visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 21:47

​BU HİZMET AKEDAŞ'IN SORUMLULUĞUNDA DEĞİL Mİ?

​BU HİZMET AKEDAŞ'IN SORUMLULUĞUNDA DEĞİL Mİ?
15 Temmuz 2014 Salı 11:27

​BU HİZMET AKEDAŞ'IN SORUMLULUĞUNDA DEĞİL Mİ?

 

Özelleştirilen elektrik dağıtım hizmetlerini yerine getirenAKEDAŞ, elektrikleri kesmeye geldimi çok hızlı, şehirde görüntü kirliliğineneden olan trafoları boyama ve güzelleştirme konusunda ise vurdumduymaz. TEDAŞ'ınözelleştirilmesinden sonra dağıtım hizmetlerini üstlenen AKEDAŞ, sokak vecaddelerin ışıklarının söndürülerek, şehrin karanlığa mahkum edilmesindeoldukça başarılı. Sık sık elektriklerin gitmesi konusu da cabası. Ancak işsosyal sorumluluklara geldiğinde ise çok farklı.

Şehirde bulunan elektrik trafolarının bakımı, onarımı ve dışgörünümü AKEDAŞ'ın sorumluluğunda. Ancak AKEDAŞ, aşk ve benzeri yazılarnedeniyle mahvedilen, boyaları söküldüğü için çirkin bir görünüme kavuşantrafoların güzelleştirilmesi konusunda oldukça sorumsuz. Akdeniz objektiflerineyansıyan şehirdeki elektrik trafo binaları Isparta'ya yakışmayan görüntüler veyazılar içeriyor. Aşk yazıları nedeniyle duvar tahtasına dönen trafobinalarının biran önce boyanması, güzelleştirimesi gerekiyor. Sokak ve caddeile parkların lambalarının söndürülmesinde oldukça duyarlı olan AKEDAŞ'ınşehrimizin imajı konusunda da aynı duyarlılığı göstermesini bekliyoruz.

KAYNAK : AKDENİZ GAZETESİ 

özelLEŞtirme ve kölelik düzeni

ali canatan
15 Temmuz 2014 Salı 16:00

malesef ülkemizde özelleştirmenin çok iyi oldugu kit lerin zarar ettigi gibi bir çok safsata ta özal devrinden beri söylene gelir gelişmiş ülkeler örnek verilir mesala abd örnegi gibi aslında abd de vatandaşın elektirigini ödemedi dige kesemez devlet kestirmez bizde özelleştirme düşük işçi maaşı güvencesiz iş birde kayıp kaçak bedeli namuslu vatandaş ödesin emeklinin işçi memurun maaş aldıgı ayın 15 şinden sonra son ödeme tarihi olsun diyoruz onu bile olmaz diyorlar sulama birlikleride madur.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

özelleştirmenin sonu

kanki manki
15 Temmuz 2014 Salı 15:11

özelleştirilen bütün kurumlarda durum aynı maalesef. sadece özelleştirdim kurtuldum demekle olmuyor, devletin takip etmesi gerekli ama, herkes yediği cukkanın hesabında olduğu için kimsenin umrunda değil.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla