visitor analyticsvisitor analytics

14 ÖĞRETMEN TUTUKLANDI İŞTE O LİSTE

 14 ÖĞRETMEN TUTUKLANDI İŞTE O LİSTE
06 Ağustos 2016 Cumartesi 20:52

14 ÖĞRETMEN TUTUKLANDI İŞTE O LİSTE

Isparta'da 14 öğretmen tutuklandı. Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından gözaltına alınan 14 öğretmen ifadelerinin ardından sevk edildikleri mahkemece tutuklandı.


Afedersin de!!

Kamil.
07 Ağustos 2016 Pazar 21:12

Devleti ele geçirmek, milletin parasını abd deki seçime katılan siyasetçilere harcamak, himmet toplamak, kendinden olmayanı hapse atmak kumpas kurmak kaset çekmek şantaj montaj yapmak SUÇ DEĞIL bu isimleri yayınlamak mı SUÇ, hadi ordan, çok haşhaş beyninde kalıcı hasara neden olmuş hain fetöcü..

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Afedersin de!

Kamil
07 Ağustos 2016 Pazar 21:11

Devleti ele geçirmek, milletin parasını abd deki seçime katılan siyasetçilere harcamak, himmet toplamak, kendinden olmayanı hapse atmak kumpas kurmak kaset çekmek şantaj montaj yapmak SUÇ DEĞIL bu isimleri yayınlamak mı SUÇ, hadi ordan, çok haşhaş beyninde kalıcı hasara neden olmuş hain fetöcü

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşları herkes bildirsin...

fetocular temizlensin ve temiz toplum oluşturulsun
07 Ağustos 2016 Pazar 15:39

Her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildirelim,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler açıklanmıyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.Fetonun okullarında çocuklarını okutanlar neden açığa alınmıyor???Yoksa onlra sıra gelmedi mi?

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunlar tererust

ispartali
07 Ağustos 2016 Pazar 10:09

suc isimli arkadasim bunlar tererust devletin kurmus oldugu Akif Egitim Sen sendikaya uye olmuslar bunlar devletin rusat verip ozel okularda ogretmenlik yapmis gariban koylu cocuklari sayin basin mensuplari ve hakim savcim bu kisilerin tererust niteliginde cezaevine soktunuz isinlerinide buraya yazdirdiniz mademki suclari neyse onuda yazinki milet ogrensin sadece sendikaya uyesin diye sucmu mademki o sendika sakincaliydi devlet neden izin verdi neden kapatmadi

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neyin suçu lan şerefsiz

B. Y
07 Ağustos 2016 Pazar 04:58

İşin suçu felanmı kaldı o.hal niye ilan edildi bu münafık,bukelemun gibi namert şerefsizleri devlet nasıl tesbit edecek daha niceleri var. Bu hainler Yunan askerinden daha adi ve şerefsiz,gece uyurken bu masum milleti şehit edeceklerdi sen daha hukuk guguk diyorsun bunları kör testere ile kessen azdır kahpe dölleri bunları savunanlara aynıdır.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

suç

as
06 Ağustos 2016 Cumartesi 23:18

Bunlarla hiçbir alakam yoktur. Kımseyide tanımam ama bu isimleri yayınlamak suçtur.

8 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla