visitor analyticsvisitor analytics

KADIAHMETOĞULLARINA KAYYUM ATANDI

KADIAHMETOĞULLARINA KAYYUM ATANDI
13 Ekim 2016 Perşembe 14:57

KADIAHMETOĞULLARINA KAYYUM ATANDI

Kadıahmetoğulları tarafından yapımı yılan hikayesine dönen Isparta Ticaret ve Kültür Merkezi’ne kayyum atanır mı? Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın yıllarca uğraştığı sorun kayyum ile çözülür mü?

Antalya 5. Sulh Ceza Hakimliği, Antalya merkezli faaliyet gösteren Kadıahmetoğulları ile birlikte 1 şirkete, TMSF yetkililerinin kayyumolarak atanmasına karar verdi. ITKM’yi de yılan hikayesine döndüren Kadıahmetoğulları’na kayyum atanması inşaat için yeni bir gelişme oldu.

Antalya Cumhuriyet Başsavcılığı, FETÖ/PDY silahlı terör örgütüne yönelik soruşturma kapsamında, Kadıahmetoğulları Asfalt İnşaat Taahhüt Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi ile Antalya'daki en büyük alışveriş merkezi MarkAntalya'yı da bünyesinde barındıran MLC Döner Gıda Et ve Et Ürünleri Restoran Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi'ne kayyum atanmasını talep etti.

Savcılığın talebini değerlendiren Antalya 5. Sulh Ceza Hakimliği, söz konusu şirketlerin kapsam ve faaliyet alanlarını dikkate alınarak, 674 sayılı KHK'nın 19/2 ve CMK'nın 133/1 maddeleri gereğince,Tasarruf Mevduatı sigorta Fonunun (TMSF), yönetim organlarının tüm yetkilerini kullanmak üzere bu şirketlere kayyum olarak atanmasına karar verdi.

Kadıahmetoğulları AŞ'nin sahiplerinden iş adamı Hilmi Ünal'ında FETÖ/PDY soruşturması kapsamında arandığı belirtildi.

 

Gulsekmi ağlasak mı!

Ahmed
14 Ekim 2016 Cuma 13:32

Taa tam 20 yıl önce ozamanki dyp milletvekillerinin iradesi ile yapimina baslanmisti.Ancak 1999 da yusuf ziya arkasindan merhum balaman ve tekrar 2 donem yusuf ziya..ve hala bitecek.Hic dusundunuz mu biturlu neden bitmedigini?.Nedeni cok basit:Tabikide rant rant rant.Hala doyurmadi demek ki!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİRİKMİŞ

S.T
14 Ekim 2016 Cuma 11:23

BAŞKAN SEN BU ŞİRKETTEN BİRİKMİŞ GECİKME CEZALARI OLAN MİLYONLARCA LİRAYI NEDEN ALMIYORSUN.NEDEN YASAL İŞLEM BAŞLATMIYORSUN KAYYUM TAYİN EDİLEN YERDE ALACAKLARI BEYAN EDİP BELEDİYEYİ ZARARDAN KURTARMIYORSUN.?NEDEN KORUYURSUN?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi ordan

Ku
13 Ekim 2016 Perşembe 23:22

Dogru soyluyon rahmetli peskes ceke ceke bitirirdi burayi diger belediye mallarina yaptigi gibi kendi milletin malini peskes cektirtmek gibi huylariniz var sizlerin yarin birgun yusuf ziya gidince bu dukkanlar belediyeye kalicak ispartaya kalicak yusuf ziyaya degil ama bu kadar basit seyleri anlamak zor geliye size

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sonunda

Mert a.
13 Ekim 2016 Perşembe 22:52

Pardon da, sen orayı ellem kullem ederek cemaate veren Balaman''a laf etmiyorsun da bu adama neden ediyorsun.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE LAHANA

AHMET ŞİRİN
13 Ekim 2016 Perşembe 21:21

LAFA BAK LAFA Y.Z.GÜNAYDININ YILLARCA UGRAŞTIGI YERE KAYYUM ATANDI YAZIK ÇOK YAZIK

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Darısı Belediyeye

Furkan
13 Ekim 2016 Perşembe 17:41

Darısı Isparta belediyesine. Özellikle FETÖ bağlantısı bulunan Ispartalı şirketlere ve ITKM yi yapan firma ile ilgili dolaşan iddialar öyle yenilir yutulur cinsten değil.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yetti gari

ali
13 Ekim 2016 Perşembe 17:21

çarşamba pazarının vebali ahirete kalmadan dünya gözüyle ödenir inşallah

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Spartaaa

Spartans
13 Ekim 2016 Perşembe 16:56

baattinide aldılar.kAdıahmetoğluna kayyum atandı. Geriye bi tek belediye kaldı. Belediyede çözüldümü ıtkm açılır

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hade buyur

hade buyur
13 Ekim 2016 Perşembe 16:42

hade buyur

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İbretlik

Bir
13 Ekim 2016 Perşembe 15:53

Artık yapılmasın burası, istemiyoruz. Yok evrak ekdikti, yok belediye değişti, yok kayyum atandı. 15 sene oldu yazık..

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞANS KADER

DİYAR
13 Ekim 2016 Perşembe 15:37

Her şeyde bir hayır vardır derler.Küçük dağları ben yarattım havasında kendini beğenmiş idareciler yüzünden Umudumuz TMSF oldu.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUNDAR ETTİLER

İZZETTİN
13 Ekim 2016 Perşembe 15:26

Belediye Başkanımız 3 dönemindede kasıtlı olarak burayı mundar etti. TMSF den beklentimiz belediye hisselerini devir alarak burayı özelleştirmesi ve hizmete açmasıdır.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

13 Ekim 2016 Perşembe 15:22

HİÇ KİMSE ITKM İNŞAATI BİTECEK DİYE BEKLEMESİN.MHP Lİ BELEDİYE OLDUĞU SÜRECE SN YUSUF ZİYA GÜNAYDIN BEYİN DE BU İNŞAATI BİTİRME GİBİ BİR NİYETİ GÖZÜKMOR.RAHMET Lİ HASAN BALAMAN OLSAYDI ÇOKTAN BİTMİŞTİ.

13 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla