visitor analyticsvisitor analytics

YENİ OTOGAR İHALEYE ÇIKIYOR

YENİ OTOGAR İHALEYE ÇIKIYOR
18 Kasım 2016 Cuma 12:29

YENİ OTOGAR İHALEYE ÇIKIYOR

Uzun süredir Isparta Gündeminde olan ve yeri çokça tartışma konusu olan Isparta Yeni Otogarı ve Yaşam Merkezinin ihalesi Aralık Ayında gerçekleşiyor. Isparta Belediyesinin ihale ilanına çıktığı Otogar için ihale 23 Aralık 2016 tarihinde gerçekleşecek. 

MODEREN ŞEEERR.

yalnız kurt
18 Kasım 2016 Cuma 21:59

YÜKSEK MİMAR YİNE ADAY OLSUN KAYSERİLLİLER OLARAK ARKASINDAYIZ. ADAM ÇALIŞIYOR ISPARTA KAZANOYOR,

7 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

MODEREN ŞEEERR.

yalnız kurt
18 Kasım 2016 Cuma 21:59

YÜKSEK MİMAR YİNE ADAY OLSUN KAYSERİLLİLER OLARAK ARKASINDAYIZ. ADAM ÇALIŞIYOR ISPARTA KAZANOYOR,

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasan
18 Kasım 2016 Cuma 20:08

şehir içinden al şehir içine yap nato kafa nato mermer hep kendi çıkarları için yuhh otogar in yeri sav dir şehrin çıkışına olur.

6 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla