visitor analyticsvisitor analytics

ISBAŞ ALTIN DÖNEMİNİ YAŞIYOR....

ISBAŞ ALTIN DÖNEMİNİ YAŞIYOR....
20 Ağustos 2016 Cumartesi 22:45

ISBAŞ Geçmişe yönelik olarak yapılandırma ve cari dönem SGK ve maliye borçlarının 2016 temmuz ayı itibariyle 5.5 milyon TL ödedi.

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, ISBAŞ Fabrikası'nın 2009'da göreve geldikten sonra yeniden Isparta'ya kazandırıldığını hatırlattı. Faaliyete geçtiği günden bu yana ISBAŞ'ın devletine 5.5 milyon TL vergi ödediğini açıklayan Günaydın,"Mili Savunma Bakanımız ziyaret etti, ona da bilgi verdik. ISBAŞ'ı kurduğumuzdan bu yana devlete 5.5 milyon vergi vermişiz. Orada çalışan ayrı. Onları hesaplamıyorum. Bir çok nasiplenmeler var. Yoktan fabrikayı kurduk. Arsayı aldık, herşeyini kuruyorsun, satıyorsun 5.5 milyon TL devlete vergi veriyorsun. Kazancımızdan çok vergi ödemişiz. Hele Isparta Belediyesi tıkır tıkır borcunu ödüyor. Üstelik özel sektörle yarışıyoruz" dedi.

ISBAŞ'IN HEDEFİ BÜYÜK

Hedef 2017 yılının 2.çeyreğinde kurumlara ılan borçların tamamını ödemek ve ISBAŞ a.ş yi maliye ve sgk yönünden borçsuz bir şirket haline getirmek.

Tebrikler

Mustafa
21 Ağustos 2016 Pazar 21:40

Isbaşın bayisiyim bir yıldançok şey değişti fabrikantıkır tıkır çalışıyor hem biz kazanıyoruz hem fabrika müdürü bey yaklaşımıyla fedakar çalışmasıyla gerçekten fabrikayı hakettiği yere getirdi teşekkürler

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun sana

çünürlü
21 Ağustos 2016 Pazar 21:37

en büyük başkan bizim başkan..... yenişehire asfalt çalışması bekşiyoruz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hergün sana dua ediyorum

vatandaş
21 Ağustos 2016 Pazar 21:34

Çünüre de asfalt yapsanız iyiydi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vergi

Isbaş
21 Ağustos 2016 Pazar 19:43

Senden Allah razı olsun .Peşkeş çekilen eski ısbaş fabrikasını vede 20 yıllığına verilen Pomza yataklarını geri aldınız ıspartamıza kazandırdınız Bld Başkanım

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAK DA BILIR ; HALKTA BILIR!

vatandas
21 Ağustos 2016 Pazar 14:51

SAYIN BASKANIN YAPTIGI HIZMETLERIN KIYMETI BILINMESE 3 DÖNEM BASKAN SECERMIYDI ISPARTA HALKI! OLUMLU OUMSUZ HERSEYE ELESTIRI YAPANLAR SADECE FESATLIKLARINDAN ! ALLAH HER TÜRLÜ FESADIN FITNENIN SERRINDEN KORUSUN MEMLEKETIMIZI !

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Meraklı

Yusuf Ziya Günaydın
21 Ağustos 2016 Pazar 11:58

Belediyenin ne kadar borcu kaldıBaşkanım ne kadar borçla aldınız belgelerle yayınlarmısız nerelere borcu vardı ne kadar borcu kaldı.belediyemizin kasasina senelik su kiralar emlak cevre gelirler ne kadar para giriyor cevap verirseniz memnun olurum.vatandaşda bilsin artık belediyemizin gelirini giderini halkada arz edelim.birde doneminizde yapilan ihaleler nekadara mal oldu.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

suya zam

vatandaş
21 Ağustos 2016 Pazar 11:48

Suya yuzde kırkbeş zam yapdınız zamlar zamlar

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlamadıģım

Hasan
21 Ağustos 2016 Pazar 11:42

2009 da goreve geldikden sonra yeniden ıspartaya kazandirildi.faaliyete gecdikden sonra 5.5 vergi ödedik kazancimizdan çok vergi ödemişiz.nekadar mal satiliyo neden zarar vergidenmi zarar ediliyor.tikir tikir borcunu oduyor bir çok nasiplenen var kamyon kamyon ****uruyolar isparta antalya arkadaslarim dostlarim faydalansin ben vergimi oderim zararda etsek.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖZELLESTIRILMISTI ; GÜYA KAAAR ETMIYOR DIYE!

vatandas
21 Ağustos 2016 Pazar 03:03

HANI KAR ETMIYOR DIYE ÖZELLESTIRILMISTIYA ! DEMEKKI NEYMIS GAYET GÜZEL KAAAAR EDIYORMUS! ALI YAZAR VELI BOZAR OLMIYACAK BUNDAN BÖYLE ALLAHIN IZNI ILE! ÜLKEMIZIN KAAAR EDEN HER SEYI BU SEKILDE ÖZELLESTIRILDI; DAHA SORUYORLAR NE SATILDI DIYE! SATILACAK ÖZELLESTIRILECEK BIR SEYMI KALDI?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kıymet

Yusuf ŞAHİN
21 Ağustos 2016 Pazar 00:01

Kıymet bilen mi var Başkan..

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan

Vatan
20 Ağustos 2016 Cumartesi 23:35

Sayın başkanım.vatan mahalledi diye bir mahalleniz var.**** kokusundan duramıyoruz.eşyalarımıza kadar sindi.insanlara eziyet ediliyor tabakhane ve duysrsız yetkililer tarafından.234 cadde uzerindeki bimin önündeki köprü üzerine acil bir kavşak gerekmektedir.çocuklarimiz,yaşlılarımız karsidan karşıya geçemiyorlar.yol kontrolsuz oldugu için,köpruden hizla geçen araçların tekerlerinin yerden teması kesiliyor.kazalara sebebiyet veriyor.yardımınızi bekleriz.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla