visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA SAAT KULESİ TARTIŞMASI

ISPARTA'DA SAAT KULESİ TARTIŞMASI
31 Ağustos 2016 Çarşamba 13:47

ISPARTA'DA SAAT KULESİ TARTIŞMASI

ISPARTA Belediyesi tarafından Özkanlar Kavşağı alt geçidinin üzerine inşa edilen saat kulesi tartışmaya yol açtı.

Isparta Belediyesi, şehir süsleme sanatı çalışmaları kapsamında toplam yüksekliği 26 metre olacak, alt tabanı köfke, üst kısımları ise ahşaba işlenen gül motiflerinden oluşan çelik konstrüksiyonlu saat kulesinin yapım çalışmalarını tamamladı. Özkanlar Kavşağı alt geçidinin üzerine inşa edilen kule Isparta'da yeni bir tartışma başlattı.

Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, saat kulesinin kesinlikle incelenmesi gerektiğini söyledi. Çelikten yapılan kulenin alt geçit üzerine inşa edilmesinden ötürü temel probleminin gündeme getirildiğini aktaran Zabun,"Ispartalı hemşehrilerimiz bize bu konuda şikayetlerini iletiliyor. Bazı mimar arkadaşların da aynı şekilde tepkileri var. Ben bunun tekniğini bilmem ama bu işin profesyonelleri konuyu mutlaka takip etmeli" dedi.

Mimar Muhammed Uyar, saat kulesinin temeli olmadığını belirterek, kulenin dikildiği yer konusunu eleştirdi ve yaşanabilecek bir depremde risk hesabının yapılıp yapılmadığını sordu.

Battımı

Muammer
15 Ekim 2016 Cumartesi 22:33

Orada bir saat kulesi vard9Kime battı da yeniden bir saat kulesi yapıyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

>>>><<

<<<<<<<<<
08 Eylül 2016 Perşembe 10:19

gökçay kavşağındaki leylek heykellerinden sonra bu saat mutlaka olmalıydı .

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu kuledeki saate kim bakacak?

Şevki Şahinoğlu
06 Eylül 2016 Salı 19:11

tek kelimeyle iğrenç. küçük bir depremde yan taraftaki binanın üzerine düştüğünde yıkılmayacak binayı bu kule yıkacak. hemen sökülüp atılmalı. cep telefonsuz kimsenin kalmadığı bu devirde bu saate kim bakacak acaba?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saat kulesi

Ak ıspartalı
02 Eylül 2016 Cuma 00:11

Birlik ve beraberliğin çok önemli olduğu şu günlerde deri organize sanayi bölgesinin kokusunu fetöculerin evine doğru ****uren bir rüzgar icat etsin belediye. Saat kulesi de yapılsın. İyi olur.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ağam bizimle eğleniyir!

Kibar Feyzo
01 Eylül 2016 Perşembe 18:17

Sayın Başkan,Yeter artık bizimle dalga geçer gibi yaptığınız o ucube heykeller, kuleler vs. neye kime faydası var. 4 mahalledeki koku problemi, içme suyunun kalitesizliği, trafik sorunu, çarşamba pazarı ve gökkubbedeki proje hatalarının sorumluları kim? Milletin parasını sokağa atmaya ne hakkınız var acaba?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koku

İsyan
01 Eylül 2016 Perşembe 18:13

Sayın gazete yetkilileri,lütfen 4 mahalleeyi felç eden kokuyla ilgili sayın yetkililerin görüşlerini ,gazeteci olarak kendi görüşlerinizi özellikle çevre il müdürlüğünün konuyla ilgili ne yaptiklarini4 mahalle muhtarının görüşlerini yazarsanızsevinirim.Koku örneği alınıp alınmadığı ile ilgili çevre müdürlüğüne sorulsa hani gazeteciler araştırır ya ne dersiniz belki sizler sormaya başlarsanız yetkililerin basta da sayın valimizin konuyla bilgisi olur ve sorun çözülmeye başlar herkese saygılar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kule

yeniçeri
01 Eylül 2016 Perşembe 15:48

altgeçidi çökertmese bari

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSPARTA SAAT KULESİ

CELAL SAĞLAM
01 Eylül 2016 Perşembe 15:00

KULENİN ISPARTAYA YAKIŞIR BİR KULE OLSUNKİ GÖRENLELERİ HAYRAN BIRAKSIN.KULENİN ALTKISIMLARİHALI FİĞĞÜRÜ EN ÜSTGÖZELEME KULESİ GÜL MOTİFLİ OLSUN SAYĞİLARIMLA

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

,,

,,
01 Eylül 2016 Perşembe 12:39

daha önemli sorunlar varken saat kulesi olmasada olur..

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

saat kulesi

fazilet
01 Eylül 2016 Perşembe 12:00

teknik bakımdan bir problem varmı onu bilemem ama o kavşakta bir saat kulesi olmuş bence çok güzel büyük bir sorunmuş gibi abartmaya gerek yok bence ANCAK ISPARTANIN HELEDE DAVRAZ MAHALLESİNİN KOKUSUNA GELİNCE GERÇEKTEN ABARTMAK GEREKİR BİR AN ÖNCE ÇÖZÜM BULUNMALI BURNUMUZ ALIŞIRMI Kİ DEDİYSENİZ MAALESEF ALIŞMADI

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

külle

şeherli
01 Eylül 2016 Perşembe 11:16

aslında her mahalleye saat kulesi yapılmalı.saatçiler kapatılmalı.meydanlara heykeller dikilmeli, önlerinde piknik yapılmamalı.yüzyıl dayanacak asfaltlar sökülmeli yerine daha az dayanacak asfalt dökülmeli ki;belediye daha az dayanan asfaltın aynı dayanıklıkta olduğunu görsün.mesela müzeler yapılmalı köşe başlarına;işsizler gezsin diye!!mimarlar odası kapatılmalı yerine ego tatmin odaları açılmalı güzel şehrimin....

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Düne kadar konuşmasını bilmeyen

Avukat olma mimar ol mühendis ol
01 Eylül 2016 Perşembe 10:26

Adam mimar hele ki yüksek mimar Birakinda yapsın .Mesleğinde kariyer yapamamis düne kadar onun bunun arkasında dolanan sen mi karar vereceksin alt geçit üzerine çelik konstrüksiyon saat kulesi olmayacağına Statik, basma çekme gerilmeleri, mukavemet salınım vs vs teknik sözlük Terimleri incele bence

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

KOKU

NERMİN AKYOL
01 Eylül 2016 Perşembe 10:21

DAVRAZ VATAN HALIKENT MAHALLELERİNDE DERİ FABRİKASINDAN GELEN KOKUDAN EVLERDE YAZ GÜNÜ PENCERE AÇAMAZ OLDUK YA BU BÖLGEYE İMAR VERİLMESİN YADA DERİ FABRİKASININ KOKUSUNA ÇÖZÜM GETİRİLSİN HANGİ ÇAĞDA YAŞIYORUZ İNSANLAR ..OK KOKUSUNDAN BETER KOKUDAN EVLERİNDE OTURAMAZ OLDU BU KONUYU BİMERE DEYAZALIM ARKADAŞLAR BELKİ BİR ÇÖZÜM GELİR

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter artik

Vatandas
01 Eylül 2016 Perşembe 10:15

Sayın başkan bu ne yavv... bırak artık milletin parasını savurmayi..... asfalt olmayan bunca yer varken,kaldirimlar perişan vaziyetteyken....çok mu elzem demir yığını....duy artık Isparta nın sesini....vebal alıyorsunuz..

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

koku

cem
01 Eylül 2016 Perşembe 09:52

önce şu kokuyu çözün, dört mahallede binlerce kişi kokudan muzdarip.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saat kulesi

Ak ıspartalı
01 Eylül 2016 Perşembe 09:25

Mücahit adlı yorumcuya katılıyorum. Birlik ve beraberliğe son derece ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde saat kulesinin altı gençlerin buluşma yeri olabilir. Parası fakir fukaraya yağ , makarna ve yiyecek olarak dagitilsin.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

saat kulesi

demir yığını
01 Eylül 2016 Perşembe 09:23

Mimar Sinan Caddesi saat kulelerine değil cadde boyunca konuşlandırılmış olan evlerin görünümlerinin düzeltilmesine ihtiyacı vardır. Saat kulesi Mimar Sinan caddesinin estetik görünümden tamamen uzaklaştırılacak. Verilen vergilerin demir yığınlarına harcanması içten değil. Lütfen yatırımlarınızı yaparken başka ülkelerin başka şehirlerin önemli caddelerinden feyz almaya bakalım. Isparta'nın önemli caddelerinden biri olan bu caddenin güzelleştirilmesi bu yolla olmasa gerek.Teşekkürler.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

koku

x
01 Eylül 2016 Perşembe 09:00

o kadar pis bir koku var ki şehirde, akşam üstü rüzgarlı havalarda artık çekilmez bir hal aldı.....belediyenin ilk önceliği bu olmalı!!!!!Ayrıca o üst geçit o yükü taşırmı uzun vadede orada öyle bir yükün olması ne kadar mantıklı merak ediyorum küçük ağaçlar dikse çok daha güzel olmazmıydı.. sonuçta ıspartanın göbeğinde en çirkin yerlerden biri olarak kalan kavşak belki ağaçlar sayesinde güzelleşirdi

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

sengetli
01 Eylül 2016 Perşembe 08:44

heykel saatten önce.belediyenin görevi asfaltlama yapması.davraz mahallesi halıkent mahallesi üst yol ve ara yollar hepsi yorgun asfalt çok yazık.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

heykel vs.

sengetli
01 Eylül 2016 Perşembe 08:43

sn.başkan m.sinan caddesindeki cami karşısındaki kaldırımda olan heykel ne alaka.saat kulesi saçma.ısp.nın sorunu savdaki koku.m.sinan ve diğer caddelerdeki trafik sorunu.ayrıca mahellelerdeki asfalt sorunu.özellikle davraz mah.nde yollar neden asfaltlanmıyor.yazık yazık.seçim zamanı davrazdaki mitingdeki kalabalığı unutmayın.ama bu millet hizmet alamzsa nasıl getirdiyse göndermesinide bilir.davraz mah.deki yollara bi bakın.eski rus pazrının ordaki yollar çok ayıp çok.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan

Ali Bilir
01 Eylül 2016 Perşembe 07:33

Sayın Başkan herkesin kolunda saat elinde cep telefonunun saati var...Çok mu gerekli saat kulesi Isparta'ya...Önce kaldırım işgallerini bir önleyin... Gerçi kaldırıma hayvan heykelleri diken bir belediye kaldırım işgallerini ne kadar önleyebilir ki...

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aliköy toki

Fazıl s.
01 Eylül 2016 Perşembe 07:18

Aliköy tokinin oraya yapılacak olan konut kooperstifleri belediye olarak niçin zorluk çıkartılıyor.neredeyse 2senedir kurulan kooperatif belediyenin engellemelri ile hala başlanamadı.muteahhidine kızabilirsinız ama üyelerini yazık.Dişinden tırnağından artırdığı paralarla ödeme yapan gariban uyeler ne yapsın.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şehitlerimiz

Gazi
01 Eylül 2016 Perşembe 02:43

Madem saat kulesi yapıyosunuz yapmayın benim kolumda saat var ben belediye reisi olsaydım ilk Ispartamıza darbe şehitlerimizin fotograflarını heykellerini yapardım.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla