visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 08:30

ISPARTADA REKOR ZAM!

ISPARTADA REKOR ZAM!
23 Haziran 2014 Pazartesi 13:00

ISPARTADA REKOR ZAM


Isparta’da 20 Haziran’dan itibaren geçerli olmak üzere yapılan ekmek zammının ardından simit fiyatında da artış meydana geldi.

Isparta Kebapçılar, Lokantacılar, Pastacılar ve Fırıncılar Odası tarafından yapılan yeni düzenleme ile geçtiğimiz günlerde yapılan tekli ekmeğim fiyatı 0,75 TL’den 1 TL’ye, ev ekmeğinin fiyatı da 1,50 TL’den 2 TL’ye yükselmişti.

Bütün bunların ardından beklenildiği gibi bugün itibariyle aynı oranda simite de zam yapıldığı öğrenildi.

Buna göre, Isparta’da 0,75 TL’den satılan simit fiyatı yeni düzenlemenin ardından 1 TL’ye yükselmiş oldu.

Öte yandan, yapılan zammın gerekçesi ise son 1 yılda hammaddeye yüzde 30 oranında zam gelmesi olarak gösterildi.


öğrenciden ne istiyorsunuz

süleyman
18 Kasım 2014 Salı 12:05

1 liraya simit mi olur yazıklar olsun bu ısparta eesnafınada esnaflar odasınada

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİMİT

ŞEMSİ
02 Temmuz 2014 Çarşamba 17:55

sİMİTİ 1 LİRADAN ALMAM DA YEMEM DE ...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALMAYIN YEMEYİN BİZ KAZANACAĞIZ.

VATANDAŞ
26 Haziran 2014 Perşembe 10:03

ALMAYIN YEMEYİN SAYIN VATANDAŞLARIM EKMEKLERİNE YAĞ SÜRMEYİN.1 TL PAHOÇA 1 TL YE SİMİT.ÇOK PAHALI ÇOK.NE GÜZEL BİR KALEM DE ,25 KURUŞ,,50 KURUŞ NE GÜZEL ZAM YAPIYORLAR YEMEYİN..........

3 Beğendim
3 Beğenmedim