visitor analyticsvisitor analytics

BÖLGENİN EN BÜYÜK HAYVAN BARINAĞI ISPARTA’YA YAPILIYOR

BÖLGENİN EN BÜYÜK HAYVAN BARINAĞI ISPARTA’YA YAPILIYOR
18 Eylül 2016 Pazar 02:04

BÖLGENİN EN BÜYÜK HAYVAN BARINAĞI ISPARTA’YA YAPILIYOR

Akdeniz Bölgesi’nin en büyüğü konumunda olacak olan hayvan hastanesi ve barınağının Isparta’ya yapıldığını dile getiren Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “Isparta ve Akdeniz Bölgesi’ne hayırlı olsun” dedi.

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, 49 dönümlük arazi üzerine bölgenin en büyük hayvan hastanesi ve barınağını inşa ettiklerini açıkladı.

Antalya, Isparta ve Burdur’un yanı sıra çevre illere de hitap edecek tarzda, donanımlı ve geniş bir barınak ve hayvan hastanesi inşa ettiklerini dile getiren Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın,hayvanlara değer verdiklerini ifade ederek, belediye araç filosuna 2 adet sokak hayvanı toplama aracını da dahil ettiklerini söyledi.

“Sokak hayvanlarına değer veriyoruz” diyen Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “Sokak hayvanlarının barınma ve bakım hizmetini sağlayacak açık ve kapalı alanlardan oluşan, modern ve güvenlikli bir sistemle Isparta’ya kazandıracağız. Bölgenin en büyüğü olacak olan barınak, Isparta ve Akdeniz Bölgesi’ne hayırlı olsun” şeklinde konuştu. 

Isparta’da yapımına başlanan barınağın en kısa sürede tamamlanması hedefleniyor.

SEN BENİ BİLİRSİN

SEN BENİ BİLİRSİN
19 Eylül 2016 Pazartesi 00:50

DİĞER İLLER NE İLE ÖVÜNÜYOR SEN NE İLE HABER YAPTIRIYORSUN. KOMİK ADAM .

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

laf olsun diye yorum yapma arkadaş

NESRİN-UFUK-ZELİŞ-HACER
18 Eylül 2016 Pazar 20:54

mahallemizde köpekler dolaşıyor belediye bakmıyorrr bu tarz şiakeytlerin önune gecmek için yapılıyor bu hizmet..eleştiriyor mantığıyla değil iyi olan şeye iyi kötu olan şeye kotu yorum yaphayvanların BARINMA VE YEMEK İHTİYACLARI VARDIR BUNUN NERESİ YANLIŞTIR..ALLAH AŞKINA HELALOLSUN BAŞKANIM YOLUN ACIK OLSUN

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

millet kolay para kazanma derdinde hizmet olmuş sadece insanlara hizmet yapılmaz bu dunyada hayvanlarda vardır

helal olsun başkanm
18 Eylül 2016 Pazar 13:06

hayvanları barınma yemek hakkıHayvanlara kötü davranmanın insanı cehenneme ****üreceğini bildiren Hz. Peygamber (s.a.v.): 'bir kadın, bağlayıp yemek vermediği ve yer haşerelerinin yemesi için serbest bırakmadığı kedi yüzünden cehenneme girdi' buyurmuştur. İslam dini, insana işkence yapmayı yasakladığı gibi hayvanlara da eziyet etmeyi ve işkence yapmayı yasaklamıştır. Sevgili Peygamberimiz, 'Cenab-ı Hakkın haksız olarak bir serçeyi öldürenden kıyamet gününde hesap soracağını' bildir

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Thx:)

Nıhayet
18 Eylül 2016 Pazar 12:17

Hayvandan bıle rahatsız olan ne çok ınsan varmış yaa! Adam ne yapsa batıyor bırılerıne arkadaş! Sonra bıyerımızden sokak köprği ısırdı dıye ağlamayın!

7 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok lazımdı

Furkan
18 Eylül 2016 Pazar 11:30

Halıkent-Ayazmana-Vatan-Davraz Mahalleleri Sav tarafından gelen k****izasyon kokusundan yaşanmaz hale gelmişken çok lazımdı. Ünvanını söylemeyeni dinlemeden fırçalayan başkan. YÜKSEK MİMAR yusuf ziya günaydın. 15 temmuz öncesi Savda Feto destekli Belediye başkanı olsa çoktan sorunu çözerdin Feto seviciydin şimdi atıp tutuyosun şöyle kovdum böyle kovdum diye.

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNSANA SAYGI

ALİ YILMAZ
18 Eylül 2016 Pazar 10:15

SAYIN BAŞKANIM,HAYVANLARA DUYDUĞUNUZ SAYGIYI BİRAZ DA İNSANLARA DUYSANIZ.BİNLER OLARAK TABAKHANENİN KOKUSUNDAN BIKTIK VE SİZDEN BU KONUDA ATILMIŞ ADIMLAR GÖREMİYORUZ.AYRICA PARK ANLAYIŞININ DA DEĞİŞMESİ LAZIM.YA HİÇ PARK GÖRMEDİNİZ YA DA İNSAN DEĞİL DE PARKTAN PARA KAZANAN KİŞİLERE SAYGINIZ VAR.İSTANBUL MİMAROBA'YA GİTTİĞİMDE PARKTA GÖZÜM GÖNLÜM AÇILIYOR.HER YER YEŞİL VE SES KİRLİLİĞİ YOK.HER PARKTA ÇAY BAHÇESİ OLMAK ZORUNDA MI?ÇAY BAHÇESİ OLSA BİLE MÜZİK YAYINI OLMAK ZORUNDA MI?

17 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok iyi

Abbas
18 Eylül 2016 Pazar 07:37

Tum Antalya Burdur Tum Ilcelerın Basıbos hayvanları sehrımızde toplanacak Hepsıne bakarız.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla