visitor analyticsvisitor analytics

BİRİ BAŞKAN GÜNAYDINI DURDURSUN!!!

BİRİ BAŞKAN GÜNAYDINI DURDURSUN!!!
03 Haziran 2014 Salı 19:24

Belediye Meclisinde yaşananlar bunlarla sınırlı değildi. AK Parti Belediye Meclis Üyesi Havva Saraç, sokak hayvanlarının Ispartalıları tedirgin ettiğini belirterek, bu konuda belediyeden çözüm istedi.

BAŞKAN GÜNAYDIN İSE 'DÜNYADA BELKİ VARMI ARAŞTIRIN, KÖPEK SOSYOLOĞU İLE KÖPEKLERİ EĞİTECEĞİZ' DEDİ. AYRICA BAŞIBOŞ KÖPEKLERİ BALİCİ ÇOCUKLARA BENZETMESİ İSE HİÇ ŞIK OLMADI.

BİZ ARAŞTIRDIK GERÇEKTEN DÜNYADA KÖPEK SOSYOLOĞU YOK. BÖYLE BİR MESLEKTE YOK. BAŞKAN GÜNAYDININ İŞTE O ŞAŞIRTICI AÇIKLAMALARI TIKLAYIN VE İZLEYİN....

esnaf
07 Haziran 2014 Cumartesi 05:17

başkan uzaya çıksa size gene yaranamaz sizler en kötüsüne layiksiniz bu başkan değil

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mevlüt doğan
05 Haziran 2014 Perşembe 09:58

köpek veteriner sosyolog nedemek anlamadım bilen varsa lütfen yorum bölümüne yazsın öğrenelim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

paytar
04 Haziran 2014 Çarşamba 01:25

Allah akıl fikir versin bu adama. akıl melekelerini galiba iyice kaybetmiş.biri bir an önce bu adama bir dur desin. teşkilat diyemiyorsa damat bari bunu desin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
03 Haziran 2014 Salı 14:25

yusuf ziya günaydın başkanımızı tebrik ediyoruz, günaydın başkan ıspartanın kazanımıdır. Zeynep konur günaydın, mehmet ateşgül, aziz şencan, hasan balaman bu güzel şehrin değerleridir, kıymetlerini bilelim, bu kıymetler kolay yetişmiyor....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartans
03 Haziran 2014 Salı 09:01

Bence sayın başkanı uzaya gönderelim orada dünyada olmayan şeyleri araştırsın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

high mimar
03 Haziran 2014 Salı 09:00

ben yerin altına 8 katlı hayvan barınağı yapar diye düşünürken yanlış düşünmemişim demekki :))

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla