visitor analyticsvisitor analytics

BİZ FETÖ'CÜLERİ YENDİK

BİZ FETÖ'CÜLERİ YENDİK
20 Ağustos 2016 Cumartesi 14:29

Günaydın’dan çarpıcı açıklamalar

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, bugün basın mensuplarıyla Etnografya Halı ve Kilim Müzesinde bir araya geldi.

Başkan Günaydın’ın gündeminde ise başarısızlıkla sonuçlanan 15 Temmuz darbe girişimini gerçekleştiren Fetullahçı Terör Örgütü vardı.

FETÖ’nün okulları maske olarak kullandığına dikkat çeken Başkan Günaydın, “Devletin üst makamının ‘kandırıldım’ dediği gibi vatandaş da kandırıldı” diye konuştu.

Süleyman Demirel Üniversitesi’nin FETÖ ocağı olduğunu kaydeden Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “Bir Ispartalı olarak utanıyorum, hicap duyuyorum ve üzülüyorum” açıklamasında bulundu.

Isparta Belediyesine yapılan operasyondan çalışmaları artırdıklarını vurgulayan Günaydın, “Bize operasyon yapanları yendik. Onlar nerede hapishanede. Ben buradayım ve yendim diye bayrağı önünüze dikiyorum” dedi.

Günaydın açıklamasının devamında 29 Ağustos’ta Atatürk Stadyumunda gerçekleştirilecek olan Zafer Bayramı etkinliklerine tüm Ispartalıları davet etti. 



yorum

objektif
15 Eylül 2016 Perşembe 18:08

Karış karış Isparta peşkeş çekiliyorken nerede yaşıyordunuz doğru oturun doğruları konuşun şimdiye kadar en dürüst başkan Yusuf Ziya Günaydın herkes bunu kabul etmeli. Yaptığı projeleri eleştirin bişey demiyorum ama adam gibi adam bence

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıraasende

gunes
22 Ağustos 2016 Pazartesi 08:43

cokkonusuyorsunsendeonlardansıngalıba

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ay battı gün doğdu mavalı ??

mhp
21 Ağustos 2016 Pazar 21:25

merak etme biz mhp,lilleride kandırdın oyları yaladın. bi dünya mahkemelik oldun, su yüzüne çıkma., ıspartanın imarından neleri yaladığını cümle alem biliyor bari partinin adını kullanma...........

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

komik
21 Ağustos 2016 Pazar 18:45

Baş paralel sensin başkan!

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Resim

Nursuz
21 Ağustos 2016 Pazar 18:01

Nurdan nasibini alamamış kişi...Sen resmini bir koyda önxe senini yüzünü vede gözlerini görsek diyorum .Bakar körler siniz bakar kör

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gülmüş

Gül rumuzlı
21 Ağustos 2016 Pazar 15:36

Gül rumuzlu kendini bilmez şapşal gülünecek ne var.Aman dikkat et altına kaçırma.Başkanıma miye laf attığını mı sanıyorsun.Esas gülünecek olan sa sensin

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi be

Gul
21 Ağustos 2016 Pazar 13:08

Çok komik ama çooookkkkkkk komik ne gůldüm

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ifade

Nur
21 Ağustos 2016 Pazar 12:12

Birini tanımak istiyorsan yuzu ve gozlerine dikkatle bak ne goruyoruz

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kimse dokunamaz

Arif hoca
21 Ağustos 2016 Pazar 12:08

Başkanın Arkasında medyum Arif hoca oldukdan sonra kimse dokunamaz.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

büyüksün başkanım

abdullah
20 Ağustos 2016 Cumartesi 22:42

sayın başkanım çünür yeni şehire asfalt bekliyoruz. tozdan nefes alamıyoruz

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Komik

Efe
20 Ağustos 2016 Cumartesi 20:49

Çok komik.

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİ TUTUKLATMAYAN KİM

SENİY TUUTUKLATMAYAN KİM
20 Ağustos 2016 Cumartesi 18:41

SENİ TUTUKLATMAYAN ZAMANIN EMN MD DEĞÜLMİ. O DA FETÖDEN İÇERŞDE DEĞİLMİ BIRAK BU İŞLERİ. ALLAH TERÖRİSTİNDE, HAŞNİNDE, DEVLETİN MALIN ÜZERİNDEN KOMİSYON ALANINDA, HIRSIZINDA, EĞER BİR KURUŞ HAKSIZ KAZANÇ ELDE ETMİŞSE O KAZANCI ELDE EDENİNDE, BU DÜNYADA IZDIRABINI MUHAKKAK GÖSTERİRYOR

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Banu Avar: İKİNCİ PERDE!

vatandas
20 Ağustos 2016 Cumartesi 18:34

www.ilk-kursun.com/haber/267450/banu-avar/

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖ HACLI ORDUSU !

vatandas
20 Ağustos 2016 Cumartesi 17:07

https://www.youtube.com/watch?v=5oR2lTI8gHw

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim

Yalvacli
20 Ağustos 2016 Cumartesi 15:43

Yukarıdakiler kandırılmış olabilir ama halk olamaz.olmaması gerekir.soz hakkı bile verilmeden isparta kapalı cezaevini boylar.nerde adalet.nerde hukuk..bu halk cokkk zeki.Yukarıdakiler gibimi.kandırılmış olmamali.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Beyin ile ağız arasında bir bağlantı olmalı

Yalcın K.
20 Ağustos 2016 Cumartesi 15:41

Sayın belediye başkanını saygılı konuşmaya davet ediyorum. Mensubu bulunduğum SDÜ hiçbir zaman fetocuların ocağı olmadı. Bugünlerde açığa alınan fetoculari da biz degil siz ıspartalı siyasetciler eş, dost, bizim oğlan diye üniversiteye aldırdınız. Oturup yediğiniz hurmaları bir hatırlayın. 23 yıldır gençliğimi verdiğim üniversiteme b... Atmayın.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fırıldak

Furkan
20 Ağustos 2016 Cumartesi 15:40

17-25 sonrası Ak Partililerin Cephe almasıyla açılışlarına temel atma törenlerine onlardan gelecek oy için sen üşüşmedin mi? Özel Kaleminin onlarla bağlantısı yok mu? Özellikle sohbetleri senin adına takip edenler yokmuydu..Rüzgar nereden eserse dönüyorsun yakında senin de foyanı çıkaracak bir tanık vs ortaya çıkar sonra ağlamak yok.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

bırrrrt. kim sen mi? pöh! pöh!

haa heee heehe hheeehhee
20 Ağustos 2016 Cumartesi 14:35

Temmuz 2015’ten bu yana 483 vatan evladı şehit düştü. Bu 7 gün önceki bilgiydi, aradan geçen 7 günde biz yine her gün şehit verdik yani şimdi 500 şehidi çoktan aştık….

1 Beğendim
7 Beğenmedim