visitor analyticsvisitor analytics

GÜNTAÇ'DAN ÇOK SERT AÇIKLAMALAR

GÜNTAÇ'DAN ÇOK SERT AÇIKLAMALAR
12 Mayıs 2016 Perşembe 14:16

AK Parti Belediye Meclis Üyesi Salim Güntaç, MHP İsa Yalçın'a sosyal medya hesabında şok açıklamalarda bulundu.

Siyaset anlayışını millete hizmet üzerine bina etmiş Ak parti kadroları, Anadolu topraklarına 14 yıldır sağanak sağanak hizmet yağdırmaktadır.

Bu hizmet sağanağından Isparta’yı mahrum edip kendi hayalleri çerçevesinde şehrimizi ucubeler şehri haline getirmeyi hizmet zannedenler, olmayan varlıklarını ve yetkilerini sözüm ona emekliye ikram edenler Ak partinin özellikle son dönemde şehrimize yapmakta olduğu hizmetleri sahiplenme yarışına girerek bugüne değin Isparta’ya gelen yatırımları daha öncenasıl engellediklerini kamufle edip bizlerin samimiyetini sorgulayarak suçuAkparti belediye meclis üyelerine atıp geçmiş 12 yıllarının başarısızlığını kapatmaya çalışıyorlar.

Şahsım ve arkadaşlarım seçildiğimiz günden bugüne Akparti meclis üyeleri olarak elimizden geldiğince doğruların Isparta menfaatlerinin yanında, yanlışların ve şahsi fantezilerin karşısında olduk ve olmaya da devam edeceğiz.

Kimse bizden paralel yapı ile irtibatı aşikar olan bir firmanın Isparta’nın bağrına sapladığı itkm hançerini sökemeyen paralel yapının üç beş oy uğruna oyuncağı olmuş seçim çalışmalarında bir yurt açılışındandiğerine koşmuş bir anlayışı eleştirmememizi beklemesin.

Kimse bizden İstanbul’da %103,4 Ankara’da %99 Kayseri’de %86 bütçe gerçekleştirme oranları varken Isparta’daki %62,39 lük gerçekleştirme oranını Isparta’ya basarıymış gibi lanse edenleri eleştirmememizi beklemesin!

Kimse bize Türkiye’deki hemen hemen bütün belediye şirketleri bilanço ve mizanlarını çarşaf çarşaf açıklarken belediye şirketlerinin bilançolarını açıklama cesaretini bile gösteremeyen bir belediye yönetimini eleştirmememizi beklemesin!

Gerek uyum, uzlaşı ve hizmetlerin sürdürülebilirliği gerekse belediye yönetiminin yapmış olduğu hatalar ve yanlışlıkların dile getirilmesi noktasındaki açıklamalarımıza ve bütün gerçekleri tüm yalınlığıyla halkımıza aktarmamıza Akpartinin parti hiyerarşisi karar verir ve bizler de partimizin bizlere tevdi ettiği her görevi Isparta menfaatleri doğrultusunda gerçekleştirme gayreti ile elimizden geleni yaparız. Bizlerde aslolan istişaredir.Kendi siyasi partilerindeki fitne ve karışıklıkları partimize transfer etmeye çalışanlar Ak parti ailesinin ne denli büyük sağlam bir yapıolduğunu hala daha idrak edemeyenlerdir.

Sayın Mhp il başkanının Ak partili meclis üyelerinin eylem ve söylemlerine karışma yetkisini hangi sıfatla kendisinde bulduğunu merak etmekteyiz?kaldı ki belediye ile alakalı mevzularda belediye başkanın doğrudan muhatabı Ak parti belediye meclis üyeleridir bizlerinde muhatabı belediye başkanı Yusuf Ziya Günaydın dır..sayın MHP İl başkanı kusura bakmasın daha önceden de yaptığımız gibi Isparta’nın doğrularının her zaman yanındayız olmayada devam edeceğiz ancak yanlışlarınızın da yanında olmayacağız ve bu yanlışlarıda dile getirmekten bir saniye bile imtina etmeyeceğiz.

 

Vay be

Akif aslan
13 Mayıs 2016 Cuma 18:10

Sayın salim nuri güntaç abicim yorumları okuyunca fark ettim seni ne kadar çok çekemeyen mhpli yaşlı meclis üyeleri varmış yorumlarda biraz sallamışlar yada bilmiyorum sn yusuf ziye günaydın belediyede yorum yazın diye para mı dağıtıyor gerçi sn yusuf ziye günaydının kendi yada belediye için düşündüğü a5 resim kağıdından başka birşey değil ama onun yanındaki o dört yönetici yaptırıyorda olabilir eline kokuna yüreğine sağlık

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Güntaç

Abdulselim Bahçeli
13 Mayıs 2016 Cuma 18:04

Soyle Bi yorumları okudumda herkes SalimNuri Guntac a bişeyler yazma cabasına girmiş demekki herkesin Bi yarası var basılınca her kafadan saçma sapan sesler çıkmış hakaret etmeye başlamış demek ki dogru seyler söylemiş yanlis bişeyler söylenseydi kimseden ses çıkmaz di demek ki sayın Güntaç dogru yolda emin adımlarla yürümeye devam ediyor sizde buralarda yorum yapmaya devam edin anca onu yalarsınız zaten

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİYASİ EDEP

SELAHATTİNİ EYYUBİ
13 Mayıs 2016 Cuma 11:12

AFERİNBE GÜNTAÇ , . MEYVELİ AĞAÇ TAŞLANIR MİSALİ , NE KADARDA BOŞ ISPARTA KABAĞI VARMIŞ . KARDEŞİM, İCRAATLARDAN BAHSEDİN . BÖLGE HASTAFHANESİNİN GECİKMESİNDEN , ŞUANDA TAŞARÖNLÜĞÜNÜ ÜÇ HARFLİNİN YAPTIĞINDAN ,AİM NİN NİÇİN GEÇ KALDIĞINDAN,DEREGÜMÜDE, ÇÜNÜRDE İMARDAN ÖNCE KAPATILAN ARSALARIN KİM VE KİMLER TARAFINDAN RANT İÇİN ALINIP ALINMADIĞINDAN BAHSEDİN .YOK GÜNTAÇ ŞU İMİŞ YOK GÜNTAÇ BU İMİŞ BELALTINDAN VURMAYI GEÇİN SİYASİ AHLAKTA AHLAKSISLIK DENİR BUNA .EDEPLİ OLUN .ADAM GİBİ SİYASET YAPIN.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

acemi

öğrenci
13 Mayıs 2016 Cuma 09:42

çok ta önemsenecek bir haber değil sn güntaç saten okuduğunu anlamıyor anladığını kimse anlatamıyor.meclisteki konuşmasını gördüm gerginlik yaratmak amaçlı bir siyaset izliyor.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
13 Mayıs 2016 Cuma 09:32

güntaç sakalı kes bıyık olayına dön bence .profilin müsait şansını bi dene bence olur mu olur

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

son dakika

haber
13 Mayıs 2016 Cuma 09:02

ak parti meclisteki tanışmanın yaratmış olduğu büyük boşluğu GÜNTAÇ a doldurma kararı aldı hayırlı olsun .

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AR DAMARI ÇATLAMAYA GÖRSÜN

mahmut aksu
13 Mayıs 2016 Cuma 08:56

Mhp yi paralel safsatasıyla suçlayacak en son kişi sensin. Sen bu milleti salakmı zannediyorsun. annelerimiz güçlükle yetiştirdikleri çocuklarını sınavlara sokarken siz her türlü entrika ile çocuklarımızın geleceğini çalarken biz bu sınavlarda hile var derken geçin bunları buna kargalar güler diye bizlerle dalga geçerken, biz bu pkk kalleşleri le pazarlık yapmayın derken sizler bizi kan emici olarak tanımlarken,biz sayın gülene bu kadar taviz vermeyin derken bizleri dinsiz ilan ederken sen onun

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

guntaç beyefendiye

ıspartalı
13 Mayıs 2016 Cuma 08:55

sizlerin yaptıgı sadece herşeye ret başka bir sey yok .ne yapmız ak parti hükümeti ıspartaya 2002 yılından buyana tek tek söylermisin sizlerin yaptıgı sadece laf kalabalıgı başka birşey yok.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Güntaç'a

Sami
13 Mayıs 2016 Cuma 08:53

Söz konusu kim bilmiyorum ancak yorumların hepsinide okudum ve hiç birisi iyi birşey demediğine göre sen iyi biri değilsin arkadaş en güzeli dizini kıvır otur yerine. MHP ye veya onun il başkanına söz söyleyecek kadar kifayetli olduğunu düşünmüyorum.Selamlar.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOŞ KONUŞMA

AHMİCAN
13 Mayıs 2016 Cuma 06:04

SEN KONUŞUYORSUN DA NEDEN KADİR DAL KONUŞMUYOR.SEN DAHA BU SİYASETTE OLGUNLAŞMADIN.BENDE BU PARTİNİN NEFERİYİM AMA TA 1992 DEN BU YANA.ARKADAŞIM SUS DA SALİH DESİNLER.HİZMET YAPANA TEŞEKKÜR ET.OKUDUĞUN HADİSLERİ UNUTTUN MU.İNSANLIK İÇİN HİZMET EDİLİYORSA TEŞEKKÜR ETMESİNİ BİL.YİNE SÖYLÜYORUM .

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğreneceksiniz

Yıldırım
13 Mayıs 2016 Cuma 05:52

Adam gibi muhalefet işinize gelmedi değilmi belediyenin rantçı yalakaları . illa kavga etmekmi sizce muhalefet ? Muhalefet nasılyapılırmış sayın güntaç beyden öğrenin .

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hhh

Ayşe
12 Mayıs 2016 Perşembe 22:26

Şu yorumlardan sonra istifa bekliyorum Güntaç efendi.kabul edin 14 Meclis Üyesi hiçbişey yapmıyosunuz herşeye red herşeye şerh bi siz bilin herşeyi kifayetsiz çapsız lar

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aynası İştir Kişinin Lafına Bakılmaz.

Ahmet
12 Mayıs 2016 Perşembe 21:55

Sizler hiç bir zaman doğruların yanında olmadınızki şimdi çıkıp ahkam kesiyorsun.Ülke sizin yüzünüzden kan gölüne,paraler yapının eline düşmedi mi?Doğrular yüzünüze söylenince çamur at izi kalsın politikası yapıyorsunız.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sert açıklama

Güntaç
12 Mayıs 2016 Perşembe 21:21

Senin açıklamalarının her tarafı sert olsa nw yazar Güntaç.Herşeyden çıkıyorsun bilir bilmez.sadece vitrine tribünlere oynuyorsun .Bunları senin toyluğuna sayalım..Niye rahatsız oldun emeklilwre bwdelsiz veriken İsbaş arazisinden .Siz sağ olun Günaydın Başjanım bunlar hep konuşur boş konuşur.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

amannn

banu
12 Mayıs 2016 Perşembe 17:56

güntaç senin yaptığın gider bizim hoşumuza gider.vitrini kirlettin iyice

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş konuşmuş yine

ayhan
12 Mayıs 2016 Perşembe 17:02

güntaç vitrin yapıyor.ciddiye almayın zira mecliste hiç ciddiye alan yok paralelden bahsetmiş birde fettuşun eski müridlerindedir alayı

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HER SÖYLEDİĞİN DOĞRU OLABİLİR AMA!

MAHMUT AKSU
12 Mayıs 2016 Perşembe 16:58

Kimse bizden paralel yapı ile irtibatı aşikar olan bir firmanın paralel yapının üç beş oy uğruna oyuncağı olmuş seçim çalışmalarında bir yurt açılışından diğerine koşmuş anlayışı eleştirmememizi beklemesin diyorsun. bunu hangi vicdana dayanarak söylüyorsun. hiç utanmıyormusun. gel hocam gel diye ağlayan hasretine dayanamıyoruz diyen sen, bu sınavlarda hile var diye çocuklarımız ağlar iken buna kargalar güler diyen sen, bu cemaate yüz vermeyin diye sizleri uyarırken bizi dinsiz ilan eden sen.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayakkabı kutusu

Mürsel
12 Mayıs 2016 Perşembe 16:25

O sağnak sağnak yağan hizmet nerede. Ayakkabı kutusu alıp dışarı çıksak acaba bizim kutuyada nakit amerikan doları dolduran olur mu?

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla