visitor analyticsvisitor analytics

110 BİN TL'YE EV SAHİBİ OLMA İMKANI

 110 bin TL'ye ev sahibi olma imkanı
22 Kasım 2016 Salı 20:44

110 bin TL'ye ev sahibi olma imkanı

Isparta'da arsa maliyetlerinin yüksek olması nedeniyle oturulabilecek bir ev en az 200 bin TL'ye en fazla 500 bin hatta daha yukarıda bir fiyata mal edilebiliyor. Sebebi arsa imkanlarının kısıtlı olması ve katkarşılığı oranlarının yüzde 50'ye kadar ulaşması. Yeni İmar Alanları açılsa da konut fiyatlarında bir değişiklik olmuyor.

Isparta'ya yakın ilçelerde bu konudaki fırsatları yakalamak amacıyla çalışmalar yürütülüyor. Atabey Belediyesi, bu konuya en çok ilgi gösteren Belediye. AK Partili Belediye Başkanı Tevfik Atasoy, Isparta'da ev sahibi olması mümkün olmayan ailelere ilçesinden fırsat yaratmaya çalışıyor. Atabey'de oluşturulacak arsalar üzerinde sosyal konutlar üretilmesi ve Atabeylilere, Atabey dışında yaşayan hemşehrilere ve Isparta halkına sunulması hedefleniyor.

Atabey'de arsa maliyetlerinin düşük olması nedeniyle 3+1 dairelerin 110-140 bin TL'den başlayan fiyatlarla halka sunulabileceği konuşuluyor. 10 dakikalık uzaklıktaki Atabey ilçesinde başlatılacak sosyal konut hamlesine ilgi olup olmayacağı merakla bekleniyor.

Atabey'de sosyal konutun yanı sıra hafta sonunun değerlendirmek isteyenler için hobi bahçeli tek katlı yapılaşma da düşünülüyor.60-70 m2'lik yönü bahçeli evlerin yapılıp, satışa sunulabileceği belirtiliyor.

Bilgi için: 0246 218 13 10 nolu telefon aranabilecek.

düsün

kıyas et
23 Kasım 2016 Çarşamba 16:45

saatte 110 km hızla gitsen bile 20 dk once giremezsin atabeye kaldı ki 110 tl atebey için yuksek bir rakam

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOL 10 DAKİKA

CEM SEYMEN
23 Kasım 2016 Çarşamba 11:04

REİS BENCE SEMA VE SEMANIN KARŞILARINA KONUT YAPTIR HEMDE EMLAK KONUTA LÜX REZİDANSLAR YAPTIR ISPARTA DEĞİL ANTALYA AKAR ATABEYE AYRICA DOĞALGAZI ACİLEN GETİRİRSENİZ,MEMLEKET KENDİLİĞİNDEN CAZİBE MERKEZİ OLUR,NÜFÜS ARTAR İLLER BANKASI GELİRİ,KONUT EMLAK VERGİSİ KASA PARA DOLAR,ATABEYİN HAVASI TEMİZ,TAZE GIDA İÇİN SAĞLIK TURİZMİ OLUR DOĞALGAZ İLÇEYİ UÇURUR AYRICA LÜX REZİDANS YAPTIRT

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kolun kanadın kırıldı artık değil mi.

Ah Tefik ahhhhh
23 Kasım 2016 Çarşamba 08:59

Recep ÖZEL gitti, enişten gitti daha dur yanında kimse kalmayacak senin ve seni o zaman görecek Atabey halkı. Tabi sende göreceksindir eşini dostunu.

9 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atabey iyi güzel de ...

Bir bilen
23 Kasım 2016 Çarşamba 08:57

Atabey ilçesi iyi güzel ve merkeze yakın ancak Başkan beyin her söylediği gerçek değil. Mesela; sabah 7 den akşam 12 ye kadar otobüs yok sadece gece tek sefer var. İçinde yürüyüş yollarının olduğu yerlerin olduğu doğru ancak bakımsızlıktan yürünecek gibi değil (404 ile Toki arasında ki yol). Ayrıca kendisi ile yapılan TV programı kapsamında ilçe halka sadece iyidir dedi yaptığı birşeyden bahsedemediler ki. Ve dahası DSİ nin yaptığı hizmeti, kendisi yapmış gibi reklam yapması hiç etik değil.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tefik Atasoy varsa 2 değil, 3 hatta 4 kez düşünmek lazım :)

Aman haaaa
23 Kasım 2016 Çarşamba 08:48

Tamam herşey iyi güzelde işin içinde Tefik Atasoy varsa ben derim ki AMAN HA DİKKAT çünkü bu zatın kime ne yapacağı hiç belli olmaz. Mutlaka kendi menfaati vardır bu işte.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol parası

mehmet
23 Kasım 2016 Çarşamba 07:56

git gel yol parası ne olacak ?

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla