visitor analyticsvisitor analytics

YER ALTINI DEĞERLENDİRİYORUZ, ÜSTÜNÜ DE MEYDAN YAPIYORUZ

YER ALTINI DEĞERLENDİRİYORUZ, ÜSTÜNÜ DE MEYDAN YAPIYORUZ
29 Kasım 2016 Salı 14:36

YER ALTINI DEĞERLENDİRİYORUZ, ÜSTÜNÜ DE MEYDAN YAPIYORUZ

Isparta Belediyesi tarafından inşa edilen yer altı 4 katlı Çelebiler Otoparkı hizmet vermeye başladı. Otopark vatandaşlar tarafından büyük beğeni kazanırken, otoparkın üstü ise 3 metrelik toprak dolgu ile birlikteyapılan çevre düzenlemesiyle meydana çevrildi. İçerisinde pergolalar, çocuk oyun parkının da bulunduğu alanda çocuklar ve aileleri güzel vakit geçirebiliyor.

Çelebiler Otoparkı meydan düzenlemesi ve çocuk oyun alanında incelemelerde bulunan Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın,meydan olarak ayrılan alana normalde 3-4 katlı bina yapılabileceğini ancak kendilerinin bu alanı yeşil alan yaptıklarını belirtti. Isparta’nın özellikle merkezinin binalarla dolu olduğunu bundan dolayı da kendilerinin yeşil alanlar oluşturma gayreti içerisinde olduklarını aktaran Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “Biz otoparkımızın üstünü yeşil alan yaptık. Ağaçlar diktik. Çocukalanı oluşturduk. Parkımızın teması gül olacak. Buraya güller dikeceğiz.Şehrimizde huzuru temin ediyoruz, yaşanabilir şehir unvanını kaybetmek istemiyoruz” dedi.

Çalışmalarda yapılaşmanın yerine yeşil alana önem verdiklerini dile getiren Başkan Günaydın, sağlık ocağının da bulunduğu ön cephedeki alanlarında alınabilmesi halinde otoparkın ve meydanın genişletilebileceğini kaydetti. Günaydın, “Yer altını değerlendiriyoruz, üstünüde huzur dolu meydan yapıyoruz. Böylelikle Isparta’mız güzellikler kazanıyor.Otoparkımız da aydınlatması, asansörleri, havalandırmasıyla konforlu bir halde.Yeşil alanımız ve otoparkımız Isparta’mıza hayırlı olsun” görüşlerinde bulundu.

oto galerileri

mali
30 Kasım 2016 Çarşamba 09:09

Sayın başkan Özkanlar kavşağından aşağıya gülkent hastanesine doğru giden yolda rentecar ve emlak adı altında oto galericiliği yapan oto galerilerinin tümüne bir çözüm bulacağınıza güveniyoruz.şimdiden teşekkürlerrrr...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Universiteli
30 Kasım 2016 Çarşamba 03:05

Cunur yeninsehir projesi yağmur yağması ile TOZ dan kurtuldu şükür.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk
29 Kasım 2016 Salı 22:19

Başkanım birde bozanönü yolunu yapsanız şantiye arabaları yolu mahvetti petek sanayi Akkent arası

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yol mağduru
29 Kasım 2016 Salı 19:25

Birde Isparta merkezde centrium avm karşışı jandarmanın yanindan giden yol, 5901sok. köy yolundan beter yolumuzu yapsanız .Bütün yol delik deşik burası bir yerleşim yeri....Durmadan yol yapıyoruz diyorsunuz. 4 yıldır yollarımız bu şekilde..Arabalarımız bozuluyor,yolda yürünmüyor,su birikintileri vs..Defalarca dilekçe vermemize rağmen asfalt yapilmadı ...Belediye bunları görmüyor mu????? Çevre sakinleri olarak acil yapılmasını istiyoruz......

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

güzel

mehmet boyacı
29 Kasım 2016 Salı 17:09

BAŞKANIM DAHA GÜZEL ŞEYLER OLACAK TEŞEKKÜR

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koyun sürüleri

etme cahille muhabbet küstürürsün, silme cam kırığ
29 Kasım 2016 Salı 15:35

Başkan sen buraya bir avm yapsaydın senden iyisi olmazdı. Yandaş bir inşaat firması bulacaksın dikeceksin inşaatları, bak ne iyi olursun. Bu millet anca bundan anlar.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOL DÜŞMANI

ALPARSLAN
29 Kasım 2016 Salı 15:23

BAŞKAN ALLAHINI SEVERSEN ŞU MİMAR SİNAN CADDESİNDEKİ TRÜBÜNE OYNADIĞIN BİSİKLET YOLUNU KALDIRDA DİŞARDAN GELENLER SANA DEĞİL ISPARTALILARA GÜLMESİNLER .ÖNÜ YOK ARKASI YOK YOLUN YARISINI İŞKAL ETMİŞ BİR UCUBE . HELE BİRDE O PARAPET HEYULASI YOKMU TAM GÜNAYDINLIK . YA BAŞKAN ISPARTALILARI BU KADARDA CAHİL GÖRME . GİT TÜRÜBÜNE BAŞKA YERLERDE OYNA.MİLLETİN YOLUNA TAŞ KOYMA.

2 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

CİNAYET

BAŞKAN
29 Kasım 2016 Salı 14:42

Ispartanın k****izasyon sorununa bir çözüm bulunsun. 20 yıl önce tertemiz akan dereye k****izasyon veriyorsunuz. K****izasyon Elsazı'ndaki baraj gölüne dökülüyor. Aklı olan orda balık falan yemesin. Ispartanın b...lu suyu ile beslenen o gölün suyu ile Çamlık ve Elsazı'nın seraları sulanıyor. Su sıkıntısı varken, bunu yapmak CİNAYETTİR SAYIN BAŞKAN.

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla