visitor analyticsvisitor analytics

BELEDİYE SABAHA KADAR ÇALIŞACAK!

BELEDİYE SABAHA KADAR ÇALIŞACAK!
08 Ocak 2017 Pazar 15:23

BELEDİYE SABAHA KADAR ÇALIŞACAK!

Isparta Belediyesi bugün saat 02.00’da başlayan kar yağışıyla birlikte karla mücadele çalışmalarına devam ediyor. Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, şu an itibariyle şehirde herhangi bir olumsuz durumun yaşanmadığını ve başta ana arterler olmak üzere tüm yolların trafiğe açık olduğunu söyledi.

Isparta Belediyesi kar yağışı ile birlikte daha önceden hazırladığı Acil Eylem Planı çerçevesinde karla mücadele çalışmalarını aralıksız devam ettiriyor. Belediyeye ait iş makineleri ve personelle birlikte karla mücadelede etkin çalışmalar gerçekleştirilirken, Başkan Günaydın yapılan çalışmalarla ilgili bilgiler verdi.

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın,gece saatlerinde başlayan kar yağışıyla birlikte özellikle caddelerde solüsyon çalışması yapıldığını kaydetti. Çalışmaların devam ettiğini ve ana yolların hiçbirisinde her hangi bir olumsuzluğun yaşanmadığını ve trafiğe açık tutulduğunu belirten Başkan Günaydın, ana yolların ardından ikinci büyük yollarında açık tutulduğunu aktardı. Isparta’da 3.kez yoğun bir kar yağışının bulunduğunu dile getiren Günaydın, “Yollarımızda tuzlamadan ziyade daha çok solüsyon kullandık. Don olayına karşılıkta hazırlıklıyız. Kullandığımız solüsyon 48 saate kadar etkili. Gece 02.00’den bu yana belediyemizin tüm işmakineleri ve personeliyle çalışıldı ve çalışmalar devam ediyor. Yaya ekiplerimizde başta şehir merkezindeki kaldırımlarımız olmak üzere yaya yollarında çalışmalarını sürdürüyor. Kaldırımlarımızda da tuzlama çalışması gerçekleştiriyoruz. Bugün Pazar günü olması dolayısıyla trafiğin yoğun olmaması işlerimizi hızlandırdı. Pazartesi günü güzel bir günle karı geride bırakmış olacağız” dedi.

Isparta'da Pazartesi günü okullar tatil mi?

Isparta'da kar yağışı etkili olmaya devam ediyor. Kar kalınlığının 100 santimetreyi geçtiği yetkililer tarafından açıklandı. Peki 9 Ocak'ta okullar tatil mi? Bu sorunun yanıtı henüz resmi olarak açıklanmış değil. Ancak Isparta Valiliği kar yağışının ulaşımda yaşanabilecek sorunlara karşı okulları tatil edebilir. Pazartesi günü için henüz kar tatili açıklaması yapılmadı.

Rafi
09 Ocak 2017 Pazartesi 19:28

Yarın okullar tatil olacak mı?

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

cok bilmişler
09 Ocak 2017 Pazartesi 09:54

daha kapısının önündeki karı iki kürekle atmaya üsenen cok bilmişler ıspartada kac sokak kac cadde oldugunu bilmeyen insanlar var bosa yorum yazıyorsunuz. belediyenin ekipman sayısı belli boyacı küpümü bu batır cıkar hemen halleledilecek bende m. türkesde oturuyorum 98 den beri emin olun kimin döneminde en iyi hizmeti aldıgımızı iyi biliriz onun icin camur atmaktan vazgeçin

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum yok

hayat
09 Ocak 2017 Pazartesi 08:55

sayın yetkililer halikent mahallesinin ara sokakları Antalya belediyesine mi ait acaba sadece ana yolları aç iş yaptık de ohh valla daha görmediğimiz bilmediğimiz nereler var acaba???

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeterli Değil

ALİ
09 Ocak 2017 Pazartesi 08:49

Evet ana arterler açık ama malesef bir çok sokağa bırak tuzu greyder dahi girmedi. Hatta sokakların bazıları rampa olduğundan araçlar çıkamıyor. Lütfen sn. Başkan buralarada el atalım.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARANIYOR...!!!!!!(Görenler lütfen haber versin)

hakan
09 Ocak 2017 Pazartesi 08:24

ALLAH aşkınıza belediyenin karla mücadele ekibini gören varsa haber versin....Tam anlamı ile rezillik.Çünüre kar yağdığından beri hiç uğradığını görmedim ve millet resmen isyanlarda.Bu belediye başkanı olacak kardeşimiz açıkça siyasileştirmiş olayı sanırım mhp çünürde kaybetmiş o yüzden uğramıyor buraya YAZIK...!Arkadaşım sayın belediye başkanı sen babanın hayrına yapmıyorsun bu işi benim paramla benim oyum ile ordasın ve kullandığın her araçta benim param var...çünüre gelde tuz at tuz

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
09 Ocak 2017 Pazartesi 06:46

bediye birde buralara el atsa.sokaklar kaldırımlar hep kar .

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
09 Ocak 2017 Pazartesi 01:15

Vali amca lutfen tatil yap attik fon oluyo kayip dusuyoruz ille kolumuzu bacagimizimi kirmamiz lazim vali amca

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kar
09 Ocak 2017 Pazartesi 00:18

Sayın Valimiz engelli kişileri de düşünün lütfen!..

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kar
09 Ocak 2017 Pazartesi 00:11

Sayın Valimiz engelli kişileri de düşünün lütfen!..

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kutup ayisi mi o ????
08 Ocak 2017 Pazar 23:46

Bizim mahallede kutup ayisi izleri var , penguende gorduk sanki ama yinede sen bilirsin garii sayin valim

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

batıkent,

batıkent
08 Ocak 2017 Pazar 21:34

sayın belediye yetkilileri, batıkent de ısparta sınırları içerisinde bilmiyorsanız önce bunu bir öğrenin, burası burdur belediyesine falan ait değil, o seçim zamanı kapı kapı dolanıp oy isteyen şakşakçılarınızdan şu an eser yok , inşallah o günlerr tekrar gelecek ve biz de kapımıza oy istemeye gelen sizleri çok güzel ağırlayacağız !!

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir öğrenci
08 Ocak 2017 Pazar 21:20

Şeyhmuz amca lütfen tatil yap okulları çok sınav oluyoruz beynimiz yanıyor bir gün olsa ne olur

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TOTOL YOK ÇOÇOKLOR

Şeyhmuz İyigeceler
08 Ocak 2017 Pazar 20:36

Maalesef çocuklar çok beklersiniz tatil falan yapamam zaten evdeyim yarın uyucamda biraz çok şey yapmayın siz bi kaç kere kayıp düşersiniz sonra beyin kanaması geçirir ölürsünüz bosverin ya her yıl oluyo böyle şeyler ben alışığım ama ben evdeyim haahahahhaahhaahhaahahahahhhahahaha

3 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muvaffak
08 Ocak 2017 Pazar 20:24

Ne tatili yaaa işiniz gücünüz kaytarmak aynı belediye gibi. Belediye de göstermelik iki yol açtı bizim mahalleye uğramadı daha. Belediye bütün yolları açtı diyen şakşakçılar ara sokaklara halkın büyük bir bölümünün yaşadığı sokaklardan bahsediyorum girsinler de halkın zekasıyla dalga geçerek dalkavukluk yapmasınlar.

11 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş

ıspartalı
08 Ocak 2017 Pazar 20:24

Tatil falan olmasın. Tatil olmasını gerektirecek bir durum yok. Herkes okuluna..

5 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

Valisini çok seven kız
08 Ocak 2017 Pazar 20:22

Ay vali bey amca dışarısı çok soğuk kaldırımlar buzlu bu sartlar altında nasil eğitim görelim ama ya

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

madur ve öğrenci
08 Ocak 2017 Pazar 20:18

Ya vali bey hani nolur tatil yapsan bize acı

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vali, Şehmus Günaydın
08 Ocak 2017 Pazar 20:13

Gençler tatil beklemeyin kar durdu hava çok soğuk değil yollarda kar küreme ve tuzlama çalışmaları devam ediyor sabaha okula gitmenize engel olacak kar kalmayacak. İyi dersler dilerim.

3 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

vali amca duy sesimizi

tatil yapın
08 Ocak 2017 Pazar 20:00

ya 100 cm nedir.50 cm üstü tatil yapcam dedin yapmadım duyun sesimizi

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mehmet tonge
08 Ocak 2017 Pazar 19:59

Vali amca sen Allah'ını seviyorsan okulları TATİL YAPPP NE OLURSUN ...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ışıkkentte kar 60 cm

birisi
08 Ocak 2017 Pazar 19:58

ışıkkentte kar 60 cm valim ben yarın okula istiklal mahlesine gidecem.9 sınıfım ve hastayım ama gidicem nolur tatil yap..

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatil isteriz istemezsek isteriz!!

Bir Ispartalı Prenses -ÖĞRENCİ-
08 Ocak 2017 Pazar 19:55

Vali amca lütfen okulları tatil yap sesimizi duy yorumlara bak . Geçen cuma hiç ders işlemedik servisimiz 15-25 dk. geç geldi kar yüzünden. 40 kişilik sınıf 6 kişiydi geri kalmamak için okula gittim. Ders işlenmedi zaten. Kar 100 cm. yi aşmış zor yürüyoruz. Buzlardan dolayı düşüyoruz falan. Eriyen karlar sel yapıyor ortalığı. VALİ AMCA OKULLARI TATİL YAP LÜTFEN!!!

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BUT NİYETİNE

Öğrencinin Teki
08 Ocak 2017 Pazar 19:54

Yarın kar ve buzlanmadan dolayı bacağımızı kırınca düdüklüde kaynatıp but niyetine yeriz yani ne var bunda alt tarafı okullar tatil olmayınca bacağımız kırıldı :(VALİ BEY DUY SESİMİZİ BURASI KASTAMONU* YA BENZEMEZ!!!*= Vali önceden Kastamonu valisiydi.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TATİL ETMEZ :(

Öğrencinin Teki
08 Ocak 2017 Pazar 19:49

30 aralık günü de aynısı oldu vali o zaman tatil etmedi o zaman etmiyorsa şimdi hiç etmez :( VALİ BEY LÜTFEN DUYARLI OLUN!!!

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla