visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:37

BUNLAR ELEŞTİRİYORSA GÜNAYDIN’IN MENZİLİ DOĞRU DEMEKTİR!

BUNLAR ELEŞTİRİYORSA GÜNAYDIN’IN MENZİLİ DOĞRU DEMEKTİR!
29 Ağustos 2016 Pazartesi 20:27

BUNLAR ELEŞTİRİYORSA GÜNAYDIN’IN MENZİLİ DOĞRU DEMEKTİR!

Isparta Belediye Başkanı Sayın Yusuf Ziya Günaydın 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlamalarını bu yıl daha coşkulu kutlamak istiyordu. Bunun sebebi ise; hem Doğu ve Güney Doğu Anadolu’da terör örgütüne karşı verilen mücadele hem de FETÖ örgütünün 15 Temmuz’daki hain darbe girişimi idi. Başkan Günaydın, Türkiye düşmanlarının,top yekun ülkemize saldırarak Türk halkını yılgınlık ve bezginliğe uğratmak istediklerini, milli bayramların milletin birlik ve beraberliğini sergilemesi açısından son derece önemli olduğunu düşünüyor.

Fakat; ordumuzun Suriye topraklarında gerçekleştirdiği operasyonlardan sonra Belediyenin 29 Ağustos’ta yapmayı düşündüğü Zafer Bayramı kutlaması ileri bir tarihe ertelenmek zorunda kalındı. Isparta Valimiz Sayın Şehmus Günaydın beyefendinin de görüşleri alınarak, bu programın daha sonra gerçekleştirilmesine karar verildi.

Belediye Başkanı Sayın Günaydın geçen hafta düzenlediği 3 basın toplantısında da; millet olarak çalışıp üretmemiz gerektiğinin, ancak bu şekilde düşmanın üstesinden gelebileceğimizi belirtmişti. Bu yıl ki Zafer Bayramı kutlamaları da bu düsturla hazırlandı.Asıl zaferin bu ülkeye ve Türk insanına yapılmış yatırım olduğundan yola çıkılarak, 29 Ağustos’ta belediyenin biten projelerinin açılışı, yapımı devam eden ve yapılacak projelerinin de temelleri atılacaktı.

Açılışı yapılacak projeler arasında;toplamda 2 bin 750 araçlık 5 farklı otopark, Başkan beyin Gazilere tahsis ettiği Gaziler Parkı ve bölgenin en büyük uluslar arası fuar merkezi olan Gökkubbe gibi tesisler vardı. Temeli atılacak projelerde de; 200 dönüm üzerine yapılacak yeni otogar projesi, tamamen ahşaptan yapılan saat kulesi, bölgenin en büyük hayvan barınağı ve hayvan hastanesi ile bugün binlerce ziyaretçi çeken Etnografya Halı ve Kilim Müzesi’nin ek tesisleri vardı.Bu yukarıda saydıklarım Başkan Günaydın’ın sadece 29 ayda yaptığı çalışmalar. Bundan önce yapılan;

** Altyapıyı tamamen bitirmesi (Göreve geldiğinde, her yağmur yağışında en az 200 evi su basarken bugün hiçbir ev sular altında kalmıyor. Bunun sebebi ise bugüne kadar altyapıya yapılan yatırım),

 ** Isparta’yı kaliteli dayanıklı asfalt ile tanıştırması (Isparta tarihinde ilk defa 380 km’lik kalıcı, dayanıklı asfalta kavuştu. Tüm Türkiye’de adını duyuran Isparta’nın asfalt kalitesi herkesçe malum),

** Hükümet Isparta’dabir tek atölyeyi bile hizmete açmazken 3 ayrı fabrikayı faaliyete geçirmesi (BELMAŞ Bimsblok, Asfalt Fabrikası ve ISTEM ek tesisleri),

 ** 850 binden fazla ağacı toprakla buluşturması (Türkiye’de ilk defa Isparta’da kişi başına 4 ağaç düşüyor),

 ** Türkiye’nin ilk ve tek Halı-Kilim Müzesini açması,

 ** Belediyeye 191 tane sıfır km iş makinesi ve binek araç kazandırması,

 ** Kurduğu Oğuzata Dershanesi ile 10 bin ihtiyaç sahibi öğrenciyi üniversite imtihanlarına ücretsiz hazırlaması gibi bir çok hizmetini saymama herhalde gerek yok.

 ** KAFAYA BAK!

Başkan Günaydın, 1999-2004 ve 2009-2014 yılları arasında tamamen altyapı ve asfalt çalışmalarına ağırlık vermiş; bunlar büyük oranda tamamlanınca, şehir süsleme sanatına yönelmiş bir belediye başkanı. Bunun için de devamlı; “Ben altyapıyı yapmasaydım bugün yeraltı otoparklarını bile yapamazdım. Çünkü ilk yağmurda araçlar sular altında kalırdı. Bir şehrin altyapısını yapmadan üstünü altınla kaplasanız da fayda etmez”

Başkan Günaydın, 200 dönümlük dev otogar gibi, etnografya müzesine 300 metre daha ek tesis yapması, dev parklar inşa etmeye çalışması, Akdeniz bölgesinin en büyük hayvan barınağı gibi dev projelerin yanında, şehir süsleme sanatı çalışmaları çerçevesince çalışmalar da yapıyor.

Bu çalışmalar kapsamında; tamamen sanat eseri olan bazı heykeller de Mimar Sinan caddesi, Belediye İşhanı önü ve Gökkubbe gibi yerlere konuldu. Sanat bir milletin can damarıdır. Sanatsız kalan bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir.

Bu tamamen sanat eseri olan heykeller daha yerine koyulurken belli bir güruh hemen harekete geçti. Sosyal medya hesaplarında yaptıkları cahilce yorumlar beni hem güldürdü hem de endişeye sevk etti.

Bir zamanlar FETÖ televizyonda çıkınca ağlamaya duran, biz “bu adam hain”dediğimizde ellerinde onun kitapları ile savunmaya geçen, yakın akrabaları cemaat evlerinde ablalık yapan, Türkçe Olimpiyatları’nda en önde görünmek için yarışan bir zat-ı muhterem sosyal medya hesabından Isparta’da sanki hiç bir hizmet yapılmıyormuş da sadece heykellerle uğraşılıyormuş gibi akıl ve fikir yoksunu yorumlar yapıyor. Ne hizmetler yapıldığını bundan sonra da neler yapılacağının bir kısmını yukarıda saydım. Aslında bu yazdıklarımı o da biliyor da; onların gözleri var görmezler, kulakları var duymazlar!

Hele birisi var ki kendisine Turizmci diyor, turizmden anladığını iddia ederek, bu şehre turist çekecek yatırımlara, sırf kendi siyasi görüşüne uygun olmadığı için eleştiriler getirebiliyor. Özkanlar Kavşağı’na yapılan 26 metrelik,tamamen el işçiliği, Isparta gülleri ile oyma sanatının sergilendiği saat kulesine “ne gerek var”, “ucube” diyebiliyor. Neymiş, kendisine danışılmamış. Belediye Başkanı; 14 oyma sanatı ustasının 15 aydır el emeği, göz nuru ile yaptığı toplamda 26 metre uzunluğundaki saat kulesi çalışmasına “ucube”diyebilen bu kafaya mı danışacak?

Yapılan heykelleri inceleyen herkes görecek ki; hepsi bünyesinde farklı anlamlar barındırıyor ve tamamı da Türk’ün özündeki simgeler. Mesela kurt;özgürlüğümüzün, Ergenekon’dan çıkışımızın simgesi. Mesela at; Türk’ün en değerli varlığı. Mesela çift başlı kartal; Selçuklu İmparatorluğunun simgesi.

Akıldan,mantıktan ve fikirden yoksun yorum yapanları çok iyi anlıyorum; çünkü onlar;sanattan anlamaz, barındırdığı anlamları idrak edemez, sırf kendi siyasi görüşüne uygun olmadığı için yorumlar yaparlar.

Son söz olarak şunu söyleyelim; Sayın Başkan Yusuf Ziya Günaydın, sizi eğer bu kafalar eleştiriyorsa siz doğru yoldasınız…

Heykeller kimin tasarımı

Arkadas
31 Ağustos 2016 Çarşamba 11:52

Sayın Başkan heykeller kimin tasarımı? Bu aralar yüksek mimar Zeynep Günaydın'a iş vermeyen ruhsat alamıyor da.... ondan sordum...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vız vız vız

Vatandaş
31 Ağustos 2016 Çarşamba 01:59

Herkes herşeyin farkinda. her şey açık. rantlar belli , icraatlar belli. Üfürmeye gerek yok.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İdiot

Akli yetmiyen nuh
30 Ağustos 2016 Salı 23:43

Her seyin bir bedeli var gulu seven dikenine katlanir hesabi.koku olacak okadar bu sorun turkiyenin hemen hemen her sehrinde belirli bolgelerde var yapacak birsey yok cozumu soyledim sıçma olsun bitsin.tabakhaneye gelince oradada ispartamizin degerli insanlari var binlerce kisi ekmek yiyor oradan bahsediyorken saygili ol sen evini tasi

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

EL-VEKILÜ KEL-ASLÜ!

ISPARTA
30 Ağustos 2016 Salı 22:25

VEKIL ASIL GIBIDIR! BIZ BU SEBEBLE ISPARTAYA IHANET EDENLERI BIR DAHA SECMEDIK! SECILENLERIN YAPTIKLARI ICRAATLERIN GÜNAHI VE SEVABI HEM SECILENLERE HEMDE SECENLEREDIR! BIZ TAMDA KENDISINI SECEN HALKA KULAK VERIP MILLETIN FIKIR VE ISTEKLERINI ÖNEM VERDIGI ICIN YUSUF ZIYA GÜNAYDIN BEYEFENDIYI SECTIK! ICRAATLERINDEN MEMNUNIYETIMIZI BELIRTTIGIMIZ GIBI EKSIKLIKLERIDE BILDIRMEK BIZIM TABIKI EN DOGAL HAKKIMIZDIR! BIZIM MAHALLEMIZDE KOKU YOK; AMA OLAN MAHALLELERDEN SIKAYET GELIYORSA SORUN CÖZÜLMELIDIR!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kokuyor

nuh
30 Ağustos 2016 Salı 21:38

kokudan şikayet edenler yiyip yiyip sıçmaz iseniz diye yorum yapan yarım akıllı şahıs sen nereye sıçıyorsun söylede kokudan şikayet edenlerde oraya sıçsın ....koku sacdece sav dan gelmiyorki tabakhaneden gelen kokuda insanları rahatsız ediyor yani sadece arıtma tesilerini kapatmak yetmez

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ya da

Davut gunduz
30 Ağustos 2016 Salı 19:40

Senin övdüğün adamdan hayır gelmez desek tam olur.Bu kadarı yetmez birazda hazirandaki roportajında "hapisteki fetöcüleri ziyaret edecem" diyen il bşk'nı da övde kim kimdir millet bilsin tanısın sizi...

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ccvvbb

hadi
30 Ağustos 2016 Salı 19:37

Kokular yuzunden yaptigimiz yorumlari begenmeyen sahis kendin ya bu kokulari hissetmeyen biyerde oturuyosun ya da cok aliskinsin seni niye rahatsiz ettiki acep

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gitsin

Kokuculara
30 Ağustos 2016 Salı 16:57

Kokudan sikayet eden beyler bayanlar cozum cok basit.yiyip icip isparta sinirlari icerisine sıcmaz iseniz kokudan kurtulursunuz sav yolundaki belediyenin aritma tesisi kapansin olsun bitsin her haberdede kokudan sikayet olmazki.heykelden girip b.k dan cikiyorsunuz yapan yapmis gunahi sevabi herkezin kendine bizim baskanda yuksekmimar yapacak birsey yok

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

tabakane

vay vay
30 Ağustos 2016 Salı 15:36

Taa halikent mahallesine kadar gelen b..o...kokusunu netcez ya dugun salonlari davul seslerj b..o..kokusu ohh mis bu mahalleyi kapatalim en iyisi diğerlerine care bulamiyozz sayin yetkililer ...

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Yorumcu
30 Ağustos 2016 Salı 15:07

Enver kardes tebrik ederim ****et net ve yalin anlatmissin. Isparta halki neyin ne oldugunu biliyor ve onun icin Ziya beyi seciyor.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

işe yarıyormu

gökkubbe
30 Ağustos 2016 Salı 14:54

ıspartamıza büyük hizmetleri olacak fuar şehri yapacak olan gökkubbemiz açıldığı günden bu yana yoğun bir şekilde yatıyor. ıspartaya hizmet olması gereken paralar çarçur ediliyor bedava olmasa ziyaretcinin kapısından girmeyeceği halı kilim müzesi gibi

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyiki arsivler var...

Hakan demirtaş
30 Ağustos 2016 Salı 14:52

siz bu adama ne zaman hain dediniz?26 aralikta feto okulunu destek ziyaretine giden gunaydindi.biz ihaneti gorup 17 aralikta biraktik oysa siz 15 temmuza kadar eleleydiniz.Türkçe Olimpiyatları’nda en buyuk yardimi yapan senin baskanindi enver bey.unutmaki gunaydin hakkettigi icin degil ak parti siyasi nedenlerden dolayi iyi aday cikartmadigindan seciliyor.http://www.haberakdeniz.com.tr/isparta/17-25-aralik-surecinin-en-buyuk-provakatoruydu-2684h.html

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

YÜKLÜYORSUN

DEMİR
30 Ağustos 2016 Salı 11:56

SAYIN BAŞKAN ÖZKANLAR KAVŞAĞINDAKİ YAPTIĞIN SAAT KULESİ İÇİN ALTI BOŞ OLAN BİR YERE TONLARCA DEMİR YÜKLÜYORSUN. MESLEĞİM İNŞAAT DEĞİL AMA BEN BİLE TEHLİKENİN FARKINDAYIM. O BETONA SÜREKLİ BASKI YAPIYORSUN ŞUAN. BEN ÖZKANLARDAN GEÇMEYE KORKUYORUM VE HERKESİ UYARIYORUM GEÇMEYİN TEHLİKE SAÇIYOR ORASI...

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYAZMANA KALDIRIMLARI

AYAZMANA GERÇEĞİ
30 Ağustos 2016 Salı 10:35

AYZMANANIN KALDIRIMLARINA NEDEN EL ATMIYORSUNUZ ENVER BEY BAŞKANI BURALARDA ARABASIZ YAYA GEZDİRSENİZ YAPILMASI KARARINI VERİR NE DE OLSA YÜKSEK MİMAR ŞÖYLE Bİ DÜŞÜNCENİZDE OLABİLİR ONDA SAYGIMIZ VAR NE DE OLSA HALIKENT AYZMANA MHP Yİ BİRİNCİ PARTİ YAPIYOR NE GEREĞİ VARDA DİYEBİLİRSİNİZ MUHTARDA KENDİ HALİNDE LOKANTASINI YAPIPIP İŞLETECEK MAHLLEYLE NE ALAKSI OLSUN YEŞİL ALANLARA MASA ATSIN MÜŞTERİ GELSİN MAHALLE UMRUMDAMI DESİN KENDİNCE ,ENVER BEY HALIKENTTEKİ YÜRÜYÜŞ YOLUNA HALI OLMAZ MI ZOR MU

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayazmana halıkent yolu

32
30 Ağustos 2016 Salı 10:25

ENVER BEY BİRAZ GERÇEKÇİ OLUN NELERDEN BAHSEDİYORSUNUZ ŞU AYAZMANA YOLUNDAN AYAZMANA MESİRELİK ALANINA YÜRÜYEREK GİTTİNİZ Mİ HİÇ O KALDIRIMLARDAN, YAYA YOLUNU KULLANAN VATANDAŞLARI OLİMPİYATLARA GİTSELER ENGELLİ KOŞULARINDA DERECE YAPABİLİRLER ,TABİ ENVER BEY SİZLER ARABAYLA GİTTİĞİNİZ İÇİN KALDIRIMLAR UMRUNUZDA OLMAZ ,İLGİNİZİ ÇEKECEKSE HALIKENT İÖO YANINDAKİ PARKTA YÜRÜYÜŞ YOLUNA BİR BAKMANIZ TOZ,TAŞ ,GÖKÇAYDAKİ GİBİ KAUÇÇUK YAPILMASI ZOR MU YUSUF RESİ BURALARDA Bİ GEZDİRSENİZ ARABASIZ AMA ..

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Davraz mh. ki pis kokular

Abdullah
30 Ağustos 2016 Salı 10:13

Sayın başkanımDavraz mahallesindeki sakinler olarak mahalleyi saran pis kokulardan bizleri kurtarmanızı istiyoruz.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

soyer

MUSTAFA
30 Ağustos 2016 Salı 10:05

bu mimarsinan caddesinde şuan olan araçlar darbe günü şehir dışında görevde falanmıydı ne var yok kapatmış yolları bu günde o gün nerdeydi acabaa

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kokuyu halledin kokuyu

32
30 Ağustos 2016 Salı 09:47

Adam kokuyor diye yorum yazmış bu yorumu begenmeyen tipler dahi var....Yanlış bir şeymi söylemiş kokuyor memleket gül kokması lazımken B....K kokuyor ne yapacagım ben senin taşını heykelini......

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

güzel

mehmet boyacı
30 Ağustos 2016 Salı 09:30

sayın ısparta lı hemşerılerım yaşanan iller arasındayız günden güne güzelleşiyor daha ne bekliyoruz huzurlu şeher başkana teşekkür

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

gulmek:)

sahtekarlar
30 Ağustos 2016 Salı 09:19

bu haber için olumlu yorumları yapanlar kesin belediyede kadrolu işçi olarak alınmışlar bu kadar aynı kalıp tan aynı agızdan yusuf ziya yı övmeyin gerçkten merak ediyorum parada alıyomusunuz bu şakşakçılığa :)))))

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dinimiz

Hoca
30 Ağustos 2016 Salı 09:04

Allah aşkına dinimizde heykel var mı? Hz. İbrahim heykelleri kırmadı mı. Peygamer efendimiz mekkenin fethinde kabedeki heykelleri kırmadı mı. Örf ve dinimize göre davr****ım.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş laf

atma
30 Ağustos 2016 Salı 07:34

daha sav tarafından deri organizeden gelen kokuyu halledemedi.ayazmana halıkent vatan mahallesi konudan balkondo oturamıyor vatantaş.hdp bunlardan iyi yönetir ıspartayı.hiç olmazsa bir şey yapmaz.yatarlar.yazıklar olsun.arabalar kaldırımda esnaf kaldırımda

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

DIN KARSITLIGI; FETÖYÜ BESLEDI !!!!

vatandas
30 Ağustos 2016 Salı 04:44

ULUSAL MEDYADA TARTISMA; GAZETECI DIYOR "28 SUBAT DÖNEMINDEKI IRTICA ILE MÜCADELE KESINTIYE UGRAMASAYDI FETÖ DEVLETE YERLESEMEZDI!" DIYOR. HALBUKI O IRTICA BASÖRTÜSÜ VE DININ EMIRLERINI YASAMAYA KARSI OLDUGU ICIN; FETÖCÜLER BASLARINI ACIP, HATTA HEDEFLERINE ULASMAK ICIN HER SEYI MÜBAH GÖRMELERINDEN DOLAYI BU ÖNLENEMEZDI! HALBUKI DEVLET LIYAKATE BAKSAYDI VE ELLERIYLE YERLESTIRMEMIS OLSA VE AKP DEN ÖNCEDE MUHAFAZAKARLARA SAVAS ACILMAMIS OLSAYDI BUNLAR DEVLETE BU KADAR YERLESEMEZLERDI!

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HER MÜSLÜMAN SORUMLUDUR!

vatandas
30 Ağustos 2016 Salı 01:24

SAYIN YUSUF ZIYA GÜNAYDIN BEYEFENDICIGIM YAPTIGINIZ BÜTÜN HIZMETLERI TAKTIRLE TAKIP EDIYORUZ! LAKIN ISLAMIYET BIZIM HÜRRIYETIMIZE ULASTIRAN ; ICIMIZDEKI VE DISIMIZDAKI PUTLARI KIRAN, TAPILACAK VE ÖVÜLMEYE LAYIK OLAN TEK ALLAH OLDUGUNU ÖGRETIR! VE HER MÜSLÜMAN IBRAHIM GIBI GIZLI VEYA ASIKAR SIRK PUTLARINI YIKMAKLA GÖREVLIDIR! ZIRA BIR PEYYGAMBER DAHA GELMIYECEKTIR; BU VAZIFE PEYGAMBER VARISLERI MÜ´MINLERIN VAZIFESIDIR! ISPARTA HALKI PUTLARI TASVIP ETMEZ VE ETMIYECEKTIR!!!

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YILAN HER TARIHTE YILANDIR, MILADI OLMAZ YILANIN!

TARIHDEN DERS
30 Ağustos 2016 Salı 00:57

TUTTURMUSLAR 17-25 ARALIK! YANI KENDILERINE DOKUNANA KADAR FETÖ YILANI BIN YASASIN! KENDILERINE DOKUNUNCA VAYYY NIYE ANLAMADINIZ! BU FETÖ YILANI; UZAN AILESINE, ASKERE, CHP´YE, TV DE BASARILI SUNUCU VE PROGRAM YAPICILARINA, BUNLARIN TERÖR OLDUGUNU IDDA EDEN BILIM ADAM VE KADINLARINA, MHP´YE VE YZG KUMPAS KURARKEN BU YILANLA DOST OLACAKSINIZ; YILAN SIZI ISIRINCA VAYYYYYY NIYE ANLAMADINIZ BUNLARIN YILAN OLDUGUNU DEME HAKKINA KIMSE SAHIP DEGILDIR! BELKI 15 TEMMUZDA ANCAK ANLAMISLARDIR BAZILARIDA!!

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla