatıldı.

iste gordunuz

haha
24 Eylül 2014 Çarşamba 22:56

Iste gordunuz sen salihlerdenmisinki demis bu is evliyalik alimlik is degilki bilmeden yazmissin brde demisinki sen salihlerdenmison bu isi yapmak icin cok ehli sunnet biri olmaya gerek yok ayrica ben burda yorum yapdiysam hicvir sekilde reklam ypmadimki ekonomiden nemalanayim ben daire kurulup bakilir birsey vrsa hmen olur.yoksa doktorluk is biz nwtte gordgunuz sahte medyumlar sahte cin cikran hocalardan degiliz hocada degiliz sadece ogrettiler

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biri ne

bojuware 201
24 Eylül 2014 Çarşamba 16:27

Behey yobazın şeytanın kucağındaki nesli.Salakça ekonominin mağduru üzerinden nemalanan. Salih cinlermiş sen salih kullardanmısınki.Bu insanların vehameti sengibilerdir. Kendi cahil cugalalığını bilmez önüne gelene cahil der. Mecnupmusun. Klavyeyi brak damına gir abesle iştigal yapma. Hatta sen kendini imha et.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

biri

cahilin
24 Eylül 2014 Çarşamba 13:32

cahilin biri yazmış ne demek toplu daire diye toplu daire demek salih cinlerle iletişime geçip bakım yapmak demek bu işide herkes edemez.Ne kadar sağlam oldugunu bilmediğiniz için konuşuyonuz o zaman pisikiyatristlerde çoğu ağır ruhsal sorunları çözemiyo madem siz çok akıllısınız biliyorsunuz çözün şu intihar sebeblerini herşeyi bilen türk milleti ama en çokda cahil cahil laf yapanda türk milletidir okumuş insanları bile cahil.Bilmediği konularda biliyo gibi konuşmak bizim türklere ait.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİRAZ DÜŞÜN

HASAN
24 Eylül 2014 Çarşamba 13:05

SİZLER HİÇ EKONOMİSİ YERİNDE OLUP VARLIĞI BİRLİĞİ YAŞAM TARZI ÜST SEVİYEDE OLAN BİRİNİN İNTİHAR ETTİĞİNE ŞAHİT OLDUNUZMU İNTİHAR EDENLERE BİR BAKIN BİR İRDELEYİN YOKLUK SEFALET İTİLMİŞLİK EZİKLİK SEFALET YOL YAPTIM DİYEREK HALKI SEFALETE SÜRÜKLEYENLER KENDİ YOLUNU YAPANLAR BU İNSANLARIN VEBALİNİN ALTINDA EZİLECEKLER İNŞALLAH

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Az beyin.

Yargıç
24 Eylül 2014 Çarşamba 11:58

sen sistemi sorgulama. Neden intihar ediyorları es geç. Yok toplu daire yok büyü cin bu zihniyete ne denir. Bunlar toplumun çıkmaza girmesi sebebidirler. Ne demek toplu daire. Filmi kopmuş insanı kamptamı toplucaksın. Bunları söyliyenleri toplumdan ayırcaksın esas. Ülkenin %70 i şu an intihara meyilli. Bu biline. Çözüm bu insanlardan aranmalı başlanmalı. Kemikçi makarnacıdan değil.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha bitmedi demiştik

bojuware 201
24 Eylül 2014 Çarşamba 10:51

Çıkıp manevi çöküşümüzü sorguluyalım ****. Karnı tok sosyal asgari ihtiyacını karşılıyan insanın Allahı kitabı inancı olur. Aç sorunlu insan için inanç itikat masaldır. Ülke niye bu durumda. Sen Andaval geri zekalı topluma dayalı siyaset ve ekonomi yaparsan çökersin. Şuanki gibi. Biran önce üretime dayalıekonomiyi yaratmak zorundasın. İnsana iş aş ortamı vermelisin. iaşe yardım sonu intihardır. Makarnacı andavallar bunu anlamalı. Onlar onur ve haysiyeti bulmalı. Yoka 1 yıl kalmaz sosyal patlam

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

toplu daire

toplu
24 Eylül 2014 Çarşamba 10:26

bu tür psikolojik rahtsızlığı bulunana insanlara toplu daire kurmak lazım büyü ve cinlerle ilgili durum var mı diye giderek artmaya başladı.Bu durum varsa hastalar 1 gün veya 1 hafta içinde normale döner.Yoksa doktor tedavisi lazım.

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

HABER

VATANDAŞ
24 Eylül 2014 Çarşamba 07:55

BU TÜR OLAYLARIN HABER YAPILMASI BENCE DOĞRU DEĞİL.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla