28 Nisan 2024 Pazar

BAŞKAN ÜNVERDİ HİZMETLERİNİ SOSYAL MEDYADAN CANLI ANLATIYOR

Uluborlu Belediye Başkanı Mehmet Ünverdi   her cumartesi günü kendi sosyal medya hesabı üzerinden icraatlarını anlatmaya devam ediyor. Ünverdi, bu haftada facebook hesabından canlı yayın yaparak Uluborlu’daki gelişmeleri anlattı.

Isparta

Konya Ilgın ilçesi Belediyesi ile özellikle kentsel dönüşüm noktasında bilgi alışverişinde bulunmak üzere bu ilçeden yetkililerin kendilerini ziyarete geldiklerini ifade eden Ünverdi, Şalgamlık yolunun iyileştirilmesi konusunda  çalışma başlatıldığını söyledi.  Ünverdi, “Bu yolun sanat yapıları yapılacak. Kaplama ile birlikte yol Orman Bölge Müdürlüğü tarafından rehabilite edilecek. Çevre ve Şehircilik Bakanlığından yol süpürme aracı alınması üzerine 400 bin Tl ödenek geldi.  Bu araçla daha seri bir temizlik yapılacak. Mart Nisan ayı gibi elimizde olacak. Yine Bakanlık kentsel dönüşümle ilgili projelere ilgili 1 milyon 200 bin TL hibe sağladık. MYO’da sağlıkla ilgili özellikle yaşlı bakımla ilgili program açtık. SDÜ Senatosu  Hastane Bilgi Teknolojileri  bölümü açılma noktasında karar aldı. İnşallah 2018-2019 akademik yılında Engelli Bakım ve Hastane Teknolojileri alanında önümüzdeki yıl öğrenci alınmasını talep ediyoruz. MYO’nun sağlıkla ilgili programları bizim devrettiğimiz belediye binasında devam edecek” dedi.

Antalya’da bazı bölge müdürlüklerini ziyaret ettiklerini kaydeden Ünverdi, “ Güneş enerji sistemleriyle ilgili TEDAŞ Bölge Müdürlüğümüzü ziyaret ettik. TKDK tarafından belediyelere yüzde 50 hibe sağlanacak. Bunla ilgili ilçemizde kurulum gücü oranında destekleme verilecek. Bu anlamda enerji giderimiz neredeyse sıfıra inecek. Bağlantı hattıyla ilgili bir sorun yaşıyoruz. Bunun çözümü noktasında görüşme yaptık.  Bu önemsediğimiz proje. Antalya Vakıflar Bölge Müdürlüğü’ne proje götürdük. Restorasyon çalışmalarımız var. Bu konuda ciddi bir yol kat ettik.  Kalemizin bulunduğu noktada belediye mülkiyetleri var. Hazine mülkiyetleri var. Vakıflar ve özel mülkiyetler var. Vakıfların mülkiyetinde olan özellikle taş medrese ve Bülbül Camii’nin restoresini Vakıflar Genel Müdürlüğümüz tarafından proje onandı. İhale önünde engel kalmadı. Belediye mülkiyetindeki hamamların korunması için ihale yapmıştık. Yüklenici firma projeleri hazırladı. Antalya Tabiat ve Kültür Varlıklarını Koruma Kurulu’na bu projeleri elden teslim ettik. Önümüzdeki günlerde gündeme alınacak ve onaylanacak. Proje bedelleri çok yüksek. Bu eserleri Vakıflar Genel Müdürlüğüne devredip restorasyon çalışması yapmasını talep edeceğiz.  Özellikle Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın restore etmesinin uygun olduğu Uluborlu kalesi, su kemeri ve sallanan minare eserleriyle ilgili evrakları Bölge Müdürlüğüne teslim ettik. Bakanlığımız buranın projelerinin yapılması ve kale içine seyir terası yapılması konusunda çalışma başlatıyor. Bu eserlerle ilgili zaman zaman ağır eleştiri alıyoruz. Bizim dönemimizden önce restore edilen bir eser yok. Biz bu eserlerin restore ve rölevesini önemsiyoruz. Memleketin tarih ve kültür varlıklarına sahip çıkmaya devam edeceğiz” dedi

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Uluborlu

24 Ocak 2018 Çarşamba 00:28

Maşallah başkanım şehir içi yol çalışmanız bitti dağ yolu çalışmasına başlıyosunuz tebrikler

Tarihci

22 Ocak 2018 Pazartesi 16:52

Memleketim isimli yorumcu, hangi tarihin kurtarılacağını bir söylesen de bilsek. Belediyenin arşivindeki tarihi kilise ÇAN 'ına bile sahip çıkamadılar. Uluborlu'nun hangi tarihini kurtaracak bu tükenmiş başkan.

memleketim

22 Ocak 2018 Pazartesi 14:07

sayın ünverdi tarihinize dönük yapacağınız bu çalışmaları uluborlu tarihinin yok olmaktan kurtaracaktır

uluborlu

22 Ocak 2018 Pazartesi 14:05

başkan bey teknolojiyi ve s**** medyayı siyasette ne gzel kullanıyorsunuz

Serkan Sağlık

22 Ocak 2018 Pazartesi 14:01

Başkanım cidden tebrik ediyorum Bir siz birde Keçiborlu Belediye başkanı 4/4 çalışıyorsunuz

Uluborlulu

22 Ocak 2018 Pazartesi 13:42

Bir de kahveye gelsen, otursan ne oluyor ne bitiyor anlatsan. Bundan önceki başkanlar hep saray kahvesine gelirdi. Cumartesi saat 15 de yayını yap Saray Kahvesine buyur gel.