visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 17:44

2 DAKİKA'DA SON BULDU

 2 DAKİKA'DA  SON BULDU
11 Mart 2015 Çarşamba 15:37

Nazmiye Demirel Orta Okulu’nda gerçekleştirilen deprem ve yangın tatbikat gerçeğini aratmadı. Sivil Savunma Haftası kapsamında yapılan tatbikata 930 öğrenci ve 56 öğretmen katıldı.

Nazmiye Demirel Orta Okulu bahçesinde dün saat 14.00’de yapılan tatbikata, Isparta Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri koordineli olarak destek verdi. Tatbikatta başarılı bir şekilde deprem ve yangın tahliyesi ile yaralı kurtarma ve yaralıya ilk yardım müdahalesi gerçekleştirildi.Tatbikatla ilgili olarak Okul Müdürü Halil Kaya, deprem ve yangın anında yapılması gerekenleri harfiyen öğrencilere uygulattıklarını belirterek,“Isparta’mız deprem bölgesi. Herhangi bir afette okulumuzda öğrencilerimizin binayı nasıl boşaltacaklarını, nasıl kendilerini koruyacaklarını anlattık.Deprem tatbikatımız sırasında öğrencilerimiz 3 dakikada, yangın tatbikatımızda ise 2 dakikada binayı boşalttılar. Isparta Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü yetkililerine teşekkürü bir borç biliyorum” dedi.

ZİLİN SESİNİ KISIN LÜTFEN

ZİLİN SESİ
12 Mart 2015 Perşembe 12:02

Nazmiye ortaokulun un civarında ikamet ediyorum. Üniversiteye hazırlanan çocuğum var. Okulun zili bir çalıyor evin içinde yerimizden zıplıyoruz. Birde hafta sonları kurs var hafta sonuda aynı işkence devam ediyor. Sayın okul müdürüne ve milli eğitim yetkililerine burada sesleniyorum lütfeb zil seslerine bir ayar verilsin. Okul içinde ve bahçesinde duyulması yeterli olur.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biraz daha dikkat

öğretmen
12 Mart 2015 Perşembe 09:07

Kurtarılan çocuk gülüyor.Tatbikat pek gerçege uygun olmamış.Fotğrafları koyarken biraz daha dikkatli incelenmesi gerekiyor.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEŞEKKÜR

Hali KAYA
11 Mart 2015 Çarşamba 19:51

Etkinliğimizi Isparta kamuoyuna aktarımlarınızdan dolayı teşekkür ederim.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla