visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDIN'DAN HIRSIZLIK AÇIKLAMASI

Başkan Günaydın'dan hırsızlık açıklaması
27 Mayıs 2016 Cuma 10:13

Başkan Günaydın'dan hırsızlık açıklaması

Geçtiğimiz hafta sonunda Dere Mahallesi’nde Dere Mahallesi’nde bir ilginç hayvan hırsızlığı yaşandı. Geçtiğimiz hafta Cumartesi’yi Pazar’a bağlayan saatlerde kabinli bir araçtan şüphelenen mahalle sakinleri durumu hayvan sahibine ve jandarmaya bildirdiler.Yaşanan kovalamacanın ardından zanlılar çaldıkları büyükbaş hayvanlarla yakalandılar. Sıcak saatlerin yaşandığı Dere Mahallesi’nde büyük kovalamaca sonrasında yakalanan şahısların Isparta Belediyesi Mezbahanesi’nde çalıştığı öğrenildi. Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, yaşanan bu durumu değerlendirdi.
DEMEK Kİ ADAMINA GÖRE İŞÇİ ALINIYORDU
Bu işçilerin kendisinden önceki dönemde şirket üzerinden alındığını belirten Günaydın, şunları söyledi: “Benim bugüne kadar aldığım ve çalıştırdığım insanların hepsini şerefli ve namuslu olarak görüyorum.  Bu işçiler bizden önceki dönemde alınmışlar. Ben böyle bir adamı işe almam. Demek ki adamına göre işçi alınıyordu. Tutuklanan kişiyi hemen işten çıkardık. Diğerinin de adli raporu gelmek üzere. Rapora göre işlem yapılacak. Dağdaki bir hayvanı çalan insan her türlü kötülüğü yapar. Gerekli işlemlerle devletimiz ilgileniyor zaten. Bu işçiler şirket çalışanıydı. Rant için tesadüfen alınan insanlar bunlar. Ben tesadüfen alım yapmıyorum.
BİZİM İŞÇİ VE MEMURUMUZUN KREDİSİ YÜKSEKTİR
Duyar duymaz, benim aldığım işçilerden böyle adamlar çıkmaz dedim. Belediyemizin bayrağı çok şereflidir. İşçilerimizin, memurumuzun esnafta kredileri yüksektir. Hangi esnafa giderlerse gitsinler ürün alırlar. Belediye de esnaftan ürün aldığında 45 gün içinde ödeme yapılacak diyor ama 1 haftada ödüyor. Ben işçilerimle, personelle her bakımdan övünüyorum. Türkiye’de en iyi maaş ödeyen belediye Isparta Belediyesi’dir.
7 KİŞİLİK KOMİSYON KURARAK PERSONEL ALDIK
Biz 2 makine ve bir çevre mühendisi aldık. Daire müdürlerinden 7 kişilik kurul kurdum. Seçercesine kadar inceledik. Milli Savunma Bakanlığı bu kadar inceleme yapmıyordur.  İnce eleyip sık dokuyarak personel alıyoruz.”

bbbbb

aaaa
28 Mayıs 2016 Cumartesi 15:21

Sayın başkan senin aldığın işcilerde iş yerinde alkol alıp hovardalık yapıyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

laf salatası

ayşenur-gül-alisadi-gönül daha var isim
27 Mayıs 2016 Cuma 23:00

arkadaş konu ney YORUMCU GÖKKUBBEYİ YORUMLUYOR BU KADAR BOŞ BEYİN ve anlamsız yorumlar dune kadar hırsız mı calıştırıyor denildi başkan cıktı acıklama yaptıı bunuy yapılan hizmetlerle ne alaksı varr..gökkubbeyi kac kere gittin gördun önce bi git görr boşamı değilmiii.....otoparklara git gör boşamı değilmiibugun carşı merkezinde yarımsaat kaldım 7 tl aldılar zamanım kısıtlıydı beleidye otoğarkına koydım 1 tl diikimse laf salatası yapmasın

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dogru

Semih
27 Mayıs 2016 Cuma 21:29

Hepsi saksakcilari oldugundan

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu ne

ısparta
27 Mayıs 2016 Cuma 15:12

bu nasıl bir açıklama senin aldığın evliya sen önce sözünü dinlet Allah'ım ya adamına göre

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok Talihsiz Bir Açıklama

MUSTAFA
27 Mayıs 2016 Cuma 12:39

Sen belediyeyi ve Isparta yı temsil eden bir kişisin. O insanlar hırsızlık yaptılarsa,cezasını adalet verecektir, yok bizim zamanımızda alınan insan değil demek, diğer insanları zan alınta bırakmaktır. Yani senin döneminde Belediyeye başvurup alınmayanları bu kategoriye sokuyorsunuz. Lütfen lider olan insanların yaptıkları açıklamaların nereye gelip gittiğini düşünüp öyle beyan vermelerinin daha doğru olacağını düşünüyorum.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEDAVACILAR

ADSIZ MEMUR
27 Mayıs 2016 Cuma 12:32

İşçiler büyüklerinden gördüklerini yapmışlardır. Bir sor bakalım neden yaptılar.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla