visitor analyticsvisitor analytics

BİSİKLET YOLU KULLANILMAYA BAŞLANDI

BİSİKLET YOLU KULLANILMAYA BAŞLANDI
16 Kasım 2016 Çarşamba 17:58

BİSİKLET YOLU KULLANILMAYA BAŞLANDI

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın ve ekibinin uzun süredir planladığı Bisiklet Yollarının ilk etabı Mimar Sinan Caddesinden başlatıldı. Mimar Sinan Caddesinin belediye önünden başlayan ve Kaymakkapı Meydanına kadar süren yol boyunca gidiş-geliş olarak çift şeritli bisiklet yolu tamamlandı.

Bisiklet ve motosiklet kullanıcıları ise yolu kullanmaya başladı.

Uygulamanın çok güzel olduğunu anlatan bisiklet ve motosiklet sürücüleri, çalışmayı yapan belediyeye teşekkür ettiler.

Artık bisiklet ve motosiklet kazalarının da bu sayede önüne geçebileceğini belirten sürücüler, Avrupa şehirlerinde ve büyükşehirlerde olduğu gibi kent merkezinde bu tür uygulamaların giderek artmasını istediler. Bisiklet yolunu kullanan sürücüler güvenli bir şekilde Mimar Sinan caddesi boyunca ulaşımını sağlayabiliyorlar. 

Yanlış

mert
17 Kasım 2016 Perşembe 21:51

Yapılan Yanlışlar:1) 3 şeritli yol 2 şerite düştü, 2. şeritte servisler için indi bindi veya cenaze için park yeri, geriye Ispartanın ana yolu 1 şerit kalıyor.2) Bisiklet yolu diye yapılan yol 350 metre ve başka bisiklet yolu ile bağlantısı yok, bisikleti sırtımızda getirip bu yoldamı bineceğiz? Bu proje 5-6 şeritli yolda uygulanabilir. Gereksiz yapılan işlerin parası bizlerden çıkıyor.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeşil bisiklet yolu

güvenlik
17 Kasım 2016 Perşembe 16:59

sayın başkan yeşil yolun üniversiten başlatılmasını istiyoruz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mk

Vatandaş
17 Kasım 2016 Perşembe 15:13

Yahu yapılan bisiklet yolu 800 m bile yok , gidin insanların hayatını kolaylaştırın oraya yapılan masraf ile belki 10 garibana kömür 1 kavşağa ışıklandırma yapılırdır milletin parlarını boşa harcamayınn

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversite yolu

Hüseyin A.
17 Kasım 2016 Perşembe 14:01

Üniversite yoluna da yapılmasını umarım. Üniversiteye bisiklet ile gidip-gelen çok sayıda öğrenci ve çalışan var.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİSİKLET YOLU

KÖYLÜ
17 Kasım 2016 Perşembe 14:01

Kent merkezinde başlayan bisiklet yolu doğru bir başlangıç olup devamının getirilmesini istiyoruz.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

mehmet boyacı
17 Kasım 2016 Perşembe 13:17

SAYIN BAŞKANIM HERYERDE VAR COK GÜZEL SAYIN DAVRAZ MH ŞEHIR BÜYÜYOR SIZLER HALA NEYIN PEŞİNDESIN MODERIN ŞEHIRLEŞİYOR ORSLARI KENTSEL DONUŞUM OLSU DIYE URAŞİN HASTANELER TOPU BINALARI HALA CIK YOKARDAN BAKIN VATANDAŞ SAGLIGI YONUNDE BİSİKLET FAYDALI SAYGILAR

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yanlış

mert
17 Kasım 2016 Perşembe 11:43

Yapılan Yanlışlar:1) 3 şeritli yol 2 şerite düştü, 2. şeritte servisler için indi bindi veya cenaze için park yeri, geriye Ispartanın ana yolu 1 şerit kalıyor.2) Bisiklet yolu diye yapılan yol 350 metre ve başka bisiklet yolu ile bağlantısı yok, bisikleti sırtımızda getirip bu yoldamı bineceğiz? Bu proje 5-6 şeritli yolda uygulanabilir. Gereksiz yapılan işlerin parası bizlerden çıkıyor.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Davrazlı

Elit Park Sitesi
17 Kasım 2016 Perşembe 10:30

İlahi size Isparta halkı,, bizim yağmurda yürüyecek yolumuz yok,, arabalarımızda ön düzen kalmadı.. siz bisiklet yolunu beğenmiyorsunuz valla ayıp size :)

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi len

yusuf
17 Kasım 2016 Perşembe 09:22

Bırak bu yalanları ziyaaa yemezler

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TRÜBÜN VE SABUN

SPARTAKÜS
17 Kasım 2016 Perşembe 09:21

TRÜBİNE OYNAMAK BUNA DENİR . BU KADARDA MİLLETTİ SAF YERİNE KOYMAK OLMAZKİ BİRADER. EE BUNU BAŞIMIZA BELA EDEN AK PARTİLİLER GELECEK SEÇİMEDE BELA EDECEK GİBİ GÖRÜNÜYORLAR. NE DERSİN SUYA SABUNA DOKANMIYAN ZABUN VE RÜFEKALARI.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Başkanım...!!!

muro
17 Kasım 2016 Perşembe 08:27

Birazda Cezaevi bölgesinde oturan mahalle sakinlerini düşünüpte o cezaevinin önüne asfalt yaptırtsanız. Hem ziyaretçiler hemde biz mahalle sakinleri o köstebek yuvası yolarda köşe kapmaca oynamaktan bıktık...

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ORTA DOĞUNUN EN BÜYÜĞÜ

ESNAF
17 Kasım 2016 Perşembe 08:17

BRAVO BAŞKAN ORTADOĞUNUN EN UZUN PARKURLU BİSİKLET YOLU AÇILIŞA DÜNYA LİDERLERİ KATILACAKMIŞ!

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Modern

sütçülerli
17 Kasım 2016 Perşembe 07:31

Belediyenin yaptığı işleri takdir ediyorum. Isparta ya her geldiğimde yapılan güzel şeyler gözüme çarpıyor. Bisiklet yolları modern şehirlerde olur. Beraberinde gelen bazı sıkıntılar aşılır. Farklı illeri gezerseniz Isparta'nın farkını daha iyi anlarsınız. Şehir merkezinde hendek gibi çukurları olan büyük şehirler de var bu ülkede.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

EL İNSAF DERİM

BİSİKLETÇİ BABA
17 Kasım 2016 Perşembe 06:11

BAKIN YIKICI YORUM YAPANLAR ÖNCELİKLE DEVAMI ÇİZİLECEK.KAYMAKKAPI-CUMHURİYET-113 CADDE DEVAM EDECEK VE OTOGAR TARAFI BAĞLANACAK.ALLAH AŞKINA HAVALARIN DURUMUNA BAKIN BOYAYA MÜSAİTSE ZATEN YAPILACAK.LÜTFEN YAPICI OLALIM.YIKICILIK-FEVRİLİK BİZ İNSANLARA YAKIŞMAZ.1 TL VERMEMEK İÇİN İNSANIMIZ OTOPARKA GİRMİYOR VATANDAŞDA YORUM YAPTIĞINI ZANNEDİYOR.ARKADAŞLAR DEVAMI ÇİZİLECEK AMA SABREDELİM.BAKIN GÖRÜN YAPTIĞINIZ YORUMLARDAN DOLAYI PİŞMAN OLMAYINNNNN.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bisiklet yolu acaba park yerimi? kaldırımmı?

Isparta
17 Kasım 2016 Perşembe 04:24

Geçende Mimar Sinan caddesinden geçerken gördüm. Bisiklet yolunda bisiklet haricinde herşey vardı. Kaldırımdaki yayalardan fazla kişi bisiket yolunda vardı, bisiklet yoluna arabalar park etmiş. Abi bizim milletimiz işte. O zaman denetimde olacak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doganay
16 Kasım 2016 Çarşamba 22:30

Gördüğüm en komik bisiklet yolu budur her halde. .Mavi boyalı yol bitince insanlar bisikletini omuzayıp öylemi devam edecek? göstermelik olduğu hiçte belli olmuyor...Bu kadar basitleşmeyelim nolur. ..

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir vatandaş
16 Kasım 2016 Çarşamba 21:52

Yollar ototoban gibi ya bi bisiklet yolu ek**** doğru millete doğru düzgün bi kaldırım yok arabalara doğru düzgün park yeri yok bisiklet yolu tam da bu doğrultuda ihtiyaçtı demi

5 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Selim
16 Kasım 2016 Çarşamba 21:14

Arkadaş 200 metre bisiklet yolu mu olur? Saka mısınız. Oraya kadar elinde mi getirecek bisikleti adamlar? Neden bisiklet yolunun üzerine polis neden park ediyor?

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

M.ornek
16 Kasım 2016 Çarşamba 20:28

Sayın baskan bisiklet yolunu merkeze değil gökay ayamama hizirbey gibi dışarı yapılsaydı insanlar daha sakin ve rahat bin erdi merkezde bisiklete binen kimi gördünüz bisikleti oraya arabayla mi getirecek.

7 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

metin
16 Kasım 2016 Çarşamba 19:14

Tesekkurler çok güzel olmuş ama yeterli değil.

15 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yasin
16 Kasım 2016 Çarşamba 19:02

Allah razı olsun Ziya. Bisiklet yolu da olmasaydı halimiz harap olurdu. Dünyada bir ilki yaptın ve kısacık bisiklet yolu yaptın. Gerçekten tebrik ederiz.

10 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla