visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:43

BAŞKAN YUSUF ZİYA GÜNAYDIN'IN ACI GÜNÜ SON GÖREV

 BAŞKAN YUSUF ZİYA GÜNAYDIN'IN ACI GÜNÜ  SON GÖREV
13 Temmuz 2017 Perşembe 13:14

BAŞKAN YUSUF ZİYA GÜNAYDIN'IN ACI GÜNÜ SON GÖREV

BABAYA SON GÖREV!

ISPARTA Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın 93 yaşında vefat eden babası Ali Günaydın bugün öğle namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından son yolculuğuna uğurlandı.

Yaşa bağlı organ yetmezliği nedeniyle bir süredir tedavi gördüğü hastanede dün yaşamını yitiren Ali Günaydın içi bugün öğle namazına müteakip Mimar Sinan Camii'nde cenaze töreni düzenlendi. Törene: Türkiye Büyük Millet Meclisi Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı ve AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Vali Vekili Fevzi Güneş, AK Parti Milletvekili Said Yüce, Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, MHP İl Başkanı İsa Yalçın, oda ve dernek başkanları, Siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

İl Müftüsü Galip Akın’ın kıldırdığı cenaze namazının ardından Ali Günaydın, kent merkezinde bulunan Halife Sultan Mezarlığı'nda toprağa verildi. 



beş
13 Temmuz 2017 Perşembe 16:15

Mimar sinan önemli ! Ataşehirdeki mimar sinanda RTE nin ŞEKER sebebi ile yikildigi bi yer :) bornoz partisinde hayal dunyalarini arttiran is adamlarini a****adigimiz şık bir mekan ALLAH günahlarını af eylesin !

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

beş
13 Temmuz 2017 Perşembe 16:09

Syn bşknmzn başı sagolsun ! 2 gün önce bir bebeğe kan araniyordu radyodan isim de geçtik tesadüfe bak danrının i§i ! 13/on üç ! ALİmMmMm ! Ayni yerde bide 2 gun önce kavga cikmis adamin bir kolu yırtılmış mimar sinan önünde

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

beş
13 Temmuz 2017 Perşembe 16:02

Vatandaş ne ayaksın sen :)

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

yolcuyuz su fani dünyada

vesselam.
13 Temmuz 2017 Perşembe 14:48

Yusuf Ziya Günaydinin acisi yüzünden okunuyor. Insanin Babasi kac yasinda olursa olsun ayrilik zor rabbim sabir versin. Merhum babasini ve bizimde merhum babalarimizi rahmetiyle ikramlandirsin inseeellah ! Amin.

28 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİMAR SİNAN CAMİİ

VATANDAŞ
13 Temmuz 2017 Perşembe 14:12

Mimar Sinan Camiinden cenaze kaldırılınca ne oluyor. Cenaze kaldırdıkları bir şey değil caddeye park edilen araçlar trafiği felç ediyor, böyle olunca da emin olun cenaze için hayır dua etmiyordur. Mimar Sinan Camiinden cenaze kaldırılması yasaklanmalı.

13 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla