visitor analyticsvisitor analytics

GECİKME YUSUF ZİYANIN ESERİDİR

GECİKME YUSUF ZİYANIN ESERİDİR
22 Haziran 2014 Pazar 21:17

GECİKME YUSUF ZİYANIN ESERİDİR

Şehir hastanesi arazisinin tapu devrinin ardından Ak Parti Isparta Milletvekili Recep Özel'den Kanal 32 habere özel değerlendirme geldi. Tapu devri sürecini anlatan Milletvekili Özel, Bölge Hastanesi ile ilgili gecikmenin sebebinin Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın olduğunu öne sürdü. İşte Özel'in o çarpıcı açıklamaları...


HABERİN VİDEOSU


YAZIKYAA

BİRGÜL
03 Temmuz 2014 Perşembe 01:11

KOSKOCA MİLLET VEKİLİ BAHANELER ÜRETİYORSUNUZ YA YZIKTIRRDERE BOĞAZI BAŞLIYOR DEDİNİZ BAŞLAMDIHASYANE BAŞLIYOR NEGLELR KALTI DEDİNBİZ BAŞLAMDISPOR TESİLERİNİN İHALELERİ YAPILDI DEDİZİ SUA KILINC KARTONTAN PROJELERLE TANIITI Bİ HALT CIKMADICEVRE YOLUNU 5 YILDAN BERİ YAPMADINIZAFDERSİNİZ BAŞINIZA BİLEY GELSEEESİZ BLD BAŞKANINA KEİSYORSUNUZ BUNLARI HALK YEMEZ ARTIK İNSANLARA İFTİRA ATACAĞINIZ CÖZUM ÜRETİNDE GÖRELİM MİLET VEKLİ

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

taş

vekil
23 Haziran 2014 Pazartesi 22:45

ayağınız taşa takılsa ziya diyorsunuz koskoca millet vekili yakışmıyor

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAKANLA SEÇİMDEN ÖNCE SAHTE TEMEL ?????????????

YALNIZ KURT
23 Haziran 2014 Pazartesi 22:08

SN ISPARTA AY,KUT,PAR,VEKİLİ RECEP BEĞ., VALLA BEN GÖRDÜM ÇADIRLARI KURDUNUZ BETON MAKİNALRINI ORAYA YIGDINIZ BİR SÜRÜDE YÖVMÜYLLE ADAM KİRALADINIZ., MADEM TAPUSU OLMAYAN YERE BAKANINLA NASIL SAHTE TEMEL ATTIN BUNLAR BELEDİYE SEÇİM YATIRIMIYDI!! SN VEKİL AYNI GÜN YAPTIĞIN AÇILIŞIN RESİMLERİNİ VEREYİMMİ BU SİTEYE..?????

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YUSUF BEY ŞUÇSUZDUR

mmmmmmmmmm
23 Haziran 2014 Pazartesi 12:25

YUSUF ZİYANIN GÜNAHINI ALMAYIN "PARALLER" YAPMIŞTIR!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ah yusuf ziya

suçlu
23 Haziran 2014 Pazartesi 09:26

Milletvekili seçilemezsen sebebi yusuf ziya

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

temel ne oldu

recep bey
23 Haziran 2014 Pazartesi 00:38

hani siz temel atmıştınız?yalan mı söylediniz millete?

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla