visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ ADAYLARI EĞİRDİR’E ÇIKARTMA YAPTI

 AK PARTİ ADAYLARI EĞİRDİR’e ÇIKARTMA YAPTI
21 Nisan 2015 Salı 10:41

AK PARTİ ADAYLARI EĞİRDİR’e ÇIKARTMA YAPTI

EĞİRDİR'E SÖZVERDİ

 

AK Parti Milletvekili Adayları Süreyya Sadi BİLGİÇ, Recep ÖZEL,İsmail ÖZDEMİR ve Ayşe USTA beraberinde Ak Parti İl Başkanı Osman ZABUN, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Havva SARAÇ, Ak Parti İl Genel Meclisi Başkanı Ali BOLAT ve İl Yöneticileri Eğirdir’de AK Partililerle buluştular.

 

Saygı Duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasının ardından ilk olarak konuşan AK Parti İlçe Başkanı Veli GÖK; ‘Bu güzel günde demokrasi şölenine hoşgeldiniz, 7 Haziran Genel seçimleri ilçemize, ülkemize,dünyamıza  hayırlı uğurlu olsun.’ Dedi.

 

Daha sonra Ak Parti 4. Sıra Milletvekili Adayı Ayşe USTA ;‘Mikrofona henüz alışamadım, çok heyecanlıyım, ama bunu yeneceğim. Isparta’da tek kadın milletvekili adayıyım niyetimiz yeni Türkiye için bir şeyler yapabilmek. Allah nasip ederse gayret edersek Isparta’da 4 Türkiye’de 400’ün zor olamayacağına inanıyorum. Hep beraber yürüyeceğiz ve bu sevinci beraber yaşayacağız’ dedi.

 

3. Sıra AK Parti Milletvekili Adayı İsmail ÖZDEMİR ise; ‘Öncelikle hepinize teşekkür ediyorum, biz yıllarca Eğirdir’liyiz dedik. Yıl2001 ekonomik kriz olmuş böyle bir ortamda bir parti kuruluyor 6 ay sonraseçimi kazanıyor.  10. Seçimimizde de zaferle ayrılmak  istiyoruz. 13 yılda birçok hizmeti gerçekleştirdik, bu seçimde de sizlerin desteğiyle AK Parti Isparta’da destan yazacaktır’ dedi.

 

Ak Parti Milletvekili Recep ÖZEL; ‘Aday Adaylığı sürecinde Ankara’ya çok güçlü bir katılım sağlayan İlçe Başkanı Veli GÖK’e ve partililerimize çok teşekkür ediyorum. En gayretli İlçe Teşkilatı Eğirdir.Kuşaklama Projesi, Adliye Binası, Hükümet Konağı 2. Dünya Savaşından çıkmış gibi,  Eğirdir Üniversitesi, Kredi Yurtlar Kurumu, Yeni Hastane, TOKİ ve Doğalgaz’ı Eğirdir’e getireceğiz bunun sözünü buradan veriyoruz’ dedi.

 

 

 

 

 

 

Adama gülerler!

mehmet
22 Nisan 2015 Çarşamba 14:33

Hükümet binası 2. dünya savaşından çıkmış gibiymiş. Yıllardır iktidarda olan kim hali hazır da ısparta vekili, olan kim recep efendi. İnsanların gözüne baka baka aptal yerine koymayı 7 Haziran da gösterecek ısparta sana.Ben de ararım seni cepten recep :)

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parelel

Kemal DURNA
22 Nisan 2015 Çarşamba 13:40

Yorumların bir kısmında parelel kokuyor,dini alet etmeyin yoldaşlar

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eeeeee

dumrul
22 Nisan 2015 Çarşamba 09:15

biz namaz kılıyoruz diyene diğerleri kılmıyormu gösteriş için yapılan ibadet ibadetten sayılmaz riya büyük günahtır gösteri iyide hizmet neler yaptınız diye sorsalar ne diyecekler vatandaşa

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu sefer 4 fekil

Ak Ispartalı
21 Nisan 2015 Salı 23:29

Gözleri sürmeli Recep Özelim benim hadi sil süpür ıspartayı. Diğer vekillerinde ondan kalır yanı yok. Hadi getirin başkanlık sistemini bu memlikete. Reisismizi başakan yapın.

0 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlısı

ısparta sevdalısı
21 Nisan 2015 Salı 15:48

ısparta tükeniyor recep bey hala konuşuyor ki başka yaptığı güzel iş var mı yok

56 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dini alet etmeseniz olmaz

Dini alet etmeseniz olmaz
21 Nisan 2015 Salı 15:05

biz namaz kılıyoruz, onlar kılmıyor. koptum. Dini propagandanıza alet etmeden tek kelime edemezmisiniz.

44 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu sefer 4 vekil

Ak Ispartalı
21 Nisan 2015 Salı 12:32

Yüreğim yerinden oynuyor heyecandan. Bu sefer 200 bin oy alıp 4 milletvekili çıkaracaz. Diğer partiler ot toplasın. Allah yardım edecek bize. Biz namaz kılıyoruz. Onlar kılmıyor.

5 Beğendim
76 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı

H.TARAN
21 Nisan 2015 Salı 11:28

Veli Gök seni bir kez daha takdir ettim.Eğirdirin ilçe başkanısın amma tüm Isparta için çalışıyorsun,Şu projelerine hasta oldum,Bakan yardımcılığı yakışır.

42 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla