visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA HEYKELLERİ SEVDİ

ISPARTA HEYKELLERİ SEVDİ
06 Eylül 2016 Salı 22:14

ISPARTA HEYKELLERİ SEVDİ

Isparta Belediyesi tarafından kentin belirli noktalarına konulan heykeller vatandaşların yoğun ilgisini görüyor.

Isparta Belediyesi tarafından yapılan heykeller kentin belirli noktalarına yerleştirildi.  Ispartalılar ve şehir dışından gelen misafirler heykellerde hatıra fotoğrafı çektiriyor. Sosyal paylaşım sitelerinde paylaşıyorlar. Sanata verdiği değerden dolayı Başkan Günaydın’a teşekkür eden Ispartalılar şehir merkezine ayrı bir renk kattığını söylüyorlar.

Heykellerde fotoğraf çektiren Trakya Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Ali Muhammet Bayraktaroğlu, heykelleri yerinde görmek için Isparta’ya geldiğini ve heykelleri incelediğini söyledi.  Bayraktaroğlu sanatla halkı buluşturduğu için Başkan Günaydın’a teşekkür etti.



hahahah

spartakus
08 Eylül 2016 Perşembe 01:06

ilk okuyunca zaytung haber sandim ya la :)

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartayı **** kokusu sarmış

aliş
07 Eylül 2016 Çarşamba 23:45

Davraz mahalllesi rüzgarlı havada **** kokusundan durulmuyor. Sen heykellerden bahsediyorsun. Her şey tamam ekonomi tıkırında bir heykelimiz eksik.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yine aynı zamandaymıs.

hakan
07 Eylül 2016 Çarşamba 22:49

bu sene de kurban bayramı hac zamanına denk geliyormuş, hayret yani.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anlamak

Sanat
07 Eylül 2016 Çarşamba 18:33

Sanattan estetikten şehircilikten alt yapıdan mimariden anlamayanlar....Anlamak istemeyenler susun da Bşk hizmetlerini yapsın mayanız olmayın izleyin ..Hizmetleriniz için çok tşk ler sayın Günaydın

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Filiz

Ispartalı
07 Eylül 2016 Çarşamba 14:21

Bırakın yalakalık yapmayı da Ispartanın problemlerini Başkana sevmesede dosdoğruca bildirin. Nedir bu yakalıkların hali bu yalakalarla hiç bir iş yapılmaz. Sayın Başkan önce Ispartadaki hırsız ve mafya inşaat şirketlerin adamakıllı bir denetlesin. Bu hırsız ve mafyalar neler yapıyor onları bir günyüzüne çıkarsın.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başka problemler bitti iş heykelllere kaldı 2

ıspartalı
07 Eylül 2016 Çarşamba 14:17

Şehir içi yollarında trafik denetiminin olmayışı küçücuk çocuklar eletrikli ile yollarda, yılmazlar önündeki gibi şeritlerden biri alış veriş mağazalarının olmuş artık, benzilikler önünde refujlerin olmaması, lokantaların pislik içinde olup denetlenmemesi gidin uğur pideye, hacı bekire ve diğerlerine bir bakın, belediyedeki temizlik görevlilerinin yan gelip yatması, yollara bisiklet yollarının yapılmaması, tarafik işaretlerinin yol köşelerinde olmaması daha sayalım mı!!!! Kolay gelsin.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başka ana problemler bitti iş heykellere kaldı 1

Ispartalı
07 Eylül 2016 Çarşamba 14:10

Başkan önce ana problemleri bir halletsin: Çevre yollara yapılacak köprüler, şehir içi park sorunu kimse artık park edemiyor, mahallelerin temizlik sorunu her taraf pet şişe ve pislik, Burdurdan gelen düğüncülerin her hafta korna sesleriyle şehrimizi rahatsız etmeleri, çayboyundaki parkın ve göletlerin pisliği şise ve çekirdek her tarafta, en önemlisi gençlerin enerjisini adrenalini giderecek motosiklet yarış yapma dağ bisiklet yerlerinin olmayışı

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler

memleketli
07 Eylül 2016 Çarşamba 14:01

ellerine sağlık başkan bazıları eleştirmek için yapıyor oldukca güzel farklı bir çalışma olmuş hakaret vari yorumlar yazanlar var okuyorum bunları yayınlayan editör okumadanmı yayınlıyor birisi yazmış avrupaya gittim şunu gördüm bunu gördüm ama üslup görmemişsin onu bi öğren biz belediye çalışalırından memnunuz teşekkürler .

1 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı vatansever

vatandaş
07 Eylül 2016 Çarşamba 13:54

başkanım şehre böyle güzel günler yaşattığınız için teşekkür eder kötü yorumları dikkate almamanızı temenni ederim allah senden razı olsun

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

gülüyorum

realist
07 Eylül 2016 Çarşamba 13:53

Yusuf ziya hocam oldu mu bu şimdi ya. Caddelerimiz yollarimiz zaten dar. Sanki insanlar gecemesin diye konulmuş gibi. Hem gorsellik de yok. Soyle afrodit heykeli felan fena olmazdi yani.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hizmet

Deha
07 Eylül 2016 Çarşamba 13:46

Belediyecilik bu mu.Hizmetlerle gündeme gelmesi gerekirken böyle hiç bir estetiği olmayan kaba heykelleri dikmek gündeme gelmek içindir.Kart dolumu yapılan yerin yanındaki çeşmeye bi baksın başkan çeşmenin suyu olduğu gibi dışına akıyor.Oradan çıkan suda bozuk ve tahrif olmuş kaldırımlara akıyor.Vatandaş ayağını attığında kaldırım taşlarının altındaki pis su olduğu gibi üzerine geliyor.Orayı bile aylardır yaptıramamış fakat ucube heykelleri dikmeye gücü yetiyor. Helal olsun.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hizmet

Belediye
07 Eylül 2016 Çarşamba 12:11

Sayın Günaydın hizmetleriniz için tşk ler.Lafa söze bakmayın hizmete devam tam gaz

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAKIŞIYOR

mehmet boyacı
07 Eylül 2016 Çarşamba 11:52

SAYIN BAŞKANIM GÜZEL BIRDE OTA GARI YAPILDIMI OTAPARKLAR BITDIMI TAM MODERIN ŞEHIR OLACAK ALLAH YARDIMCIN OLSUN

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞEHRİN ÖNCELİKLERİ VAR

VATANSEVER
07 Eylül 2016 Çarşamba 09:41

Şehir planlamalarında öncelikle şehrin acil ihtiyaç ve öncelikleri göz önünde bulundurulur.Ben avrupada gelişmiş ülkelerde yaşamış biri olarak önce Ispartamızın öncelik sıralamaları nelerdir. Önce ona bakarım. Trafik sorunu için neler yapılıyor acaba? Yağmur taşkınlarında yollar yine akan topraklarla doluyor, neden kesin bir sonuç yok? Halk otobüsü duraklarına neden sinyalizasyon sistemi getirilmiyor ve şehir planları ve otobüs numaralandirmaları yapılmıyor? Daha neler var heykele gelene kadar !

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

eline sağlık başkanım

ibrahim cetin
07 Eylül 2016 Çarşamba 09:19

bence heykeller çoook güzel olmuş başkanımıza teşekkür ediyoruz.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

çarşı hep çarşı

noktalı virgül
07 Eylül 2016 Çarşamba 09:12

Halıkent ve bir çok mahalle koksun sorun değil heykelimiz var çok mutluyuz yaşasın !!!

19 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan

Efe
07 Eylül 2016 Çarşamba 08:23

Vatan mahhalesinede,pis kokudan ağzını burnunu kapatmış insan figuru heykeli yapılsın.

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ceren

Cenk
07 Eylül 2016 Çarşamba 03:34

Asadaki yorum fotolardaki beyfendinin facesinden alinmistir.....Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın, son yıllarda bir kent meydanı yapma hayali varmış. Bunu hemen hemen her platformda dile getirmiş Günaydın, ilk olarak Kaymakkapı Meydanı üzerinde projelere geliştirmiş sanırım gül heykeli ile meydanın içine sıçmak ile başlamış. şimdi yıkılcak olan yere acaba ne absürt birşey yapacak kent estetiği özürlüsü sayın belediye başkanı. kişisel bir not. seçimde oy verirsem fatih ürek olayım.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bizde teşekkür ediyoruz

Joseph Ziya Morning
07 Eylül 2016 Çarşamba 01:07

Her gün saat 17.30 dan sonra Şehrin Ana caddesi Mimar sinandan arabayla geçerken, bu caddeyi daraltıp kaldırımları büyütüp heykel koyduğu için bolbol adaşım Yusufa Teşekkür ediyorum.

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sanay

Heykel
07 Eylül 2016 Çarşamba 00:21

Belediye başkanımıza teşekkür ediyoruz heykeller için.Yapılan işleri heykelleri beğenmiyen sanaytan şehir süslemesinden nasibini almamışlar anlamayanlar ...Beğenmek zorunda değilsiniz yapanlardan Allah razı olsun ellerine sağlık....

13 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

Spartalı

Spartans
07 Eylül 2016 Çarşamba 00:12

Wooww heykellere bak.yıllardır düşünmüşümdür ıspartada heykel neden yok diye.sonunda heykellerimiz oldu. At hayvanı heykelleri öikeömel.tamamdır ıspartanın tüm sorunu çözüldü

16 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

..
06 Eylül 2016 Salı 23:37

Ispartada o kadar yapılacak işler varki..bütün işler bitti bir heykel ek****.yazık çokk yazık.ıspartanın parası bu kadar ucuz değil..amaç tirübüne oynamak.

19 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güller

A
06 Eylül 2016 Salı 23:18

Şehrin muhtelif bölgelerindeki plastik görünümlü ve son derece abartılı güller kaldırılmalı bence ve güller diyarı ıspartamızda hakiki güllerle çevre düzenlemesi yapılmalı.

15 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla