visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDIN: BİR AYDA BİTİRİLECEK İŞİ 4 GÜNDE TAMAMLADIK

BAŞKAN GÜNAYDIN: BİR AYDA BİTİRİLECEK İŞİ 4 GÜNDE TAMAMLADIK
27 Eylül 2016 Salı 02:29

BAŞKAN GÜNAYDIN: BİR AYDA BİTİRİLECEK İŞİ 4 GÜNDE TAMAMLADIK

Isparta Belediyesi alt yapı ve asfalt çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda yaklaşık bir hafta önce merkezde başlatılan çalışmalar sona erdi. Başkan Günaydın, “Bir ayda bitirilecek işi 4 günde bitirdik” dedi.



SAYIN BAŞKANIM

ISPARTA
27 Eylül 2016 Salı 22:37

BAŞKANIM TEBRİK EDERİM.GÖKKUBENİN KARŞSISINDAKİ SPOR SALONUNUN ALTINDAKİ YOL YILLARDIR TOPRAK YOL.ORANIN ASFALTLANMASINI TALEP EDİYORUZ.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkanım Yine Ben Yaptım Diyooosuun

Furkan
27 Eylül 2016 Salı 19:46

Sayın Yüksek Mimar Başkanım yine "Ben yaptım oldu." havasına girmişsin.Bu kadar kibir nedir ya Hû! Artık Ispartalının Karnı tok bol keseden gelenlere, 2 günlük işi 4 günde yaptın; 1 aylık işi 4 günde yaptım diye pazarlıyosun. Senin gibi Yüksek Mimarın yaptığı işi Ankara da İstanbulda saatler içinde yapıyorlar.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜR E ASFALT

İBRAHİM
27 Eylül 2016 Salı 16:12

ARTIK CÜNÜR E DE GELSİN BU ASFALT TOZ TOPRAK ÇAMURDA YASIYORUZ KAC DEFA BELEDİYEYE ULASTIK YOK ADAMLAR GELMİYOR BİRDE HİZMETTEN BAHSEDİYORLAR ÇOK BİR ŞEY DEĞİL YOL YENİLEYECEĞİNE HİÇ ASFALT OLMAYAN ÇÜNÜR E ASFALT YAPSINLAR.HİZMETMİŞ :)

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

afferim

hazerfen
27 Eylül 2016 Salı 16:08

aferimm başkannn aferimm sizeeee aferimmmm!!!!!tamammm cok guzeldu!!!!yahu milletle dalğa gecme be baskan!!!hangı devırdeyız altı ustu 200 metre asfalt doktun!!!bak gıt ıstanbula ankaraya senın yaptıgının bes katını bes saatte yapıyorlar!!atarken desteklı at

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartali

Ispartali
27 Eylül 2016 Salı 15:01

3 günde dökdügü asfalt yakında görürüz cukurlar yarıklar çok güzel ısparta sen gitde parkların sokakların pislikliklerini çöpünü temizlet köyler bile ıspardadan temiz

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

COKGÜZEL

mehmet boyacı
27 Eylül 2016 Salı 12:43

ARTIK ISPARTAMIZ MODERIN ŞEHIRLER ARASINA GİRDI BIRGÜN GEZIN FARKINA VARIRSINIZ DAHADA GÜZELLEŞİYOR BAŞKANA TEŞEKKÜR

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cillop

Sazanlar
27 Eylül 2016 Salı 12:33

Balık hafızalı sazanım....Zübeyde hn cad sine en son 2001 yılında dökülmüş asfalt.Esnafları dinle bşr kere.Kebabçı kadiri değirmenci fırınını müfftülüğü hanamcıları .Alt yapı yok vs .Tabi sazanlar bu işlerden anlamazlar ,anlamak istemezler.Siz yolunuza devam edin Günaydın bşk nım onlar hep yazarlar .Hizmete devam

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAŞMETLÜ

OSMANLI
27 Eylül 2016 Salı 11:52

BAŞKAN EYYAM-I BUHURLAR GEÇTİ TARİK OLMADI TAMİR . OGÜNDE SENDİN DEĞİLMİ ŞEHREMİN-İ AMİR . ANILAKİ MAKAMI SEYYARELERİ GEÇER İKEN SARSINTI VAKİ OLSA GEREKTİR,OL DEM TEZ ELDEN HARAB-I TARİKİ ZİFT SÖKÜLE CEDİDİ ZİFT YAPILA BUYUR DULLAR HAŞMETLÜLERÜ. EE EMİR EMİRDÜR DEYÜ TEZ ELDEN YAPILDI .HAŞMETLÜNÜN KULAĞINA KÜPE OLAKİ BİR DAHİ KOCA YAZ DURURKEN GEZÜP TOZMAYASUN ,YAR VE YARAN İLE SOHBETİ BIRAKASUN .İŞİNE BAKASUN .BELDE EHLÜNE EZA VE CEFA YAPMAYASUN.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sazanlar yazana

sazanlar yazana
27 Eylül 2016 Salı 11:36

güzel yorum yapmışsın.başkanın gözüne girmek için iyi bir taktik.sizin meslek neydi acaba.peynirci zeytinci yoksa yağcılık mı yapıyorsunuz.ama güzel yapıyorsunuz.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sazan isimli yorum yapan arkadaşa

sazan isimli yorum yapan arkadaşa
27 Eylül 2016 Salı 11:28

sen yazmışsın yollar cillop gibi diye evet cillop gibi olur tabi.neden dersen her ay nerdeyse hep asfalt dökülüyor.bir de biz yanlış biliyormuşuz.40 yıl 80 yıl bizim bildiğimiz gibi miladi takvim değilmiş.40 yıllık asfalt yapıyoz diyorya.aslın da o denilen 40 yıl 4 aya tekabül ediyor.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta uyuma

siz uyutun bakalım
27 Eylül 2016 Salı 11:21

başka illerde adamlar 5 -6 km yolu 1 günde yapıyor.ısparta da sadece 100 metre yolu 4 ay gibi diyor.allah allah anlamak mümkün değil.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

abartma

ıspartalı
27 Eylül 2016 Salı 11:20

sayın yusuf ağa o sana göre bir aylık iş aslında iki günlük iş ama sen dört günde bitirdin senın palavralarına alıştık yüz yıllık asfalt ****en yıllık asfalt yok olmadı çok attım galiba kırk yıllık asfalt vb orta doğunun en büyüğü dersiniz nevsehir dekilerden kücük olur. şuan akdeniz bölgesinin en büyük hayvan barınağını yapıyorum diyorsun bir konuşmada arkadaşım sizin yaptığınızdan daha büyüğünü akdeniz bölgesinde bir ilçenin yaptığını söyledi bana söyledi

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hizmet

Sazanlar
27 Eylül 2016 Salı 10:39

Yorum yaptığını sanan kalemşörler.EVET O DÖKÜLEN ASFALT ÜÇ GÜNDE BİTTİ ALT YAPISIYLA.Senin g....pireler uçuşurken sabaha kadar asfalt döküldü çizgikeri çizildi ...Sen hala uyuu.Devam Günaydın bşk nım onlar yazarlar hep .Yollarımız cillop gibi cillop .Sağ olun...

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
27 Eylül 2016 Salı 09:39

doğru doğru..4 günde paytınız ama Isparta trafiği allak bullak oldu.zaten Isparta trafiği caddelerin daraltılması sonucu günün heranı tıkalı.daha önce sabah ve akşam saatleri kalabalık olurdu.şimdi ise sabah 7 den akşam 8 e kadar her yer bitik.zaten mimarsinan be belediye iş hanı önü tıkandımı bütün Isparta trafiği felç oluyor.bunun da tek sebebi ısp.belediyesi tarafından yapılan mimarsinan ve bel.işhanı önünde yapılan bisiklet yolu projesi.çok gereksiz bir proje ısp.trafiğini kitliyor.durum bu.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAYY VAYY

HADİİ YA
27 Eylül 2016 Salı 09:31

40 YILLIK ASFALT YAPIYORUZ DENİLİYOR.AMA HER YIL NE HİKMETSE HER YER TEKRAR TEKRAR ASFALT YAPILIYOR.BUNU HERKEZ GÖRÜYOR.BU ISPARTA NIN KADERİ..YAPACAK BİR ŞEY YOK.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne diyor la bu

ıspartalı
27 Eylül 2016 Salı 09:25

Bu tam yılanlılı yılan gibi adam meydan boş inanan çok sallıyor biz sazanlarda yiyoruz koca yaz yattı şimdi gece gündüz çalıştık diyor. Ben ayazma 231 cadde de oturuyorum gelde oradaki rezalete bak bi çok güzel asfalt yapıldı ertesi gün yarısı kazıldı gelde bir bak ama buradan geçemezsin bizim paraları savurup duruyorsun haram olsun gözünüze dursun.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

istersen bitirme

başkan
27 Eylül 2016 Salı 09:14

istersen bitirmeseydin yazın aklın neredeydi siz belediye olarak neyin kafasını yaşıyorsunuz ya

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendi çalar kendi oynar

Spartans
27 Eylül 2016 Salı 08:58

Yine her zamanki gibi yazdığı filmde başrol oldu.,.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aslan avladınmı

atma ziyaaa
27 Eylül 2016 Salı 08:44

kaç metre asfalt atıyonda bir buçuk ay sürecek. milletin aklıyla dalga geçmeye devam et

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Resmen dalga geçiyor

Levent
27 Eylül 2016 Salı 08:02

Bu adan vatandaşın aklı ile resmen dalga geçiyor. 1 ayda bitecekmiş 3 günde yapmış lütfetmiş. Rezil ettin be vatandaşı özür dileyeceği yerde bir de çıkmış övünüyor!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla