visitor analyticsvisitor analytics

PARK YASAĞI GELİYOR!

PARK YASAĞI GELİYOR!
21 Mayıs 2016 Cumartesi 13:17

Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, Mimar Sinan Caddesi ve Özkanlar Kavşağı'nda Park Yasağı Uygulaması'na geçileceğini söyledi.

Çelebiler Mahallesi'nde Otopark yatırımının bitme aşamasında olduğunu kaydeden Günaydın, Isparta’ya 2 yeni Kent Meydanı kazandıracağını ifade etti:1- Çelebiler Mahallesi. 2- Subay Lojmanları arkası. Başkan Günaydın, trafik sıkışıklığı ve otopark sorunları nedeniyle insanların psikolojisinin bozulduğunu söyledi. Yatırımlar bittikten sonra bu sorunun ortadan kalkacağını öngördü. Bunları yaptıktan sonra bütün yollarda otoparkı kaldırıyoruz. Mimar Sinan, Özkanlar Kavşağı bölgesinde otopark kalkacak. Özkanlar bölgesinde Subay Lojmanlan arkasında 400 araçlık otopark inşa ediyoruz. Altı otopark, üstü meydan olacak."

kaldırımlar bizim olsun

ısparta
23 Mayıs 2016 Pazartesi 15:02

birde kaldırım işgallerine son verilse.rahatça vatandaş hem gezip ,hem alışverişini yapsa.kaldırımlar bizim olmalı zaten içerde ne satıldığı belli.dışa çıkınca çok şeymi fark ediyor.modern şehir için cesaretle kararlar alınabilmeli.biz araç sahibleride canımız isteği gibi araç park etmeyelim.ayrıca çarşı karakolu kavşağıda baştan aşağı park yasaklansın bizvatandaşlar rahat geçelim.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

?

Polis Ne yapacak
22 Mayıs 2016 Pazar 13:32

Tüh trefik polisleri tek yaptığı arabaları anons etmekti şimdi ne yapacaklar acaba? Denetleme yaparlar mı ki? Yok yok ne gerek var başka arabaları anons etsinler yeter.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARK YASAĞI KARARI ÇOK YERİNDE OLMUŞ

Şevki Hoca
22 Mayıs 2016 Pazar 12:03

Evet, bütün yollarda otopark yasaklanmalı. Ne o, sabahtan akşama kadar yollara park yap, sadece kendini düşün ! Ne ala. Çok yerinde bir karar, lafta kalmamalı, hemen uygulanmalıdır. Memleket bir oh desin ya ! Yetti gari ! Sanki yol kenarları babalarının yeri.Birde dükkanların önüne ve yola konan kova, sandalye, tabure.V.s. Bunlarda ne böyle ? Vergisini veriyorsa problem yok. Aksi takdirde ceza kesilmelidir.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

spartans
22 Mayıs 2016 Pazar 10:49

otopark giriş çıkışlarını yapanlar kör oldu :)))

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

otopark

murat
22 Mayıs 2016 Pazar 10:11

acaba yeniyapılan otopark dolduğu icinmi mimarsinan caddesine park yapılıyor .hayır bedava olduğu için.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapalı yol

zeki karzakalu
22 Mayıs 2016 Pazar 03:17

mimar sinan caddesi belli günler trafiğe kapatılsın vatandaş rahat rahat gezsin mesela pazar günleri olabilir.....

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

LAF SLATASI

VELİ
22 Mayıs 2016 Pazar 00:10

MAL BAĞLASAN DURMAZ ZİHNİYET HAYAT HEP O GÖZLE BAKTIĞI İÇİN BAKLAMAKLA GÖRMEK ARASINDAKİ FARKI GÖREMDEİĞİ İÇİN ZİHNİYET DE TEKNİK SIKINTI VARRRRRRRRR

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Once halk

Vatandaş
21 Mayıs 2016 Cumartesi 22:47

Esnafın arabalarını ve kaldırım işgslini, dubalarını da kaldırın!!

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

işim olmazzzzzz

ali
21 Mayıs 2016 Cumartesi 20:45

yaptığı işler fazla ilgi görmüyor yusuf ziyanın insanları zorunlu kılıyor yaptığım yerlere rabet görsün diye gökgübe enkaz mal bağlasan mal durmaz mezbane etsen kimse gelmez naptın adam 70 yaşındaki bunları düşünüp yapıyor

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye çalışanları olması şartı ile şehir içi park ücretli olmalıdır.

ebru keskin
21 Mayıs 2016 Cumartesi 18:40

Şehir içi ticaret alanıdır ve park keyfi olmamalıdır.Belediye başkanımız Sayın Günaydın.Şehir içinden sabahtan akşama kadar park eden araçlarla dolu.Belediye içinde gelir olmalı.Saygılarımla

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şehir içi park ücretli olmalı

ali demir
21 Mayıs 2016 Cumartesi 17:51

avrupada ve büyük şehirlerde şehir içi parl saati ve bir saatden sonra sı katlamalı ücretlidir.vatandaş şehir içinde parkediyor arabasını kahveye gidiyor akşama kadar orda kalıyor böyle bir lüx yok.esnafları kargo arabalarını ticareti düşünmeniz gerekir.Bir vatandaş çocuguna silgi alacak 5 dakikalık iş bu durumdan dolayı park edip 10 dakika alışverişini yapamıyor.Sayın başkanım şehir içi önemli düzergahlar ücretli olmalı ki.işi olan kısa süreli park etsin.Saygılarımla

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Otopark

Runnere cvp
21 Mayıs 2016 Cumartesi 15:44

Tuncer rumuzlu arkadaş.ne kadar yetmezliğin içine girmişsin ki hiçbir şey hoşuna gitmiyor .Araçsan rahatsızın otoparklardan yollarından girişinden rahatsızsınız.Senin için bizler için bu hizmeti veren Günaydın Başkan'ımıza teşekkürler

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok doğru

Naci TATOĞLU
21 Mayıs 2016 Cumartesi 14:44

Sayın başkanım belediyenin kapısının karşısındaki Hasan GÜRBÜZ parkının altına yapılan parka kendi arabanla direksiyona çık park yerine gir çıkamassın. Göçzümün önünde 2-3 araba sağ tarafını düvara sürttü. Bari para gişesini karşılara bir yere al çıkışı virajdan kurtar düz çıkılsında hem halk arabasını sürtmesin hemde o çıkışı yapanın yanlışını düzeltirsin. Öyle çıkışmı olur arabasının sağ tarafı çizik olana soruyorlar belediyenin garajından çıkarkenmi oldu diye yakışmıyor o çokış yakışmıyor.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

park

osman osman
21 Mayıs 2016 Cumartesi 14:25

Ne kadar otopark yapilsada çozulmez park sorunu çunku ıspartamizda en cok tuplu araba var tuplu arabalara oto park yapilmadikca çözulmes

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Runner

Road
21 Mayıs 2016 Cumartesi 13:41

Yapılan otoparklara karşı değiliz ancak yspılsnların her yeri hatalarla dolu! Gırış çıkışları çok dar, keskın vırajlı ve hatalı yönde! Çıktığın yerde gırdıgın yerde anayolla baglantısı yanlış! Ayrıca ıspartya avrupadaki gibi bir tramvay sıstemı yapmazsanız, 100 tane otopark dahi yapsanız, bu soğan kadar şehrın trafiğini duzeltemezsınız! Bol bol araba alalım, trafıge cıkalım, vergı verıp benzın de alalım, kodamanların cebını dolduralım, yolları kaldırımları arabayla kaplayalım...!!!

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla