visitor analyticsvisitor analytics

ITKM TEPKİLERİ SÜRÜYOR...

ITKM TEPKİLERİ SÜRÜYOR...
01 Ağustos 2014 Cuma 03:41

Milletvekili Özel: İnşaat sezonu geçiyor, bir tane çivi çakılmadı.

Isparta kamuoyunda çok konuşulan çok tartışılan konulardan biri Ticaret ve Kültür Merkezi inşaatı. Yapımı yılan hikayesine dönen inşaata ilgili AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel çarpıcı açıklamalarda bulundu. İnşaat sezonunun sonuna doğru yaklaşılmasına rağmen inşaata bir çivi dahi çakılmadığını belirten Milletvekili Özel, “Eski Belediye Başkanı Mehmet Aybatılı döneminde proje devam ettirilseydi bugün böyle bir problem olmayacaktı” dedi.


itkm

adsiz
02 Ağustos 2014 Cumartesi 00:57

sayin siyasetciler size sesleniyorum onun dukkani varmis bunun yokmuslari birakinda 21 senedir yapamadiginiz yeri birlik olup tamamlayin esna sizlerin yuzunden kan agliyor secim zamanlarinda verdiginiz sozler nerde asilan afislerin gercekligi nerde ne zaman tamamlanacak bu merkez sayin gunaydin damadinizin bir avm de hissesi var diye burayi acarsam iyasin cirosu duser diyemi korkuyorsunuz peki agzi kokan bu esnaf ne olacak

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

parlak

ali
01 Ağustos 2014 Cuma 21:26

gökgübbe pazar alanı yaz sezonu geçti daha üstü kapanmadı ne biçim başkan anlamış değilim yaptığı içat ağaç dikmek asfalt sökmek cene çalmak başka bir iş yaptığı bir şey yok

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

RTE GURBETCIYE KARSI SAFINI , JET FADILIN VE HOLDIKLERIN YANINDA ALDI !

VATANDAS
01 Ağustos 2014 Cuma 18:30

SAYIN BASBAKAN GURBETTEKI INSANLARIN HANGI DERTLERINE CÖZÜM SUNDUKI , MUHAMMET ISIMLI GURBETCI VATANDAS KENDILERINI DOLANDIRAN JET FADIL , YIMPAS VB SIRKETLERE KARSI KENDI MADURIYETLERININ CÖZÜMÜ ICIN YARDIM ISTEDIGINDE RTE ZAVALLI GURBETCIYI BÜTÜN SALONUN ORTASINDA " PARALARI YATIRIRKEN BANAMI SORDUN ! " DEYIP : O KISININ NEZDINDE GURBETCILERIN COGUNLUGUNU TAAA O ZAMAN KAYBETMISTI DESTEGINI!

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTANIN SIRRI SÜREYYASI NEREDE

SIRRI SÜREYYA NEREDE
01 Ağustos 2014 Cuma 16:58

SÜLEYMAN SOYLU iSVEÇTE ÇUVALLAMIŞ, NEDEN YAZMIYORSUNUZ. ADAMLAR SOYLUNUN KONUŞMASINDAN SONRA SALONU TEREDİP ÇIKMIŞLAR. İSVEÇ TÜRKLERİNDEN SİZE OY YOK DEMİŞLER.

9 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA ITK MEDEN IBARET DEGIL !

VATANDAS
01 Ağustos 2014 Cuma 14:00

SUNI GÜNDEM YAPIP BASKANIN MORALINI BOZUP ISPARTAYA HIZMET EDEMESIN DIYE UGRASIYORSUN ; KENDIN ISPARTAYA HIIIIIIIC BIR SEY YAPAMAYINCA YAZIIIIIK! ORDA DÜKKANLARIN VAR GALIBA , ISPARTAYI ONDAN IBARET ZANNEDIYORSUN ! HA BENMI KAYINPEDERIM ORDAN 6 DÜKKAN HISSE ALMIS SEN KADAR DERT ETMIYOR BU NE YA!

10 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla