visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:37

İNANIYORUZ, ÇALIŞIYORUZ, YAPIYORUZ

İNANIYORUZ, ÇALIŞIYORUZ, YAPIYORUZ
19 Mayıs 2017 Cuma 12:58

İNANIYORUZ, ÇALIŞIYORUZ, YAPIYORUZ

Isparta Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ile Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğünce altyapı ve asfalt çalışmaları iki koldan devam ederken, bu çalışmalara şimdi de gece çalışmaları eklendi. Çift vardiya halinde devam edecek çalışmalar gece 22.00’a kadar devam edecek. Asfalt çalışmalarının ikinci vardiyalarının ilki Bahçelievler Mahallesinden başlatıldı.

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın,bugüne kadar mahallelerdeki sokak bazlı altyapı ve asfalt çalışmalarının iki koldan devam ettiğini söylerken, bu çalışmalara şimdi de ikinci vardiyaların eklendiğini aktardı. Başkan Günaydın, “Çift koldan çalışmalar yapıyorduk, şimdi buna ikinci vardiyaları da ekleyince 4 koldan çalışma oluyor. Böylece belediye olarak günler kazanıyoruz. Bugüne kadar sokak bazlı çalışmalar kapsamında 8 mahallemizi tamamladık. Bahçelievler Mahallesinde de 17 km’lik bir çalışma yapıyoruz. Bu çalışmamız 25 güne kadar bitiyor. Çalışmalarımızı bürüt olarak yapıyoruz. Planlamalarımızı buna göre yapıyoruz. Normal şartlarda iki mahallenin altyapı ve asfalt çalışmaları bir yılda bitirilemiyor. Belediye olarak biz böyle bir çalışmayı bir ay, 50 gün içerisinde tamamlıyoruz.Hedefimiz 2 yıl içerisinde tüm Isparta’nın altyapı ve asfalt çalışmalarını tamamlamak. Böylece şehrimizin tüm mahalle ve sokakları bitmiş olacak. Yani Isparta’mızda 44 mahallemiz var bu da yaklaşık 880 km’lik bir yol demektir. Bu sokaklar altyapılarıyla birlikte asfaltlanmış bir şekilde iki yılda bitecek. Bu noktada personelimiz buna inandı. İnanıyoruz, çalışıyoruz, yapıyoruz. Isparta’mıza hayırlı olsun” dedi.

ÇÜNÜR KÖYÜ

üniversiteli
21 Mayıs 2017 Pazar 01:21

TEK BİR SORUM VAR ÇÜNÜR ISPARTANIN MAHALLESİ Mİ? KÖYÜ MÜ?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

işiniz gücünüz yalan ve palavra

başkan
20 Mayıs 2017 Cumartesi 23:03

Altyapı diye diye altyapı bırakmadınız. eskiden daha iyiydiSenden önce asfalt daha iyiydiBırak bize asfalt falan yapma 60 yıllık dediğiniz 6 gün gitmiyor. Ne sök nede yenile. esnafın anasını ağlattınız. YETER artık Yeter ne olur hiçbişey yapmayın. 2 yıl bile dayanacak güç bırakmadınız.Lütfen oturun bundan daha iyi. Yeni gelen düşünsün. Sen dere mah sinden mi davrazdan mı çünürden mi yer alacan daha iyi hesap et. Bırak bizi Allah'a....

58 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Davraz sakini
20 Mayıs 2017 Cumartesi 18:40

Davraz mahallesi Davraz itfaiye yanındaki köprüde yenileme çalışması yapılıyor. Emeğinize sağlık. Ancak bu köprüde kaldırım çok dar. Acaba köprünün dere kısmına yaya yolu yapılamaz mı.(prefabrik köprü vb.)

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

ANADOLU MH
20 Mayıs 2017 Cumartesi 09:27

SAYIN BAŞKANIMIZ DIŞ HASTANESINE ACMIŞ OLDUGUNUZ YOL TEŞEKKÜR ALLAH RAZI OLSUN COK GÜZEL OLDU MAHALLELİ OLARAK DOZ İCİNDEYIZ SADECE COK KOLAYLIK OLDU MÜMKUNSE ASFAT MAHALLE SAKINLERI OLARAK

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Süleyman Göçmen
20 Mayıs 2017 Cumartesi 09:24

Sayın Başkan, Batıkent 255. Caddeye de yeni asfaltlama yapabilirsiniz lütfen. Doğalgaz çalışmalarından sonra yolda çukurlaşmalar oldu, her otobüs geçtiğinde ev deprem varmış gibi sallanıyor.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
19 Mayıs 2017 Cuma 23:38

Bahçelievler'de burnumuzdan geldi 10 gündür. Yolları kazıp o şekilde bıraktılar. 1 hafta önce kazılan yere daha yeni asvalt döküldü. Yanlı haber yapmak yerine gerçekleri yazın, gidip mahalle halkına sorun bakalım. İşler nasıl yapılıyor diye.

219 Beğendim
165 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kazım Dayı
19 Mayıs 2017 Cuma 23:14

Çünür e de bekleriz başkanım asfalt için

133 Beğendim
89 Beğenmedim
 
Yanıtla

A 101 - bim müşterileri adına...
19 Mayıs 2017 Cuma 23:07

Sayın başkanım sanayi karakolu kavşağında yazın ziftler vıcık vıcık oluyor bi el atsan sana zahmet

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cunurun yolları bklu
19 Mayıs 2017 Cuma 22:26

Çünürü gaita****uruyor gaitaaa!!! Pıslıkten gecılmıyor! To toprak heryer, nerde bu beledıye???

237 Beğendim
110 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakan
19 Mayıs 2017 Cuma 21:08

Yalan yalan yalan hemde kuyruklu yalan. Hep fos çalışmalar bunlar içi boş yani. Bir yağmur sonrası hepsinin tribünlere oynan çalışmalar olduğu ortaya çıkıyor maalesef. Hakkaniyetli ve adil olmak lazım milletin parası ile yapılan şeyler de yol yapacağınıza kaldırım yapın bence çünkü memlekette yürünecek kaldirim kalmadi kafelere tahsis edilmesinden ötürü. Yakında arabalarla beraber yılın ortasında yürümeye başlayacağız

184 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

adem
19 Mayıs 2017 Cuma 20:00

2 kilo fazla yağmur yağınca günaydın felakat felakat diye açıklama yapıyorsun. alt yapı yağmur suyu projeniz beş para etmez net !!!

179 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla