visitor analyticsvisitor analytics

BELEDİYE 2 KEZ SU FATURASI TAHSİLATI YAHPTI

BELEDİYE 2 KEZ SU FATURASI TAHSİLATI YAHPTI
08 Nisan 2015 Çarşamba 13:33

ISPARTA Belediyesi Gelir Müdürlüğü'nde 31 Mart tarihli son ödeme olan su faturaları otomatik ödeme talimatı veren abonelerden 2 kez üst üste tahsil edildi. Hesaplarındaki ayrıntıya dikkatli bakan aboneler ise belediyeye şikayet dilekçesi yazdı.

Su faturası için otomatik ödeme talimatı veren aboneler dikkat! bu haber sizleri ilgilendiriyor. Isparta Belediyesi Gelir Müdürlüğü'nde su faturaları 2 kez üst üste tahsil edildi. 31 Mart'ta son ödemesi olan faturalar otomatik ödeme talimatı ile alınırken, 1 Nisan tarihinde ise yine aynı fatura otomatik ödeme talimatı ile kesildi. 

Banka hesaplarında bu ayrıntıyı dikkat eden ve şok geçiren aboneler belediyeye şikayet dilekçesi yazdı.

Haber merkezimize ulaşan bir vatandaş ise; Benim otomatik ödeme talimatım vardı. 31 Mart tarihinde ödeme yapılmış. Ama 1 Nisan tarihinde bir kez daha ödeme yapılmış. Bütün otomatik ödeme talimatı veren vatandaşlarımız hesaplarını kontrol etmeleri gerekiyor. Ayrıca belediyeye dilekçe yazdım paranızı geri 2 ay gibi bir süre sonra vereceğiz dediler. Bu paranın hemen ödenmesi gerekiyor. Mağduruz" diye konuştu. 

Su ya % 100 zam niye

ahmet
09 Nisan 2015 Perşembe 09:26

belediye başkanı suya zam yok zam yapmayan tek belediyeyiz diyordu. Ne oldu % 100 zam yaptı.Tabiki yapar belediye seçimlerini aldı. çünür arazi paraları yetmiyor.yakınları zenginleşiyor.Halk ezilsin. birdaha MHP ye oy filan yok.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yatırdığım para nerde

eyup özyurt
09 Nisan 2015 Perşembe 08:35

07-04-2015 tarihinde yeni olarak adlandırılan sitenizden 24,16 tl su paramı akbank internet bankacılığı aracılığıyla yatırdım hala ödenmemiş görünüyor su tahsilat veznenize sordum ödenmemiş diyor

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sehven

adnan
08 Nisan 2015 Çarşamba 16:37

Belediyemiz pırıl pırıl suyu, şırıl şırıl musluğumuzdan akıtıyor.Yapıldıysa bir yanlışlık kasıtlı değildir.Yalnız Halıkent Mahallesi birebir önündeki parka 1 mekik aleti,1 barfiks aleti konursa iyi olur.Burası mahalleli ve öğrenciler tarafından aktif kullanılıyor. Saygılar...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HABERCİLİK ANLAYIŞI 2----BELEDİYE PERSONELİNE CEVAP

VATANDAŞ
08 Nisan 2015 Çarşamba 15:09

BELEDİYENİN AYIBI OLAN BU OLAYIN İKTİDARLA NE ALAKASI VAR...SEN ÖNCEDEN SON ÖDEME TARİHİNİ İLERİYE ALIYORUZ DİYE BANKAYA HABER VERDİN Mİ.NEYMİŞ VATANDAŞ MAĞDUR OLMASIN DİYE ÖDEME GÜNLERİNİ 1 NİSANA ÇEKMİŞ..YOK BİRDE 1 NİSAN ŞAKASI YAPTIK DESEYDİN AYIBINI KAPATMAK İÇİN...BELEDİYE PERSONELİ ARKADAŞ MUHASEBE BİRİMİNDE FALAN ÇALIŞIYOR HERHALDE ŞİMDİ KENDİSİNE EK İŞ ÇIKACAK DİYE DERT YANIYOR. YAPAMIYORSAN BIRAK GİT KARDEŞİM.BAK ŞİMDİ MÜKERRER PARALARIN FAİZİNİ NASIL ALACAĞIZ SİZDEN.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HABERCİLİK ANLAYIŞI 1

VATANDAŞ
08 Nisan 2015 Çarşamba 14:56

HABERCİLİK ANLAYIŞINIZ VE DUYARLILIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.SAYENİZDE MAĞDUR OLAN DİĞER VATANDAŞLAR BELEDİYEDEN HAKKINI ARAYACAKLAR....

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

cahilsiniz

aaa
08 Nisan 2015 Çarşamba 13:47

armt habercilikte sınıf atladınız tebrikler.belediye nasıl 2 kere tahsilat yapsın.banka sistemi ile ilgili değilmi bu haberi yapanlar yazanlar yayına verenler hepsi komedi.hiçbirşey bilmeyen zırcahiller

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞTE SİZİN HABERCİLİĞİNİZ

BELEDİYE PERSONELİ
08 Nisan 2015 Çarşamba 13:22

eksik haber yapıyosun birilerine yalakalık olsun diye bunun sebebi beceriksiz iktidarın sebebini bulamadığı elektrik kesintilerinin ürünüdür bu olay belediye vatandaş mağdur olmasın diye ödeme günlerini 1 nisan a çekince bu olay meydana gelmiştir.dolayısıyla bankaların sisteminden kaynaklanmıştır.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla