visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA BELEDİYE MECLİSİNDE BORÇLANMA TARTIŞMASI

ISPARTA BELEDİYE MECLİSİNDE BORÇLANMA TARTIŞMASI
13 Mayıs 2017 Cumartesi 02:11

ISPARTA BELEDİYE MECLİSİNDE BORÇLANMA TARTIŞMASI

AK PARTİLİLER ‘RET’ OYU KULLANDI GÜNAYDIN SERT TEPKİ GÖSTERDİ

Isparta Belediye Meclisinde AK Parti ile MHP arasında uzun süredir yaşanan sessizlik bugünkü meclis toplantısında bozuldu. Belediyenin Etnografya Müzesi’nin yanına yapmayı hedeflediği Ergenekon Müzesi için istenen borçlanma yetkisine AK Partili Meclis üyelerinin ‘ret’ oyu vermesine Belediye Başkanı Günaydın sert tepki gösterdi.

laf eşekleri mecliş üyeleri istifa

ezik akp meclis üyeleri
13 Mayıs 2017 Cumartesi 20:37

Iki kelimeyi bi araya getiremiyen Ak Parti iktidar meclis uyeleri.konussaniza hic mi ele alacak lafiniz yokk.Verin su konusmanin karsiligini ne acizsiniz sizz yaa kim yazdi sizleri boyle dokuluyonuz beee.Şamar oglaoğlanı ni gibi laf yemeyemi oturdunuzz orlarin hakkini veremiyecekseniz istifa edin.Beni temsil edemiyorsaniz

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yuhhhhh
13 Mayıs 2017 Cumartesi 20:25

Vay halinize vay sizede yaziklar olsun.Belediye Bsk.Bak kadir dalin konusacagini ben yaziveren.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartali
13 Mayıs 2017 Cumartesi 20:02

Iki kelimeyi bi araya getiremiyen Ak Parti iktidar meclis uyeleri.konussaniza hic mi ele alacak lafiniz yokk.Verin su konusmanin karsiligini ne acizsiniz sizz yaa kim yazdi sizleri boyle dokuluyonuz beee.Şamar oglaoğlanı ni gibi laf yemeyemi oturdunuzz orlarin hakkini veremiyecekseniz istifa edin.Beni temsil edemiyorsaniz

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pomza çünür
13 Mayıs 2017 Cumartesi 18:23

Ispartalı ve hüseyin..Yaaa siz nasıl bir kişiliğe sahip bile değilsiniz .Çünür diyor hüseyin edendi ..Çünürün börülce tarlaları oldu arsa ,heryer bina altyapısı bitmiş..önceleri **** ****ürüyordu ahırlar oldu aprtman apart .Otogarda yapılıyor daha ne istersinizki hayret ****ret..Pomzaya gelince eyy hiçbirşeyden haberi olmayan kalemşör..Üretilen malzemeler ıspartanın inşaatlarına zor yetiyor..Sen hala paralar şuna buna gidiyor diye iftira atıyorsun .Utan utan tmm mı yapılan hizmetleri görr..

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Buda

Isp32
13 Mayıs 2017 Cumartesi 15:50

Başkan sayende Ispartada müzelik olduk.

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

derhal istifa etmeli

ezik kadir dal
13 Mayıs 2017 Cumartesi 15:26

etkisiz eleman kadir dal ,o kadar fırcadan sonra değil istifa etmek ,ıspartayı terk etmelidir.esas şimdi yazıklar olsun.

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
13 Mayıs 2017 Cumartesi 13:46

Bu başkana borçlanma yetkisi vermeyin.Pomza fabrikası yani yapı kimyasalları fabrikasına trilyonlarca gitti.çok büyük satışlar olacak ısparta kazanacak ıspartaya büyük bir katma değer oluşturacaktı bu fabrika üretimi nerede satışı nerede ıspartanın parası günaydın ve ateşgülün cebinde.ıspartanın yı kandırıp paralar çepte bunlar usta hırsız oldular artık

6 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Where is the hızmet??
13 Mayıs 2017 Cumartesi 13:34

Derdın bu mu başkan?? Noldu çünür? Bk ****uruyo ortalığı!! Ne öuzesı? avrupa standartlarında bır şehır yapılması gerekırken, ortadoğu kalıtesınde yollar ve imar planınız var! Ama tek sorumlu sız degılsınız tanı, muteahhıtler heyetınız varya onlar sağolsun! Beton severler derneği mi beledıye meclısı mı belli değil sanki

90 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

Hüseyin
13 Mayıs 2017 Cumartesi 12:36

başkan çünürün yolları ne zaman yapılacak

71 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

NATO MERMER NATO KAFA

GÜNAYYY DIIINNNNN
13 Mayıs 2017 Cumartesi 11:01

Akılsız kafanın zorunu ısparta çekiyor ne dersiniz aziz ıspartam .Dallım ne konuşursun yöksek başkanın karşısında , işte böyle fırçayı yersin oturursun. adam istim almış gidiyor .AK parti kim olaki

22 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şehir içindeki Trafiği Düzelt..

SÜLO
13 Mayıs 2017 Cumartesi 09:13

Başkan Günaydın boş işler bunlar.Önce git şehir içindeki trafiği düzelt.

38 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Spartalı
13 Mayıs 2017 Cumartesi 09:06

İşe yarar bi iş yapta versinler yetki.

9 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla