visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDIN'DAN BOMBA AÇIKLAMALAR!

BAŞKAN GÜNAYDIN'DAN BOMBA AÇIKLAMALAR!
31 Mayıs 2016 Salı 12:59

ISPARTA Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, MHP Genel Başkan Adayı Meral Akşener için "MERAL AKŞENER'İ BEN DE SEVİYORUM" dedi.

ISPARTA Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Hürriyet Akdeniz Gazetesi’ne röportaj verdi.

MHP’de son günlerde sıkça tartışılan kurultay ile ilgili de açıklamalarda bulundu.

Başkan Günaydın, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli için; “Çünkü kendisi rahmetli Türkeş’in bir numaralı çırağı. Devlet Bey her zaman devleti korumak için hareket ediyor ama bunu baston diye nitelendiriyorlar. Ben ise bunu yücelik memleket sevdalısı olmak, milliyetçilik olarak görüyorum.

Başkan Günaydın MHP Genel Başkan Adayı Meral Akşener için: “Meral Akşener’i bende seviyorum. TÜİK araştırması sonrası yarım saat telefonda konuştuk. Çok hanımefendi, cesaretli bir kadın. Devleti tanıyor. Boş değil. Meral Akşener’in bizim partimizde olması bize onur veriyor” dedi

 

 

MHP

MHP
02 Haziran 2016 Perşembe 08:10

ne şişi yakıyor ne kebabı..her iki tarafa açık kapı çok güzel.mhp ve ülkücü iradenin bu tür siyasetçlierden bir an önce kurtulma zamanı gelmiştir.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kral öldü yaşasın kral

Kral öldü yaşasın kral
01 Haziran 2016 Çarşamba 17:27

Bu bir Kral öldü yaşasın kral haberidir

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

soruyorum

hasan bey e
01 Haziran 2016 Çarşamba 14:51

eyy hasan kardeş şu anda paralel ve fetö ile ilişkilendirilenlerden kaçtane m..p li var.ve halen yargılanan ve ceza evinde olanlar dan kaçtanesi m..p li ????????? birde 7 haziran seçimleri öncesi bunuda söylememe gerek yok herhalde..durum ortada..

45 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasan

komik
01 Haziran 2016 Çarşamba 11:35

ne istediler de vermekdik demedinizmi:))ne istediler ne verdiniz? anlaşılan akpli arkadaşlar tutuşmuş durumda,meral akşenere paralelci diyip çamur atamazsınız,paralelle düşüp kalkan sizsiniz,domabahçeciler sizi,haburcular sizi:))))

13 Beğendim
48 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEVLET BAHÇELİ

DEVLET BAHÇELİ
01 Haziran 2016 Çarşamba 10:08

SN DEVLET BAHÇELİ İLE DEVAM İNŞALLAH.FARKINA VARIN ARTIK.PARALEL VE FETÖ MHP Yİ BÖLMEYE PARÇALAMAYA ÇALIŞIYOR.BEN ŞAŞIYORUM, KOSKOCA YÜKSEK YÜKSEK YÜKSEK ÇOK YÜKSEK Mİ..MARLAR BUNU NEDEN FARKINDA DEĞİLLER ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL...YORUM SİZİN.

68 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan Hayırdır

Kıvanç Acar
31 Mayıs 2016 Salı 23:39

Baskanım hayırdır şöyle iyiydik.Dumeni niye kırdık o yone.Kimse heveslenmesin bizde PARALELE verecek parti yok.Aksener cok istiyorsa gitsin Milliyetçi Hizmet Partisi'ni (MHP)kursun!

52 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Günaydın

Burak cCc
31 Mayıs 2016 Salı 21:10

Ispartamızın iftiharı belediye başkanımız. Sonunda sizde doğru yolu gördünüz. Bizler ya oğanla yada akşenerle devam etmek istiyoruz. Lütfen delege olarak üzerinize düşeni yapın tabanı dinleyin. 20 yıldır bahçeliden bişey olmadı olmayacak...

16 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sn Günaydın

Ali Bilir
31 Mayıs 2016 Salı 18:19

Sayın Günaydın anlaşılan iskeleye yanaşmaya başladı gibi görünüyor,

48 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

komik

kocakurt
31 Mayıs 2016 Salı 17:30

Belediye başkanının sn devlet bahçeli sayesinde belediye başkanı olması fikrine kapılan yoruma çok güldüm.Belediye seçimlerinde oy kaybettirir diye sn bahçeliyi ıspartaya mitinge bile getirmediler..ne behçeli sayesinde olacak

14 Beğendim
40 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
31 Mayıs 2016 Salı 16:34

FETÖ SEN NELERE KADİRSİN BEHHHHH.BİR DÜŞ BU ÜLKENİN YAKASIN DAN.Pİ....S TERÖR ÖRGÜTÜ.

62 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetö

paralel
31 Mayıs 2016 Salı 16:32

PARALEL OLAYA EL ATTI HERHALDE..DURUM ONU GÖSTERİYOR.

61 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

başbuğ

akkurt
31 Mayıs 2016 Salı 16:31

ben bir MHP li olarak: sn devlet bahçeli sayesinde 10 yıldır belediye başkanlığı yapıyorsunuz.ama bu açıklama hiç hoşuma gitmedi.sn devlet bahçeliyi halada seviyoruz.

57 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla