visitor analyticsvisitor analytics

GÜNAYDIN ELEŞTİRİLERE CEVAP VERDİ

GÜNAYDIN ELEŞTİRİLERE CEVAP VERDİ
02 Temmuz 2014 Çarşamba 13:38

GÜNAYDIN ELEŞTİRİLERE CEVAP VERDİ

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, otopark ile ilgili yapılan eleştirilere cevap verdi. Günaydın 'ben bir milyon ağaç diktim. Birileri çıkıp ağaçları kesecek diyor. Bilip bilmeden konuşuyorlar.  Biz yerin altından girip ağaçlara zarar vermiyeceğiz' diyerek çarpıcı açıklamalarda bulundu..

 

TIKLA-İZLE

 

HELAL BAŞKAN

HACER
03 Temmuz 2014 Perşembe 01:07

SEN KENDİNE ACIII ARKADAŞŞŞ YORUM YAPAN ARKADAŞBAŞKANIM SONUNA KADAR YAYNIDAYIZZ YANDAŞ MEDYAAAA BUNLAR EĞİRİİ DOĞRU DOĞRUYUDA EĞRİ YAZARALAR

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU NASIL BENZERLİK..!

KARAAĞAÇLI
02 Temmuz 2014 Çarşamba 17:42

Sayın Günaydın söylemleriniz aynı Sayın Başbakan gibi. Bakıyorum da ''şu kadar ağaç diktim'' yahut ''gölge etmeyin'' yahut ''muhalefete tahammülü olmayan tavırlar''. Demeki ha tayyip bey ha siz aranızda zerre kadar fark yok benim için. şimdi burdan muhalefet yapanlara sesleniyorum Başbakan yapınca yaşaaa şak şak şak, Belediye Başkanı yapınca yuh , tuh öylemi. Sizde bu iki yüzlü tavrınızdan utanın bence.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık ıspartama

ıspartalı
02 Temmuz 2014 Çarşamba 16:24

su adama oy veren ıspartalıma acıyorum. ıspartamı bu hale getşren ıspartamı bu adamın elıne veren ıspartalıma acıyorum

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güneş varsa gölge olur... yoksa ..?

Ispartalı
02 Temmuz 2014 Çarşamba 14:13

Gölge etmesinler ne demek yaa seçilince herkesin başkanıyım demediniz mi başkan bey.... Bu nasıl üslup..! Muhalefete tahammülünüz yok. Anlatın yanlış yönlendirme varsa da sizden öğrenelim doğrusunu. Ben yaptım oldu mantığıyla hareket hiç bir yere ulaştırmaz. Birileri ulaşır belki de Ispartanın ulaşmayacağı kesin...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neyle kimle uğraşıyoruz....!

Yazık oldu Ispartaya
02 Temmuz 2014 Çarşamba 14:02

Diktiğinden bahsetme kaç fidan tuttu kaç ağaç düzenli olarak sulanıp bakımı yapılıyor haberin var mı? Ama bunlar önemli değil tabii sayı önemli değil mi? Seçimden önce 800.000 di diktiğin ağaç şimdi 1 milyon olmuş vay bee dikim mevsimi de değil hangi ara dikildi 200 bin ağaç. Bırakın bu işleri başkan bey otopark 200 araçlık olacak mış bu doğruysa bu kadar masrafa değer mi. 2. Geliri ile ne yapılacak bunu da söyler misiniz.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

UZMAN

MERT
02 Temmuz 2014 Çarşamba 14:01

Belediye binası başka yere taşınmalı ve kalan arazisi ve halı sarayı yıkılarak altı otopark yapılmalıdır.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla