visitor analyticsvisitor analytics

BU AYIP KİMİN BAŞKAN!

BU AYIP KİMİN BAŞKAN!
12 Temmuz 2016 Salı 13:58

BU AYIP KİMİN BAŞKAN!

ŞEHRİN GÖBEĞİNDE BU GÖRÜNTÜLER ISPARTA’MA YAKIŞIYOR MU?

Gazi Kemal Mahallesi’nde bulunan yıkık, dökük ve virane evler tehlike saçıyor.

Gazi Kemal Mahallesi ve Kepeci mahallesi 6 Mart Kapalı Spor Salonu’nun hemen üst tarafından bulunan virane evler tehlike saçıyor. Hiçbir ailenin yaşamadığı o evlerin duvarları yıkılmış bir vaziyette duruyor. Daha önce yangın meydana geldiği bir evde ailenin taşınmasının ardından ev için hiçbir çalışmaya yapılmadı. Evlerin bacaları yıkıldı yıkılacak vaziyette duruyor. Vatandaş ise belediyenin ilgilenmemesinden dolayı şikayetçi durumda. Halk evlerin günden güne tehlikeli olmaya başladığını yol üzerinde bulunan evlerin yanından geçerken yıkılma tehlikesi ile karşı karşıya kalındığını belirtiyorlar.

Yan tarafından ailelerin de oturduğu evler bulunuyor. Olası bir yıkılma da bu evlerin bir başka eve zarar verebileceğinden endişe ediliyor. Hem de görüntü kirliliği açısından oldukça kötü bir vaziyette bulunan atıl evlere belediyenin ise bir önlem alması bekleniyor. 






Uyuyan belediye

Ali Bilir
14 Temmuz 2016 Perşembe 06:43

Uyuyan ve uyanamayan bir belediye ile karşı karşıyayız. Gelişmeleri endişe ile izlemekteyiz.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rantı yokki

Başkanın
14 Temmuz 2016 Perşembe 01:31

Başkana ve kızına rant çıkmayacak yere kazma bile vurmaz. Çünürden rantı kaptılar deregümüdende rant alana kadar 0.30 emsalde direndi, şimdi sıra yenice Mezarlığının yanı kendisi ve yandaşları arsa topluyor oradan eli kulağında imara açacak yakında onun umurundamı! İstanbul yolundan şehre girerken Eski Sanayinin görüntüsü bile Ispartalı olarak utandırıyor beni. birde yüksek mimar ya olmasaydı napardık biz :)

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayıp

ibrahim
13 Temmuz 2016 Çarşamba 13:22

Özel mülkiyetin belediye ile ne alakası var. O evleri ancak mirasçıların izniyle yıkabilirsiniz. Tarihi değeri olanları sahipleri bile yıkamıyor restore edebilir.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖZEL MÜLK!

VELI
13 Temmuz 2016 Çarşamba 11:07

ÖZELMÜLK ! SAHIBINE ULASILIP GEREKENLER YAPILMALI!

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

evler

ısparta
13 Temmuz 2016 Çarşamba 10:19

Aynı şekilde yeni Bahçesehir koleji karşısındada var defaatle dilekçe yazmamıza rağmen işlem yapılamadı.Çünkü ANITLAR YÜKSEK KURULU Antalya dan ahkam kestiği için yıkılmış insanlar ölmüş umurlarında değil Avrupa göz hastanesinin önündeki yol 10 aydır gene Anıtlar yüksek kurulu engellemesi neticesi yapılamıyor toprak kaldı Yani sadece belediyeyi suçlamakla olmuyor.Belediyenin eli kolu bağlı kalıyor Bu haberi ANITLAR YÜKSEK KURULU adınada yaparsanız seviniriz....

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAY ISPARTAM VAYY

VAY ISPARTAM VAYY
13 Temmuz 2016 Çarşamba 08:24

KİM NE DERSE DESİN BU BELEDİYE ISPARTAYI 30 YIL GERİYE GÖTÜRDÜ..

8 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

O BENİ BİLİR

O BENİ BİLİR
13 Temmuz 2016 Çarşamba 02:03

RANT ZAMANI GELMEMİŞTİR. YOKSA YOLARLARDI. HERKES ŞUNU MERAK EDİYOR. MAAİLE BUNLAR NE KONUŞUR? ZİRA İNSAN OLAN, EVLADINA ÇALMA TAKTĞİ VEREMEZ

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İmam hasan sok

Gazi kemal mah
12 Temmuz 2016 Salı 21:52

O fotografların çoğu ıısparta imam hasan sokaktadır gecen gece ev büyük bir gürültüyle yıkıldı yanında bulanan ev ise içinde yaşayanlar olan evin üstüne doğru geliyor yazılan yazıların hiçbiri boşa degil bir an önce gereginin yapılması lazım.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

32

32
12 Temmuz 2016 Salı 19:47

Birisinin basina allah gostermesin bişey gelmeden olmaz yikim isleri illaki birine bisey olucak ayrica iskender mahallesindese ayni sekilde evler var allah rizasi icin yikin birinin basina bisey gelmeden cunku iclerine kim giriyor kim cikiyor belli degil herkesin colugu cocugu var onunden gecmeye korkuyoruz ustumuze bisey dusecek diye bunu ihbar sayin sikayet sayin neye sayarsaniz artik ama bir cozum bulunsun simdiden tesekkurler

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok guzel olduuuu, afferımm sızeeee!!!

Ohhhh
12 Temmuz 2016 Salı 19:45

Evet, yıkın ki muteahhıtler meclısınde ağzından sular akarak bekleyen bırtakım kişiler, hemen ****ara beton yığını iğrenç otesı ve gram estetuk içermeyen ucubelerı yapsın! Ceplerını doldurup, kırmızı koltuklarna gerı dönsunler! Gıdın bıt avrupa gorun, yıkmanın değil sanatsal ve yuz yıllık yapıların ne kadar guzel gorundugune bır bakın! Ama nerde sızde o göz?

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla